Холминська територіальна громада
Чернігівська область, Корюківський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Позашкільна освіта

Звіт директора Холминського Будинку творчості дітей та юнацтва

за 2020-2021 н.р.

https://rada.info/upload/users_files/04412596/f1783c7b0541d63dbd96a779c6dfcdf2.docx

Звіт директора Холминського Будинку творчості дітей та юнацтва

за 2019-2020 н.р.

https://rada.info/upload/users_files/04412596/c76b53f544a8b9a605284f305a081451.docx

 ЗАКЛАДИ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

№ з/п Назва Адреса, телефон, сайт ПІБ керівника

Кількість дітей станом

на 01.09.2019

1. 

Холминський Будинок творчості дітей та юнацтва

Холминської селищної ради

Корюківського району, Чернігівської області

вул. Центральна, 103,

смт. Холми,

Корюківський район, Чернігівська область

15331

ninakomorna1@ukr.net

тел. (04657)2-32-33

https://dvovuk.ucoz.ru/

Кубрак Альона Анатоліївна 421
30 Червня, 2023 р., 13:05
Холминський Будинок творчості дітей та юнацтва – комплексний позашкільний навчальний заклад, який у своїй діяльності керується Законами України «Про освіту», «Про позашкільну освіту» , Статутом закладу, державними програмами в галузі освіти, іншими чинними законодавчими і нормативно-правовими документами в галузі позашкільної освіти.      Майбутнє нашого суспільства залежить від того, яким змістом і цінностями буде наповнено внутрішній світ підростаючої особистості. Саме в позашкільній освіті максимально повно враховано принцип демократичності й доброзичливого ставлення до дитини.         Саме позашкільна освіта здатна мобільно реагувати на «виклики часу» в інтересах дитини, її сім’ї та суспільства. Система позашкільного навчання й виховання унікальна, оскільки в ній зосереджені вільна мотивація дитини до пізнання й творчості, великий альтернативний спектр видів діяльності, надзвичайні можливості залучення вихованців до актуальної фізичної, мистецької, дозвільної культури.         Колектив Холминського Будинку творчості дітей та юнацтва перебуває на шляху постійного розвитку, працює над поліпшенням якості своєї роботи, створює умови для особистого розвитку та самореалізації кожного вихованця. Пріоритетними завданнями на 2022-2023 навчальний рік були: - впровадження сучасних педагогічних технологій; - збереження мережі гуртків закладу позашкільної освіти та учнівського контингенту; - дотримання нормативно-правової бази; - модернізація освітньої діяльності закладу відповідно до запитів держави та суспільства, на основі сучасних підходів; - реалізація робочого навчального плану закладу і навчальних програм зі всіх напрямів гурткової роботи закладу; - урізноманітнення напрямів гурткової роботи з урахуванням інтересів мешканців громади; - активізація індивідуальної роботи з обдарованими та здібними дітьми, систематичної та послідовної роботи щодо підготовки вихованців до творчих конкурсів; - кадрове забезпечення, забезпечення підготовки та перепідготовки педагогічних працівників; - сприяння розвитку самоосвіти педагога в системі формування його професійної компетентності, інноваційної культури; - оволодіння кожним педагогічним працівником технологією особистісно-орієнтованого підходу при підготовці та проведенні виховних заходів; - оптимізація співпраці педагогів та батьків; - збереження будівлі, обладнання, майна; зміцнення матеріально-технічної бази навчального закладу при залученні підприємств, громадськості, спонсорів, батьків .  Керівник закладу Кубрак О.А. здійснювала: - розподіл педагогічного навантаження педагогічних працівників за погодженням з профспілковим комітетом; - створювалися належні умови для здобуття вихованцями позашкільної освіти; - надавала методичні рекомендації керівникам гуртків, здійснювала внутрішній контроль за роботою педагогів; - встановлювала щорічну грошову нагороду до Дня працівника освіти відповідно до законодавства ; - сприяла моральному та матеріальному стимулюванню вихованців закладу; - формувала сприятливий соціально-психологічний клімат у педагогічному коллективі; У закладі видано 57 наказів з основної діяльності, 50 наказ з кадрових питань. У межах своєї компетенції директор здійснювала контроль їх виконання. Внутрішній контроль за організацією гурткової роботи 1. Підготували накази: - «Про режим роботи БТДЮ»; - «Про тижневе педагогічне навантаження працівників БТДЮ на 2022-2023 н.р.»; - « Про встановлення педагогічного стажу та доплату педагогічним працівникам» - «Про організацію ТБ та ОП у БТДЮ на 2022-2023 навчальний рік» - «Про організацію методичної роботи» 2. Проводили засідання педагогічної ради . 3. Здійснювали перевірку планів навчально-виховної роботи і заходів з техніки безпеки в журналах . 4. Проведили засідання МО за напрямками відповідно до тематики. 5. Проводили перевірку наповнюваності навчальних груп. 6. Здійснювали контроль за роботою з обдарованими дітьми. 7. Здійснювали контроль за станом роботи з охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки. 8. Здійснювали контроль за організацією змістовного дозвілля школярів у межах позашкільного закладу Забезпечення доступності та якості позашкільної освіти     У мережі закладу на початок навчального року працювало 13 гуртків ( 15 навчальних груп ), в яких навчалося 300 вихованців за такими напрямками:  -науково-технічний – 5 гуртків, 5 груп, 100 дітей ; -художньо-естетичний – 6 гуртків , 7 груп, 140 дітей; -соціально-реабілітаційний – 1 гурток, 1 група, 20 дітей; фізкультурно –спортивний – 1 гурток, 2 групи, 40 дітей;         Заклад позашкільної освіти працював за розкладом, затвердженим директором та головаю ПК, зручним для дітей та батьків. Найважливішим питанням внутрішнього контролю закладу позашкільної освіти є – збереження контингенту дітей. Це питання постійно трималося на контролі адміністрації. У цілому контингент вихованців  стабільний . В умовах воєнного стану Будинок творчості дітей та юнацтва працював за дистанційною формою навчання . При здійсненні освітнього процесу керівниками гуртків та адміністрацією Будинку творчості враховувалася безпекова ситуація в Україні та графік відключення електропостачання в селищі. Адміністрацією здійснювався контроль за організацією освітнього процесу в умовах воєнного стану. При проведенні занять з вихованцями дистанційно, керівниками гуртків станом на 01.09.2022 р. були створені платформи Zoom, Viber групи для проведення занять в онлайн режимі.   Керівники гуртків активно співпрацювали з батьками та вихованцями через вайбер-групи, телеграм-групи, індивідуальні консультації та бесіди, оперативно реагували на будь-які зміни в освітньому процесі та проводили роз’яснювальну роботу з батьками та вихованцями щодо формату навчання у гуртках .        По результатах періодичних перевірок гурткових занять та перевірки журналів гурткової роботи у кінці навчального року встановлено, що в переважній більшості керівникам гуртків вдалося зберегти контингент вихованців на кінець навчального року. Слід відмітити, що найефективніше збережено контингент дітей  у гуртках таких керівників:  Терещенко Н.О., Нагорної І.М., Ворони М.О., Щербака М.М., Мель А.М., Головій Т.О., Федченко Т. О., Кубрак О.А., Клименка В. В., Демченка В. В.. .          Робочі навчальні плани гуртків на І та ІІ семестри 2022-2023 н.р. були затверджені і погоджені відповідно до нормативних вимог. Керівниками гуртків використовувалися типові, адаптовані програми. Записи у журналах відповідають навчальним програмам  і календарному плануванню.                Організація науково-методичної роботи педагогічного колективу     Методична робота здійснювалася згідно із законодавством України, нормативними документами про освіту, рекомендаціями Міністерства освіти і науки України та наукових установ, які знаходяться у сфері його управління, нормативних документів. Методична діяльність педагогічного колективу була  спрямована на реалізацію пріоритетних завдань 2022-2023 н.р.: 1. Робота над новою науково-методичною проблемою ««Вдосконалення сучасного освітнього процесу шляхом створення сприятливих умов для розвитку гармонійної особистості». 2. Створення умов для формування інноваційної культури педагогів. 3. Створення умов для  підвищення  рівня  професійної  майстерності педагогів через різні форми роботи:  шляхом самоосвітньої діяльності,  участі в обласних семінарах та заходах, конкурсах фахової майстерності. У поточному навчальному році у закладі працювало 2 методичних об’єднання по двох напрямках: художньо – естетичний і науково – технічний. Керівники гуртків були постійними учасниками семінарів – практикумів для педпрацівників, які проходили в онлайн - режимі. Це допомагало педагогам підвищувати свій фаховий рівень, отримувати відповіді і роз’яснення по проведенню різноманітних конкурсів, виставок. Теми цих заочних семінарів біли різноманітні. - Позашкільна освіта без барєрів - Сучасні дослідження у теорії і практиці позашкільної освіти. - Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах позашкільної освіти - Всеукраїнський крос – форум «Моделі неформальної освіти для здорового майбутнього Європи». - Організація забезпечення цивільного захисту у закладах освіти. - Нові тренди позашкільної освіти - Ми лідери, наша думка важлива. - Нові тренди у методичній роботі ЗПО - Гра в сучасному просторі дітей та підлітків -Керівник гуртка як співавтор духовного і освітнього простору - Роль закладів ПО у розвитку обдарованих вихованців - Підведення підсумків і умови проведення конкурсів Участь у заходах, святах, які відбувалися в закладі, громаді. Головною метою в роботі БТДЮ було створення сприятливих умов для повноцінного морального, психологічного, духовного, фізичного розвитку дітей, становлення творчої особистості, виховання справжніх патріотів нашої країни. Діти і керівники гуртків були активними учасниками таких заходів: - Всеукраїнський тижень з протидії булінгу. З цією метою була створена і розміщена на сайті презентація: «Зупинимо булінг разом». - Урок – змагання «Абетка України». - Міжнародний День миру. Створили фотозону «Голуби миру» із долоньок дітей і їх побажань. - До роковин вшанування жертв Бабиного яру розмістили на сайті відео – ролик: «Наша спільна біль» . -До Дня Гідності і Свободи і вшанування Героїв Небесної Сотні провели літературні читання. - Вшанування жертв Голодоморів. Провели інформаційні хвилинки «Схилимо голови в скорботі» (використали відеоматеріали). - Були учасниками фото –челенджу «Обличчя захисника України» - В рамках проведення місячника « Профілактика ВІЛ/СНІДу». Підготували презентацію, буклети, провели вікторину, переглядали відеоролики на задану тему. - Акція «16 днів проти насильства». Зняли та змонтували відео. - Фоточелендж «Зроби фото з хусткою». Щоб українська хустка зайняла достойне місце в гардеробі кожної дівчини, підкреслила неповторний шарм та належність до чудової держави – Україна!. -Вшановуючи учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, познайомили вихованців з маловідомими фактами про цю подію. - До дня св.Миколая провели свято «Таємнича ніч св.Миколая». - Свято «Відкриття новорічної ялинки». - «Пригоди баби Яги». Діти разом з героями вистави допомагали баба Язі здійснити її заповітну мрію. - «Різдвяний пряник». Діти і педагоги під керівництвом культорганізатора Мель А.М. разом розписували пряники. - «Різдвяні колядки і щедрівки». Вихованці гуртка «Фольклорного мистецта» привітали членів громади з новорічними святами. - День Соборності. Здійснили квест – мандрівку. - Вихованці гуртка «Футбол» були учасниками турніру з міні - футболу, який відбувся в м.Корюківка. -«Креативне оформлення яєць до Великодня». Як прикрасити великодні яйця, аби вони перетворилися на справжні шедеври мистецтва? З цим завданням легко справились діти гуртка «Народні ремесла», яких керівник гуртка Мель Альона Миколаївна навчила техніці декупаж. Участь у обласних і Всеукраїнських конкурсах, виставках: обласний етап Всеукраїнської виставки – конкурсу « Знай і люби свій рідний край» м. Чернігів І місце ( 2 дитини); ІІІ місце ( 3 дитини). Керівники гуртків Терещенко Н. О., Мель А. М. Всеукраїнська виставка – конкурс « Знай і люби свій рідний край» м. Київ І місце ( 1 дитина), ІІ місце ( 3 дитини) Кер.гуртків Терещенко Н. О. обласний етап Всеукраїнського конкурсу творчості дітей та учнівської молоді « За нашу свободу» у розділі « Поезія» м. Чернігів ІІІ місце ( 1 дитина) кер.гуртка Кубрак О. А., Всеукраїнський конкурс творчості дітей та учнівської молоді « За нашу свободу» у розділі « Поезія» м. Київ ІІ місце ( 1 дитина) Кер. гуртка Кубрак О. А. обласна виставка – конкурс з ори гамі « Зимовий вернісаж» м. Чернігів І місце ( 1 дитина), ІІ місце ( 1 дитина), ІІІ місце ( 2 дитини) Кер. гуртків Терещенко Н. О. обласна виставка – конкурс з ПТМ у номінації « найпростіші механічні ігри та іграшки, машини та механізми» м. Чернігів І місце Яків Колосок кер. гуртка Ворона М. О. обласна виставка – конкурс « Етно – Зима» диплом І ступеню ( 1 дитина) кер. гуртків Терещенко Н. О.. обласний етап Всеукраїнської виставки - конкурсу « Новорічна композиція» м. Чернігів . Переможці ( 8 дітей) кер. гурків Терещенко Н. О. , Мель А. М. Всеукраїнська виставка – конкурс « Новорічна композиція» м. Київ І місце ( 2 дитини)кер. гуртків Терещенко Н. О., обласний заочний фестиваль- конкурс обдарованої молоді м. Чернігів І місце ( колектив гуртка « Дитячої анімації») кер. гуртка Демченко В. В,, обласний заочний конкурс відеопроєктів « Культурний хаб» у номінації « Пізнавально – розважальні програми» культорганізатор Мель А. М., обласний заочний конкурс української дитячої патріотичної пісні « Голос’ОК Полісся» м. Чернігів ІІІ місце ( 3 дитини) кер. гур. Головій Т. О. З метою позитивного вирішення актуальних питань функціонування та розвитку системи позашкільної освіти розроблений та успішно функціонує сайт БТДЮ. Тут кожен відвідувач може знайти для себе вичерпну інформацію про історію та напрямки роботи позашкільного закладу. Приємно спостерігати як щоденно зростає кількість відвідувачів нашого сайту. На сайті є інформація про роботу закладу, архів фото матеріалів, в середньому 2-3 рази на тиждень розміщено новини щодо основних подій в закладі. Основні інформаційні матеріали готують вихованці гуртка « Дитячої анімації» – кер.гуртка Демченко В. В.. Соціальний захист             З метою надання кожній дитині можливості для всебічного, творчого розвитку нашим  закладом позашкільної освіти до занять в гуртках, участі в масових заходах різних рівнів залучаються діти пільгових категорій, а саме: діти-сироти та позбавлені батьківського піклування, діти з багатодітних сімей, діти з особливими освітніми потребами , внутрішньо – переміщені особи. У 2022-2023 н.р. у Холминському Будинку творчості дітей та юнацтва займалися діти пільгових категорій: Дитина з особливими освітніми потребами – 3; Діти- сироти та дітей позбавлених батьківського піклування – 3; Діти з малозабезпечених сімей – 12; Внутрішньо-переміщені особи – 1. Педагоги закладу докладають максимум зусиль для створення сприятливого освітнього середовища для вихованців з особливими освітніми потребами та завжди радо зустрічають всіх, хто приходить пізнавати, навчатись, творити. Крім навчально – виховного процесу колектив закладу власними силами провів ремонт у приміщенні Будинку. Неодноразово здійснювали прибирання та приймали участь в акціях по озелененню території, закріпленої за колективом закладу. Були учасниками робіт по благоустрою в селищі, здійснювали догляд за клумбами, знищення бур’янів, облаштування вулиць. Результативність роботи колективу за 2022-2023 роки дала можливість: - зберегти мережу гуртків закладу позашкільної освіти; - реалізувати робочий навчальний план закладу і навчальні програм зі всіх напрямів гурткової роботи закладу; - активізувати індивідуальну роботу з обдарованими та здібними дітьми з метою підготовки їх до творчих конкурсів; - продовжити впровадження сучасних педагогічних технологій, значно підвищити інноваційну культуру педагогів; - працювати над створенням інклюзивного освітнього середовища; - організувати освітній процес в режимі дистанційного навчання; - удосконалити системи науково-методичної роботи на основі інноваційних технологій, оновлення навчальних програм, змісту, форм і методів освітньої діяльності на основі впровадження компетентнісного підходу за основними напрямами позашкільної освіти, шляхом  впровадження інновацій у практику; - сприяти  розвитку самоосвіти педагогів в системі формування його професійної компетентності: відвідування семінарів, відкритих занять, виставок, конкурсів, семінарів, майстер-класів; - оптимізувати співпрацю педагогів та батьків; - зміцнити матеріально-технічну базу закладу шляхом залучення спонсорів та батьків Наші плани на майбутнє: - збереження та розширення мережі гуртків  з метою створення додаткових можливостей для духовного, інтелектуального і фізичного розвитку вихованців; - осучаснення освітнього процесу; - зміцнення матеріальної бази; - розширення та відродження мережі гуртків науково-технічного, еколого-натуралістичного, туристсько-краєзнавчого, військово - патріотичного напрямів відповідно до потреб та інтересів школярів; - продовження співпраці з закладами позашкільної освіти, з громадськими організаціями . Підсумовуючи, хочеться відмітити, що роль кожного працівника досить важлива, відповідальна і значима. Кожен з нас виконує свою почесну місію, а разом ми досягаємо високих результатів, підтримуємо позитивний імідж нашого закладу, навчаємо, розвиваємо і виховуємо майбутнє нашої України!    
18 Березня, 2020 р., 09:54
Рекомендації МОН щодо організації роботи в закладах позашкільної освіти на 2019-2020 н.р.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь