Холминська територіальна громада
Чернігівська область, Корюківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація, що має громадсько - суспільний інтерес

28 Серпня, 2021 р., 15:05
 Аналіз стану виробничого травматизму та професійних захворювань по сільськогосподарських підприємствах свідчить про безвідповідальне відношення керівників та працюючих деяких господарств до охорони праці. Так, в одному з господарств зареєстрований груповий нещасний випадок з працівниками, які отримали тяжкі травми при завантаженні зерна. Під час розслідування вищевказаного нещасного випадку основною причиною його настання встановлено порушення вимог безпеки під час експлуатації мобільних засобів праці, а саме: тракторист, керуючи трактором БЕЛАРУС-892, не впоравшись з керуванням, здійснив наїзд на охоронця та на комірника, притиснувши їх до стіни зерносховища ковшем, внаслідок чого вони отримали тяжкі травми. Унаслідок нещасного випадку чоловік отримав травми внутрішніх органів, а жінка – закритий перелом обох кісток лівого передпліччя. На даний час обидва працівники перебувають на лікуванні, тож наразі невідомо, чи повернуться вони до повноцінного здорового життя. Усі ми знаємо, що в сільгосппідприємствах великий об‘єм різноманітної роботи. Але заради збереження здоров’я та життя працюючих кожен вид роботи повинен бути прописаний відповідною інструкцією з охорони праці. Кожен працюючий повинен бути відповідно проінструктований при виконанні робіт, особливо підвищеної небезпеки. Також повинна бути призначена посадова особа, відповідальна за охорону праці при проведенні вищевказаних робіт. В наведеному випадку при проведенні робіт із завантаження зерна люпину не була призначена посадова особа або працівник, відповідальний за безпечне проведення навантажувальних робіт; не було визначено розміщення робочої сили; не встановлено порядок обміну умовними сигналами; не проведено інструктаж з працівниками перед початком роботи. Інструкція з охорони праці при виконанні робіт на зернотоках не відповідала вимогам Положення про розробку інструкцій з охорони праці (НПАОП 0.00-4.15-98) (відсутні всі необхідні розділи, відсутні відомості щодо безпечної організації праці, про прийоми та методи безпечного виконання робіт, правила використання технологічного обладнання, пристроїв та інструментів тощо). Роботодавці повинні створювати належні безпечні умови праці, сприяти усвідомленню кожним працівником, що дотримання вимог охорони праці є запорукою не тільки збереження здоров'я, але й вирішення економічних та соціальних проблем. Займатися профілактикою виробничого травматизму і профзахворювань необхідно щодня. На жаль, часто роботодавці звертають увагу на умови праці лише після того, як з їхніми працівниками стається біда. Вкрай необхідно, аби запрацював основний принцип державної політики в галузі охорони праці – пріоритет життя і здоров'я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці, який закладений у ст. 4 Закону України «Про охорону праці». А це можливо лише за умови, коли власник, перш за все, вболіває за стан виробничої безпеки і нікому не дозволяє нехтувати вимогами правил безпеки, інших нормативних актів та директивних документів. Зараз у розпалі жнива, на повну потужність працюють комбайни, елеватори, рухаються машини, трактори та інша сільгосптехніка, проводиться збирання та транспортування зернових культур, яке закладається на подальше зберігання та переробку. На кожному кроці працюючих очікує небезпека бути травмованим внаслідок потрапляння (доторкання) до рухомих та таких, що обертаються, частин машин або внаслідок наїзду на них транспортних засобів. Закликаємо роботодавців, працюючих на вищевказаному прикладі виробничого травматизму зробити відповідні висновки та забезпечити безпеку праці на своєму підприємстві!  
28 Серпня, 2021 р., 15:04
За 8 місяців 2021 року, спільно з представниками державного підприємства "Чернігівстандартметрологія", газорозподільна компанія провела планові повірки 12,2  тис. побутових лічильників газу. Під час них виявили, що 4,9 тис. лічильників непридатні для подальшої експлуатації, оскільки похибка вимірювання перевищує допустимі норми. Це відбувається через зношеність внутрішніх складових, а саме вимірювального та лічильного механізмів. Такі лічильники підлягають заміні – її здійснює оператор ГРМ за рахунок тарифу на розподіл газу. "Планова повірка, тобто перевірка справності та точності лічильника, входить до тарифу, затвердженого для операторів ГРМ НКРЕКП. Заміну лічильників, які не пройшли планову періодичну повірку, також проводить оператор ГРМ в рамках передбаченого на це фінансування, обсяг якого затверджує нацрегулятор", - розповідає технічний директор АТ «Чернігівгаз» Сергій Савченко. У 2021 році на придбання та заміну індивідуальних приладів обліку в тарифі АТ «Чернігівгаз» виділено 15,8  млн грн – ця сума розрахована на заміну 8,4 тисяч лічильників. Лічильники, які встановлює оператор ГРМ відповідно до інвестиційної програми – повірені, сертифіковані та відповідають нормативно-технічним критеріям, які діють на території України. Щоденно в лабораторіях «Чернігівгазу» на спеціальному обладнанні фахівцями «ДП «Чернігівстандартметрологія» повіряється близько 120 лічильників газу. Працівники оператора ГРМ організовують процес періодичної повірки максимально зручно для споживачів - у телефонному режимі узгоджують час та дату виконання робіт, сама ж процедура демонтажу, монтажу (заміни) займає близько півгодини зі складенням відповідних актів та опломбуванням встановленого побутового лічильника. Всі роботи із заміни виконуються швидко, якісно та безкоштовно для споживачів. Варто зауважити, що в разі недопуску співробітників компанії до зняття лічильника на планову чи позапланову повірку, згідно з Кодексом ГРМ, складається акт про відмову, а розрахунки за спожитий газ проводяться за граничними нормами споживання. Для достовірності ведення обліку природного газу, лічильники необхідно повіряти кожні 8 років. Довідка: АТ «Чернігівгаз» - газорозподільна компанія, яка здійснює свою діяльність на території Чернігівської області у співпраці з брендом РГК. Регіональна Газова Компанія – сервісна компанія, яка розробляє інноваційні та комплексні рішення для енергетичного сектору, спрямовані на підвищення якості клієнтського обслуговування, модернізацію галузі та впровадження європейських стандартів роботи операторів ГРМ. Під брендом РГК працює 20 газорозподільних компаній, у яких зайняті 38 тисяч фахівців. Вони обслуговують 250 тис. км газопроводів та понад 8 млн. споживачів газу. АТ "Чернігівгаз" обслуговує 357 тисяч споживачів у категорії "населення" та 2028 промислових і комунальних об’єктів. У 2020 році АТ «Чернігівгаз» доставило 587,4 млн куб.м газу. Загальна протяжність газопроводів, які обслуговує компанія, складає 14 тис. км.
28 Серпня, 2021 р., 15:01
АТ « Чернігівгаз » проводить заміну лічильників газу - відповідно до положень частин 1-ї та 4-ї статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (зі змінами) законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та заміні за кошти оператора ГРМ . Навіщо проводять заміну лічильників? Заміна лічильників проводиться з метою забезпечення коректного обліку спожитого природного газу. Заміна побутових лічильників відбувається безкоштовно за рахунок оператора ГРМ. Прилади обліку, які встановлюють відповідно до Інвестиційної програми, є повіреними, сертифікованими, безкоштовними, відповідно до чинного законодавства та нормативно-технічних критеріїв, які діють на території України. Вони вирізняються серед інших кращою якістю та більшим міжповірочним інтервалом, який становить 8 років . Всі роботи виконуються швидко, якісно кращими фахівцями АТ «Чернігівгаз» та є безкоштовними для споживачів . Всі бажаючі споживачі природного газу, які мають лічильники газу, щодо заміни лічильників можуть звернутися до фахівців Відділу обслуговування вузлів обліку газу Сектору повірки побутових лічильників Управління метрології АТ «Чернігівгаз» за телефонами : Тел. 097-190-46-13 Тел. 099-974-01-06 Тел. 063-972-92-46
27 Серпня, 2021 р., 16:45
Відділом фактичних перевірок управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Чернігівській області постійно здійснюється контроль за реалізацією підакцизних товарів. Під час проведення контрольно-перевірочних заходів на центральному пляжі Чернігова виявлено та задокументовано факт торгівлі тютюновими виробами без марок акцизного податку встановленого зразка. Матеріали передані до правоохоронних органів. Особа, яка здійснювала розрахункові операції на об’єкті торгівлі, не мала документів що підтверджують факт трудових відносин з суб’єктом господарювання. Про даний факт повідомлено Управління Держпраці у Чернігівській області. До суб’єкта господарювання застосовані штрафні фінансові санкції в розмірі понад 27 тис гривень.
27 Серпня, 2021 р., 16:43
Сума середньоденної виплати допомоги по вагітності та пологах від Фонду соціального страхування України за підсумками липня 2021 року склала 344,7 гривні. Це на 22,3%, або на 63 гривні більше, ніж у тому ж місяці минулого року. У розрізі регіонів за даними липня середньоденний розмір допомоги коливається від 272 грн у Волинській області до 504,9 грн у Києві. Нагадаємо, розмір допомоги по вагітності та пологах залежить від середньої заробітної плати застрахованої особи. Фонд фінансує цей вид матеріального забезпечення у сумі 100% середнього доходу незалежно від тривалості страхового стажу. Також одні з найбільших сум виплат за кожен день декретної відпустки фінансуються Фондом для працівниць Київської (333,2 грн), Луганської (321,5 грн), Донецької (318,2 грн), Дніпропетровської (317,4 грн), Миколаївської (315,3 грн), Закарпатської (314,2 грн), Одеської (311,6 грн) і Черкаської (303 грн) областей. Загалом упродовж минулого місяця Фонд прийняв на фінансування заяви-розрахунки для виплати декретних допомог на суму понад 434,7 млн гривень. Зверніть увагу, дата фінансування декретної допомоги прямо залежить від дати подання роботодавцем заяви-розрахунку на виплату коштів працівнику. Слідкувати за станом надання матеріального забезпечення застраховані особи можуть онлайн у телеграм-каналі Фонду https://t.me/socialfund. Нагадаємо, ФССУ фінансує зазначену допомогу для всіх працюючих жінок за кожен день перебування у відпустці по вагітності та пологах. У загальних випадках її тривалість складає 126 календарних днів (70 днів до передбачуваного дня пологів і 56 днів після пологів). Додатково до основного може видаватись листок непрацездатності тривалістю 14 календарних днів, який також підлягає оплаті за рахунок коштів Фонду. Такий листок непрацездатності видається в разі передчасних або багатоплідних пологів, виникнення ускладнень під час пологів або в післяпологовому періоді.
26 Серпня, 2021 р., 15:54
Всупереч весняним очікуванням постачальників та прогнозам експертів газового ринку, вартість блакитного палива в міжопалювальний період не лише не зменшилася, а, навпаки, зросла. Так, за даними Української енергетичної біржі, у травні-серпні середньозважена вартість ресурсу зросла більше ніж на 68% – з 9,3 грн до 15,7 грн за кубометр. А закупівельна вартість на вересень уже перевищує 18,3 гривень за кубічний метр. У той же час, ціна газу для побутових клієнтів ТОВ «Чернігівгаз Збут», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», у вересні залишиться незмінною і складатиме 7,99 грн за куб. Аби застрахуватися від різких коливань вартості газу та максимально спростити розрахунки, з травня цього року клієнти ТОВ «Чернігівгаз Збут» можуть перейти на тариф «Твій газ Рівномірний платіж». Він дозволяє щомісячно сплачувати однакову суму за газ, незалежно від обсягів споживання. Розмір щомісячного платежу вираховується на основі річного обсягу споживання клієнта, який множиться на зафіксовану на рік ціну і ділиться на рівні частини. Споживач щомісяця сплачує однакову суму до дати завершення дії тарифу, а саме до 30 квітня 2022 року. Розрахувати свій орієнтовний щомісячний платіж у рамках тарифу «Твій газ рівномірний платіж» можна на спеціальному сайті. «Чим ближче до початку опалювального сезону, тим більше наші клієнти замислюються про те, як платитимуть за газ взимку. Інтерес до можливості сплачувати за газ однаковими прогнозованими платежами зростає. Тому, було прийнято рішення продовжити термін підключення до пропозиції «Твій газ Рівномірний платіж» до 30 вересня», — зазначив директор ТОВ «Чернігівгаз Збут» Іван Луста. Нагадаємо, для зміни тарифу клієнт має підписати Заяву-приєднання до умов комерційної пропозиції. Зробити це можна у відділеннях ТОВ «Чернігівгаз Збут» чи Клієнтських просторах 104.ua, або залишити заявку: на сайті компанії (https://rivnomirnyi.gaszbut.com.ua/); через Viber-бот 7104ua;
26 Серпня, 2021 р., 15:52
Уже з вересня заклади охорони здоров'я мають повністю перейти на формування медичних висновків замість видачі пацієнтам звичних паперових листків непрацездатності Е-лікарняні формуються автоматично одразу після створення медичного висновку, якщо пацієнт є застрахованою особою – тобто має офіційне працевлаштування, є ФОП тощо. Також е-лікарняний автоматично відкриється для одного із застрахованих батьків, якщо медичний висновок сформовано для дитини, яка потребує догляду. Як діяти роботодавцю, якщо його працівнику відкрили е-лікарняний? ? Якщо щодо страхового випадку працівника сформують електронний медичний висновок про тимчасову непрацездатність замість видачі паперового лікарняного, на його підставі автоматично сформується е-лікарняний. ? Одразу після створення медичного висновку, працівник повинен повідомити про це роботодавця зручним обом способом. Краще завчасно обговорити на підприємстві, як саме працівники будуть повідомляти про свою тимчасову непрацездатність. ? Сповіщення про відкриття е-лікарняного надійде роботодавцю в кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Портал електронних послуг: https://portal.pfu.gov.ua Гаряча лінія з питань користування кабінетом страхувальника: 0-800-503-753 ? Сформований е-лікарняний стане доступним для перегляду у день його створення. Він одразу матиме статус «Закритий», а після завершення терміну тимчасової непрацездатності працівника його статус зміниться на «Готовий до сплати». З цього моменту е-лікарняний стає підставою для надання матеріального забезпечення. ? На призначення працівнику матеріального забезпечення відведено не більше 10 календарних днів з дня закінчення періоду тимчасової непрацездатності, визначеного е-лікарняним. ? Готовий до сплати е-лікарняний друкується або залишається в електронному вигляді (за рішенням роботодавця). ? Кадрова служба або відповідальна особа кадрової служби визначає страховий стаж застрахованої особи (пільги) та кількість календарних днів непрацездатності, що підлягають оплаті за рахунок коштів роботодавця та Фонду соціального страхування України. Зазначена інформація (за бажанням або визначенням роботодавця) формується у паперовому або електронному вигляді. ? Е-лікарняний, відомості щодо визначеного страхового стажу та кількості днів непрацездатності, що підлягають оплаті, передаються до комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства. ? Комісія із соціального страхування на підприємствах продовжує свою роботу та зберігає весь обсяг функцій, передбачених Положенням про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 13. Положення про комісію: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/958640 ? Рішення про призначення або відмову у призначенні матеріального забезпечення комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства передає до підрозділу бухгалтерії підприємства, який нараховує матеріальне забезпечення. ? Бухгалтерією здійснюється розрахунок матеріального забезпечення на підставі е-лікарняного (за необхідності його паперової роздруківки) та рішення комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства. Даний розрахунок записується в електронному або паперовому вигляді (за рішенням роботодавця) та відображається в бухгалтерських проводках. ? Заповнюється заява-розрахунок та подається до відділення Фонду за місцем обліку. Роз'яснення щодо заповнення заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення (загальне): http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/960180 Щодо особливостей оформлення заяв-розрахунків за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/975846 Гаряча лінія з питань оплати е-лікарняних: 0-800-501-892 ? Подати заяву-розрахунок за е-лікарняними можливо: - в електронному виді за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення із застосування електронного підпису/печатки, - або на паперових носіях. ? Більшість роботодавців вже перейшли на електронний документообіг з Фондом соціального страхування України – близько 80% заяв-розрахунків подаються до Фонду онлайн. ? Зверніть увагу, що наявний в електронному кабінеті страхувальника інтерфейс для подання заяв-розрахунків наразі не має функціональної реалізації. У випадку подання роботодавцем заяви-розрахунку через кабінет на сайті Пенсійного фонду така заява-розрахунок не передається до органів Фонду соціального страхування України. Скористайтесь клієнтським спеціалізованим програмним забезпеченням. ? Подати заяву-розрахунок до ФССУ роботодавець має не пізніше 5 робочих днів з моменту прийняття рішення про призначення матеріального забезпечення комісією (уповноваженим). ? Якщо роботодавець має декілька листків непрацездатності різних видів, він має подати заяви-розрахунки окремо за паперовими і е-лікарняними. ? Упродовж одного місяця з дня виплати допомоги працівнику роботодавець направляє до Фонду повідомлення про проведення виплат за встановленою формою. Це також можна зробити в електронному виді.
26 Серпня, 2021 р., 15:49
Державна податкова служба України продовжує вдосконалювати сервіси для платників. За сприяння Апарату Ради національної безпеки і оборони України впроваджує Інтерактивну податкову карту України. Інтерактивна податкова карта України дає змогу в онлайн режимі у будь-який час без звернення до органів ДПС отримувати актуальну податкову інформацію щодо агрегованих показників в частині сплачених сум податкових платежів, нарахованих податкових зобов’язань, сум податкового боргу, надміру сплачених сум та суми платежів, які сплачені та будуть нараховані у наступних періодах. Інформація надається по Україні та у розрізі: регіонів, територіальних громад, видів економічної діяльності, податків, видів бюджетів, систем оподаткування, за організаційно-правовими формами, типом платника (фізичні та юридичні особи), статусом платника (великий, середній, малий бізнес та неприбуткові бюджетні установи). Наступним етапом заплановано реалізувати можливість відображення графіків, показників на звітну дату в порівнянні з попереднім періодом, створення паспортів територіальних громад. Податкова карта вже доступна користувачам на вебпорталі ДПС та у відкритій частині Електронного кабінету,  а також за посиланням: https://map.tax.gov.ua. Інтерактивна податкова карта України працює у тестовому режимі.
26 Серпня, 2021 р., 15:48
Платник податку має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року. Право платника податку на податкову знижку, підстави для її нарахування, перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, обмеження права на її нарахування визначені ст. 166 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) Відповідно до п.п. 166.3.9 п. 166.3 ст. 166 ПКУ платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, фактично сплачені ним протягом звітного податкового року суми коштів, у вигляді орендної плати за договором оренди житла (квартири, будинку), оформленим відповідно до вимог чинного законодавства, фактично сплачених платником податку, який має статус внутрішньо переміщеної особи. Платник податку має право скористатися зазначеною в п. 166.3.9 п. 166.3 ст. 166 ПКУ податковою знижкою виключно за умови, що він та/або члени його сім’ї першого ступеня споріднення: не мають у власності придатної для проживання житлової нерухомості, розташованої поза межами тимчасово окупованої території України; не отримують передбачених законодавством України бюджетних виплат для покриття витрат на проживання. Розмір такої знижки не може перевищувати (у розрахунку на календарний рік) 30 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного (податкового) року.
26 Серпня, 2021 р., 15:47
До місцевих бюджетів усіх рівнів Чернігівської області протягом січня-липня 2021 року надійшло 4 млрд грн від сплати податків і зборів, - повідомила начальник Головного управління ДПС у Чернігівській області Людмила Слотюк. Найбільшу частку у загальній сумі (65 відс.) займає податок на доходи фізичних осіб, якого надійшло більш як 2,6 млрд грн, з них до обласного бюджету спрямовано 522 млн грн, решта – до місцевих бюджетів. Податку на майно (за земельні ділянки, житлову та нежитлову нерухомість, а також за автомобілі преміум - класу) сплачено 590 млн грн (майже 15 відс. доходів місцевих бюджетів). Єдиного податку на підприємницьку діяльність надійшло 520 млн грн (13 відсотків загальної суми надходжень). Решта податків і зборів у загальній сумі становить 7 відс. обсягу надходжень: податку на прибуток - сплачено 29,6 млн грн, рентної плати за користування природними ресурсами надійшло майже 98 млн грн, акцизного податку від реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів – 90,1 млн грн, плати за ліцензії на виробництво та продаж підакцизних товарів – 11,7 млн грн, екологічного податку – 13 млн грн. та інші. Четверту частину надходжень до місцевих бюджетів області від сплати податків забезпечили установи сфери державного управління, освіти та охорони здоров’я (27,2 відс. загальної суми, або більше 1млрд грн). Також, у значних розмірах сплачено податки представниками галузі сільського господарства (18,5 відс., або 743 млн грн) та промисловості (16  відс. або 638 млн грн). Суб’єктами господарювання, що працюють у сфері торгівлі та громадського харчування, сплачено 317,7 млн грн (7,9 відс. доходів місцевих бюджетів), транспорту – 216,7 млн грн (5,4 відс.), галузі лісового господарства – 127,6 млн грн (3,2 відс.), будівництва – 56,3 млн грн (1,4 відс.). Від громадян надійшло 587 млн грн податків з підприємницької діяльності та плати за майно (14,6 відс. загальної суми).

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь