Холминська територіальна громада
Чернігівська область, Корюківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація, що має громадсько - суспільний інтерес

10 Серпня, 2021 р., 11:42
За оперативними даними станом на 01 серпня 2021 року за кошти Фонду соціального страхування України медичною реабілітацією після перенесених захворювань і травм на базі санаторно-курортних закладів забезпечено 10 708 застрахованих осіб і їх дітей Відновне лікування на базі реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів призначається пацієнтам після закінчення гострого періоду захворювання і має високі показники ефективності в упередженні настання первинної інвалідності та відновлення здоров’я після інсультів, інфарктів, оперативних втручань тощо. Тож попри карантинні обмеження залишається важливим етапом продовження лікування складних паталогій. Зокрема, пройти реабілітаційне лікування на базі санаторно-курортних закладів за кошти Фонду мають право застраховані особи, які перехворіли на COVID-19 та мають ускладнення. Звертаємо увагу, що усі санаторно-курортні заклади, до яких направляються пацієнти за кошти Фонду, суворо дотримуються наявних протиепідемічних заходів для протидії поширенню коронавірусної інфекції і гарантують безпеку застрахованих осіб. На лікування направляються пацієнти, які вже перехворіли на COVID-19 та не знаходяться у гострій стадії захворювання. Для проходження курсу реабілітаційного лікування застраховані особи мають мати медичні покази – потребу в продовженні лікування на базі санаторно-курортних закладів визначає лікарсько-консультативна комісія (ЛКК) лікарні, де перебуває пацієнт. Направлення на реабілітацію відбувається зі стаціонару закладу охорони здоров’я. Фонд соціального страхування України фінансує медичну реабілітацію за такими профілями: – нейрореабілітація, – м’язово-скелетна реабілітація, – кардіо-пульмонарна реабілітація, – медико-психологічна реабілітація учасників АТО, – реабілітація після оперативних втручань на органах зору, – реабілітація при порушенні перебігу вагітності, –  інша (соматична) реабілітація (після оперативних втручань на органах травлення, сечостатевої системи, жіночих статевих органах). Отримати консультацію щодо можливості пройти відновне лікування на базі реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів за кошти ФССУ застраховані особи можуть за телефонами: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/975533 (оберіть відділення за територіальною ознакою). Також до відповідальних осіб за вказаними вище телефонами можуть звертатись лікуючі лікарі, чиї пацієнти потребують продовження стаціонарного лікування на базі санаторно-курортних закладів. Механізм отримання реабілітації за кошти Фонду: – після надання висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я щодо необхідності реабілітації за певним профілем, лікувальний заклад повідомляє робочий орган Фонду про наявність на лікуванні особи, яка має покази для проходження відновного лікування; – пацієнту надається перелік санаторіїв, які відповідають вимогам по профілю його хвороби, і він самостійно обирає санаторно-курортний заклад для проходження лікування; – орган Фонду узгоджує з санаторієм наявність вільних місць і укладається тристоронній договір – між Фондом, санаторієм і хворим; – застрахована особа направляється до санаторно-курортного закладу на відновне лікування зі стаціонару лікарні; – на час реабілітації пацієнту продовжується лікарняний листок, за яким Фондом фінансується допомога по тимчасовій втраті працездатності, аби компенсувати працівнику втрачений за час лікування заробіток; – після проходження реабілітації застрахованою особою підписується акт приймання-передачі наданих послуг Прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
09 Серпня, 2021 р., 08:36
За підсумками І півріччя 2021 року Фонд соціального страхування України здійснив фінансування виплат для 5 тисяч потерпілих на виробництві для забезпечення їх спеціальним медичним доглядом, постійним стороннім доглядом або побутовим обслуговуванням. Так, виплати на спеціальний медичний догляд отримали 619 осіб з інвалідністю, на постійний сторонній догляд – 2 001 особа, на побутове обслуговування – 2 448 потерпілих, серед яких відповідно 132, 251 та 263 – внутрішньо переміщені особи. Сума витрат на необхідний догляд за потерпілим залежить від виду догляду, встановленого МСЕК, і не може бути меншою (на місяць): від розміру встановленої на день виплати мінімальної заробітної плати – на спеціальний медичний догляд; половини розміру мінімальної заробітної плати – на постійний сторонній догляд; чверті розміру мінімальної заробітної плати – на побутове обслуговування. Також упродовж 6 місяців 2021 року Фондом здійснювалось фінансування витрат на додаткове харчування 94 потерпілим внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань, у тому числі для 15 внутрішньо переміщених осіб. Нагадаємо, облік потерпілих, які мають право на забезпечення спеціальним медичним доглядом, постійним стороннім доглядом та побутовим обслуговуванням, ведуть робочі органи виконавчої дирекції Фонду за місцезнаходженням справ про страхові виплати потерпілих. Для взяття на облік потерпілий (законний представник потерпілого) повинен подати до робочого органу виконавчої дирекції Фонду заяву про забезпечення необхідними видами догляду. До заяви додаються копії висновку МСЕК про потребу у забезпеченні необхідними видами догляду та індивідуальної програми реабілітації (у разі відсутності зазначених документів у справі), завірені працівником робочого органу виконавчої дирекції Фонду на підставі пред’явлених потерпілим оригіналів цих документів. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
06 Серпня, 2021 р., 15:04
Національна соціальна сервісна служба України буде допомагати територіальним громадам в організації роботи служб у справах дітей. Про це заявив голова Нацсоцслужби Владислав Машкін. Він зазначив, що на рівні більшості територіальних громад ці служби створені не так давно. «Звичайно є великі територіальні громади обласного рівня: Київська, Харківська, Дніпровська і т.д., в яких служби у справах дітей працюють давно. Але більшість новостворених громад потребують допомоги у правильній і ефективній організації роботи. Їм необхідна допомога в організації ведення документації, роботи з дітьми і в багатьох інших питаннях. Звичайно, на цьому етапі ми будемо більше допомагати відповідним службам стати на ноги, ніж контролювати», – пояснив Владислав Машкін. Джерело: Національна соціальна сервісна служба
06 Серпня, 2021 р., 15:03
З 1 вересня цього року стартує новий пілотний проект Міністерства соціальної політики України, який допоможе територіальним громадам організувати соціальну роботу з сім’ями та дітьми, що належать до вразливих груп населення або перебувають у складних життєвих обставинах. Відповідна постанова прийнята сьогодні на засіданні Кабінету Міністрів України. «Цей проект покликаний допомогти сім’ям з дітьми вийти зі складних життєвих обставин, зокрема, допомогти їм оформити соціальну допомогу, знайти роботу, забезпечити догляд за дітьми та близькими похилого віку», – зазначила Міністр соціальної політики України Марина Лазебна. За її словами, 42% громад досі не мають можливості надавати якісні соціальні послуги через брак відповідних фахівців та коштів у місцевих бюджетах. Внаслідок цього соціальні ризики виявляються не своєчасно у таких громадах, а сім’ї, які опинилися у складних життєвих обставинах, не отримують своєчасну допомогу. «Кожна громада має розвивати соціальні послуги, які необхідні для її мешканців. Для цього там мають працювати фахівці з соціальної роботи, які будуть оцінювати потреби у послугах людей, що звернулися за призначенням допомоги. На впровадження базових соціальних послуг громади мають передбачити фінансування з місцевих бюджетів», – зазначила Марина Лазебна. Громади, які візьмуть участь у пілотному проекті, отримають необхідні транспортні засоби та комп’ютерне обладнання для фахівців із соціальної роботи. Окрім технічного забезпечення, фахівці громад пройдуть навчання щодо організації соціальної роботи і надання соціальних послуг населення. Крім того, в рамках проекту у територіальних громадах буде проводитись апробація механізму інтеграції соціальних виплат та соціальних послуг, спрямованих на забезпечення комплексною соціальною підтримкою малозабезпечених сімей та одиноких матерів. Така підтримка передбачає надання адресної грошової виплати разом із соціальними послугами. «Ми змінюємо підходи до надання соціальної допомоги. Людині буде виплачуватися не лише адресна грошова допомога від держави, а й надаватимуться за місцем її проживання соціальні послуги, які допоможуть їй вийти зі складної життєвої ситуації», – підкреслила Марина Лазебна. Пілотний проект проходитиме з 1 вересня 2021 року до 1 вересня 2023 року в рамках проекту „Модернізація системи соціальної підтримки населення України», який реалізується Міністерством соціальної політики України спільно зі Світовим банком. Джерело: Міністерство соціальної політики України
06 Серпня, 2021 р., 10:45
21 липня 2021 року набрав чинності Закон від 15.06.2021 № 1539-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо стимулювання детінізації доходів та підвищення податкової культури громадян шляхом запровадження одноразового (спеціального) добровільного декларування фізичними особами належних їм активів та сплати одноразового збору до бюджету". Закон визначає особливості проведення одноразового (спеціального) добровільного декларування активів фізичних осіб, яке відбуватиметься з 1 вересня 2021 року до 1 вересня 2022 року. Громадяни України матимуть право подати одноразову добровільну декларацію із зазначенням активів, що їм належать, і з яких не були сплачені податки і збори до 1 січня 2021 року. При цьому у добровільній декларації не потрібно буде вказувати інформацію про джерела походження задекларованих активів. Із задекларованих активів громадянин повинен буде сплатити збір, зокрема, 5 % щодо валютних цінностей на рахунках у банках в Україні, а також інших активів, що знаходяться (зареєстровані) в Україні; 9 % щодо валютних цінностей на рахунках в іноземних фінансових установах, а також з інших активів, що знаходяться за кордоном; 2,5 % щодо номінальної вартості державних облігацій України, придбаних декларантом у період з 1 вересня 2021 року до 31 серпня 2022 року. Об'єктами одноразового декларування можуть бути: валютні цінності, нерухоме майно, рухоме майно (транспортні засоби, предмети мистецтва та антикваріату, дорогоцінні метали, дорогоцінне каміння, ювелірні вироби тощо), частки (паї) у майні юридичних осіб інші корпоративні права, майнові права на об'єкти інтелектуальної власності, цінні папери та/або фінансові інструменти, визначені законом, права на отримання дивідендів, інші активи фізичної особи, у тому числі майно, банківські метали, що не розміщені на рахунках. Якщо громадянин сплатить усі необхідні збори, держава гарантуватиме йому звільнення від відповідальності за порушення податкового, валютного законодавства. Також гарантується нерозголошення державними органами та їхніми посадовими особами відомостей, що містяться в одноразових добровільних деклараціях, без відповідного рішення суду. У разі невикористання фізичною особою права на подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації вважаються такими, з яких повністю сплачено податки і збори наступні активи: 1) сумарна вартість яких не перевищує 400 тисяч гривень станом на дату завершення періоду одноразового (спеціального) добровільного декларування. 2) нерухоме майно, розташоване на території України, в обсязі: а) об'єкти житлової нерухомості: квартира/квартири, загальна площа якої/яких не перевищує сукупно 120 квадратних метрів, або майнові права, що підтверджені відповідними документами, на таку квартиру або квартири у багатоквартирному житловому будинку незавершеного будівництва; житловий будинок/житлові будинки, загальна площа якого/яких сукупно не перевищує 240 квадратних метрів, або житловий будинок незавершеного будівництва чи будинки незавершеного будівництва, загальна площа якого/яких сукупно не перевищує 240 квадратних метрів, за умови наявності у такої фізичної особи права власності на земельну ділянку відповідного цільового призначення; б) об'єкти нежитлової нерухомості - нежитлові будинки некомерційного призначення та/або нежитлові будинки незавершеного будівництва некомерційного призначення, загальна площа яких не перевищує 60 квадратних метрів; в) земельні ділянки, сукупний розмір яких по кожній окремій ділянці не перевищує норми безоплатної передачі; 3) один транспортний засіб особистого некомерційного використання (крім транспортного засобу, призначеного для перевезення 10 осіб і більше, включаючи водія, легкового автомобіля з робочим об'ємом циліндрів двигуна не менше як 3 тисячі кубічних сантиметрів та/або середньоринковою вартістю понад 400 тисяч гривень, мотоцикла із робочим об'ємом циліндрів двигуна понад 800 кубічних сантиметрів, літака, гелікоптера, яхти, катера), право власності на який було зареєстровано відповідно до законодавства України станом на дату завершення періоду одноразового (спеціального) добровільного декларування. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
06 Серпня, 2021 р., 09:23
Упродовж І півріччя 2021 року Фондом соціального страхування України було зареєстровано 330 смертельних нещасних випадків, на які складено акти за формою Н-1/П (визначено зв’язок з виробництвом). З них 14 померлих працівників знаходились у стані алкогольного сп’яніння. Загалом у січні–червні травмувались під час виконання посадових обов’язків внаслідок алкогольного, токсичного чи наркотичного сп’яніння 32 особи. Робота в стані сп’яніння є частою причиною травм, зокрема, саме серед працівників у такому стані спостерігається високий рівень смертельного травматизму. Навіть невисокий вміст алкоголю у крові, який не має явних зовнішніх ознак, викликає зменшення швидкості рухових реакцій, знижує працездатність і уважність, прискорює стомлюваність. Нагадуємо, працівникам у стані алкогольного, токсичного чи наркотичного сп’яніння заборонено перебувати на виробничих об’єктах. Такі працівники мають бути відсторонені від виконання робіт відповідно до вимог правил внутрішнього трудового розпорядку підприємства або колективного договору. У разі настання нещасного випадку на виробництві заклад охорони здоров’я проводить необхідні дослідження для визначення наявності в організмі потерпілого алкоголю (наркотичних засобів, токсичних або отруйних речовин) і визначає ступінь його сп’яніння. Відповідний висновок чи витяг з протоколу (з окремим позначенням у разі відмови потерпілого визначити ступінь сп’яніння), довідку із зазначенням діагнозу та його коду згідно з Міжнародною статистичною класифікацією хвороб і споріднених проблем охорони здоров’я і висновок про ступінь тяжкості травми згідно з Класифікатором розподілу травм за ступенем тяжкості, затвердженим МОЗ, заклад охорони здоров’я безоплатно надає протягом однієї доби з моменту одержання запиту від роботодавця та/або голови комісії з розслідування (спеціального розслідування) нещасного випадку, гострого професійного захворювання (отруєння). Окремо зазначимо, що загальні захворювання або невиробничі травми, що сталися внаслідок алкогольного, наркотичного, токсичного сп’яніння або дій, пов’язаних з таким сп’янінням, є підставою для відмови в наданні допомоги по тимчасовій непрацездатності. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
05 Серпня, 2021 р., 08:25
У разі потреби знаходитись поруч із хворим членом родини у лікарні або вдома, Фонд соціального страхування України компенсує застрахованим особам втрачений заробіток за весь час догляду. Найбільша кількість відповідних листків непрацездатності видається у разі хвороби дитини працюючих батьків. За підсумками першого півріччя ФССУ прийняв на фінансування 145,6 тис. листків непрацездатності, виданих в разі необхідності догляду за хворими рідними, на суму 366,6 млн гривень. Загалом з січня по червень застраховані особи провели 1,1 мільйона днів, доглядаючи за хворими дітьми і родичами. Нагадаємо, фінансування зазначеної допомоги здійснюється Фондом, починаючи з першого дня і за весь час догляду. Тривалість лікарняних по догляду за хворою дитиною до 14 років складає до 14 календарних днів, однак у разі стаціонарного лікування ФССУ здійснює надання допомоги за весь період перебування застрахованої особи у стаціонарі разом із хворою дитиною. Водночас, у разі хвороби члена сім’ї тривалість лікарняного по догляду не може перевищувати три календарні дні, а у виняткових випадках, з урахуванням тяжкості хвороби та побутових обставин, – не більше семи календарних днів. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
04 Серпня, 2021 р., 10:37
Збільшені соціальні норми для розрахунку субсидії на окремі види послуг, які були запроваджені весною минулого року, будуть збережені і в наступному опалювальному сезоні для мешканців тих регіонів, які опиняться у «червоній» зоні карантину. «Навесні 2020 року, коли країна закрилася на карантин, були збільшені на 50 відсотків нормативи на житлово-комунальні послуги, зокрема, на електроенергію, газ для приготування їжі, підігрів води, адже люди знаходилися вдома, відповідно, витрачали більше цих ресурсів, а їхні доходи при цьому знизились», – зазначила Міністр соціальної політики України Марина Лазебна. За її словами, незважаючи на те, що зараз вся Україна знаходиться у «зеленій» зоні, а доходи людей почали зростати, уряд передбачив продовження дії цього компенсаторного заходу для тих регіонів, які з початком опалювального сезону опиняться у «червоній» зоні у випадку нової хвилі коронавірусу. «Ми добре розуміємо, що епідемія коронавірусу не завершилась, по всьому світу йдуть нові спалахи. І у випадку чергової хвилі мешканці регіонів, які опиняться у «червоній зоні», автоматично отримають підтримку від держави у вигляді збільшення соціальних нормативів при наданні житлових субсидій», – підкреслила міністр. Джерело: Міністерство соціальної політики України
04 Серпня, 2021 р., 10:07
Нагадуємо, що з 10 червня 2021 року набирає чинності Закон України від 5 лютого 2021 року № 1217-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі”. Законом запроваджується облік трудової діяльності в електронній формі, що дозволяє не оформляти/не вести паперові трудові книжки. Пенсійний фонд України протягом п’яти років має включити до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутні дані про трудову діяльність працівників на підставі відомостей, наданих страхувальниками.  За наявності повної інформації в реєстрі застрахованих осіб про всі періоди трудової діяльності особи пенсію за віком буде призначено автоматично  (без звернення особи) з дня, що слідує за днем досягнення пенсійного віку. За бажанням особа може  одержувати пенсію з більш пізнього віку. На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) працює дистанційний онлайнсервіс — “Електронна трудова книжка” та створено функцію “Надання скан-копій трудової книжки”.  ВІДСКАНОВАНА ТРУДОВА КНИЖКА МОЖЕ БУТИ ПОДАНА: -застрахованою особою через персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду; -роботодавцем через кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду, з обов’язковою згодою особи на обробку персональних даних.  ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО СКАН-КОПІЙ: Скан-копія повинна бути кольорова; Необхідно робити скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки у хронологічному порядку; Скан-копії мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні —300 dpi); Формат зображення має бути .jpg або .pdf; Розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.  ВАЖЛИВО! ПАПЕРОВА ТРУДОВА КНИЖКА ПОВИННА БУТИ ОФОРМЛЕНА ВІДПОВІДНО ВИМОГАМ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВЕДЕННЯ ТРУДОВИХ КНИЖОК ПРАЦІВНИКІВ ВІД 29.07.1993 №58.  ФОРМУВАННЯ ТА ПОДАЧА СКАН-КОПІЙ ТРУДОВОЇ КНИЖКИ ЧЕРЕЗ ВЕБПОРТАЛ Користувачу, що зареєструвався на Порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису, надається можливість сформувати звернення на  подачу скан-копій трудової книжки, підписати його ЕЦП та надіслати його до підсистеми ІКІС ПФУ «Звернення». Для цього призначено пункт особистого кабінету користувача з блоку «Комунікації з ПФУ» – «Надання скан-копій трудової книжки». При вході користувачу надається інформаційне повідомлення щодо підготовки скан-копій трудової книжки до початку формування звернення (Мал.1). Для продовження роботи при значено кнопку «Продовжити». Для повернення до основної сторінки особистого кабінету користувача Веб-портал – кнопку «Повернутися». Мал 1. Інформаційне повідомлення при вході в режим формування звернення на надання до ПФУ скан-копій трудової книжки  Для заповнення та подачі до ПФУ скан-копій трудової книжки користувачу надається екранна форма звернення (Мал.2 та Мал.3) з полями: ЄДРПОУ страхувальника – автоматичне заповнення за даними страхувальника без права редагування; відображається лише з особистого кабінету страхувальника при введенні даних на робітників страхувальника; є обов’язковим для заповнення; назва страхувальника – автоматичне заповнення за даними страхувальника без права редагування; відображається лише з особистого кабінету страхувальника при введенні даних на робітників страхувальника; є обов’язковим для заповнення; РНОКПП особи: автоматичне заповнення РНОКПП застрахованої особи з РЗО при створенні звернення застрахованою особою на себе; не надається на редагування; є обов’язковим для заповнення; ручне введення РНОКПП робітника (10 цифр) при створенні звернення страхувальником на свого робітника; є обов’язковим для заповнення; прізвище: автоматичне заповнення прізвище особи з РЗО при створенні звернення застрахованою особою на себе; не надається на редагування; є обов’язковим для заповнення; ручне введення прізвища робітника (10 цифр) при створенні звернення страхувальником на свого робітника; є обов’язковим для заповнення; ім’я: автоматичне заповнення імені особи з РЗО при створенні звернення застрахованою особою на себе; не надається на редагування; є обов’язковим для заповнення; ручне введення імені робітника при створенні звернення страхувальником на свого робітника; є обов’язковим для заповнення; по батькові: автоматичне заповнення по батькові особи з РЗО при створенні звернення застрахованою особою на себе; не надається на редагування; не є обов’язковим для заповнення; ручне введення по батькові робітника при створенні звернення страхувальником на свого робітника; є обов’язковим для заповнення; скан-копії документів – для прикріплення скан-копії призначено кнопку «Додати файл», по якій необхідно обрати тип файлу за допомогою випадаючого списку та прикріпити скан-копію документу. Для прикріплення надаються такі типи документів: трудова книжка або документи про стаж – є обов’язковими для прикріплення; дозвіл на обробку персональних даних – надається для прикріплення лише при подачі звернення страхувальником та є обов’язковим для такого випадку. я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних – встановлення мітки чек-боксу лише при подачі звернення застрахованою особою; за замовчанням не заповнено; обов’язково повинно бути встановлено для збереження звернення. Кнопка «Відправити до ПФУ» – призначена для підпису та відправки звернення до ПФУ. Надається лише після заповнення всіх необхідних даних звернення. При цьому виконується контроль наявності даних КЕП особи (зчитаних при аутентифікації на Веб-портал) – якщо дані є, вони беруться для підпису; якщо дані втрачено (в процесі роботи Веб-порталу користувач перечитував сторінки), користувачу надається інтерфейс введення даних КЕП. Мал. 2. Екранна форма заяви на надання до ПФУ скан-копій трудової книжки (особистий кабінет застрахованої особи) Мал. 3. Екранна форма заяви на надання до ПФУ скан-копій трудової книжки (особистий кабінет страхувальника) Після коректного відправлення до ПФУ користувачу надається повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ. Результат обробки звернення можна переглянути в пункті особистого кабінету «Мої звернення». За матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
03 Серпня, 2021 р., 15:37
Упродовж січня–червня 2021 року Фондом соціального страхування України зареєстровано 1 470 професійних захворювань, на які складено акти за формою П-4. Це на 75,2% більше, ніж за той же період 2020 року. Суттєве зростання кількості встановлених профзахворювань, зокрема, пов’язано із випадками неякісного проведення медичних оглядів, ухилення від них працівника або незабезпечення проходження медогляду роботодавцем. Це призводить до невчасного виявлення підозр на профзахворювання і не дозволяє вжити заходи для недопущення його подальшого розвитку. Саме медогляди дозволяють визначити стан здоров’я працівника, можливість виконання ним певних трудових обов’язків, своєчасно виявити гострі чи хронічні професійні захворювання, встановити медичні протипоказання щодо здійснення окремих видів робіт тощо. Основними причинами набуття професійних захворювань залишаються недосконалість технологічного процесу (28,3% від встановлених профзахворювань), невикористання засобів індивідуального захисту (16%) та неефективність роботи захисних засобів і механізмів (10%). Найбільше професійних захворювань фіксується серед працівників галузі добувної промисловості і розроблення кар’єрів – 89,3% серед усіх випадків. А основна частина діагнозів профзахворювань пов’язана із хворобами органів дихання – на них припадає 42,4%. Зауважимо, попереднє та періодичне проходження медичних оглядів є обов’язковим для всіх працівників, зайнятих на важких, зі шкідливими або небезпечними умовами праці роботах, де є потреба у професійному доборі, а також для усіх осіб віком до 21 року незалежно від умов праці. Організація проходження медоглядів здійснюється роботодавцем за його рахунок. Крім того, за результатами медичних оглядів роботодавець зобов’язаний у повному обсязі провести відповідні оздоровчі заходи, визначені в заключному акті, а також усунути причини, що призводять до професійних захворювань (отруєнь). Нагадаємо, Фонд соціального страхування України забезпечує страховий захист кожного працівника, якому встановлено діагноз професійного захворювання та надано відповідний висновок МСЕК. Зокрема, фінансує застрахованим особам щомісячні страхові виплати в разі часткової чи повної втрати працездатності; допомогу у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності; одноразову допомогу в разі стійкої втрати працездатності або смерті потерпілого та ін. Також потерпілі на виробництві мають право на лікування за рахунок коштів Фонду в закладі охорони здоров’я, враховуючи оперативні втручання; забезпечення лікарськими засобами та виробами медичного призначення упродовж усього періоду до відновлення працездатності; подальшу медичну реабілітацію; санаторно-курортне лікування тощо. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь