Холминська територіальна громада
Чернігівська область, Корюківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація, що має громадсько - суспільний інтерес

06 Вересня, 2021 р., 09:35
Перехідний період впровадження електронних лікарняних було продовжено до 01 жовтня – відповідний наказ Міністерства охорони здоров’я України № 1836 підписали 28.08.2021. На цей час пацієнти все ще можуть отримати як паперові, так і е-лікарняні залежно від закладу охорони здоров’я. А в разі вагітності та пологів, захворювання на ВІЛ або психічного розладу мають бути видані виключно паперові листки непрацездатності. Окрім відстрочення повного переходу на електронні листки непрацездатності, наказом було внесено ряд інших змін, зокрема, щодо набуття е-лікарняними статусу виданих. Коли на час перехідного періоду е-лікарняні вважаються виданими? ? До завершення перехідного періоду е-лікарняні вважаються виданими і стають готовими до сплати через 5 днів після закриття. Нагадаємо, раніше електронні лікарняні вважались виданими і ставали готовими до сплати на наступний день після закриття е-лікарняного. Зверніть увагу, електронний лікарняний в особистих кабінетах має статус «закритий» одразу з дати свого відкриття, однак він є закритим днем у майбутньому – відповідна дата закриття зазначена у е-лікарняному та є плановою датою завершення тимчасової непрацездатності або повторного огляду, після якого буде сформовано новий медичний висновок і створено продовжений е-лікарняний тощо. Відповідний наказ МОЗ: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-28082021--1836-pro-zatverdzhennja-zmin-do-dejakih-normativno-pravovih-aktiv-ministerstva-ohoroni-zdorov%E2%80%99ja-ukraini ? Така тимчасова норма діятиме упродовж вересня та допоможе зменшити ризики помилок при формуванні е-лікарняних в окремих випадках – наприклад, коли працівник захворів одразу після прийняття на роботу та дані щодо його працевлаштування не встигли синхронізуватись, або дві застраховані особи мають тотожні прізвище, ім’я, по батькові і різницю лише в одну цифру в ідентифікаційному коді тощо. ? Упродовж цього місяця протоколи обміну даними, інформаційні реєстри і системи доопрацюють, аби електронні лікарняні формувались на підставі медичних висновків чітко і без технічних помилок. ? Отже, до жовтня е-лікарняний буде ставати підставою для призначення матеріального забезпечення через 5 днів після свого закриття. ? Аби відслідковувати це було легше, статус е-лікарняного автоматично зміниться на «готово до сплати». З цього дня роботодавець має упродовж не більш ніж 10 календарних днів призначити працівнику допомогу. ? Після завершення перехідного періоду готовим до сплати е-лікарняний буде ставати, як і передбачено, на наступний день після закінчення періоду тимчасової непрацездатності. Тож призначення допомоги відбуватиметься швидше. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
06 Вересня, 2021 р., 09:35
Кожна застрахована особа має право на компенсацію втраченого заробітку за час тимчасової втрати працездатності, догляду за хворими родичами, самоізоляції від COVID-19, на період відпустки по вагітності та пологах тощо. Страховий захист працівників забезпечується Фондом соціального страхування України. За оперативними даними упродовж січня–серпня 2021 року Фонд прийняв на фінансування майже 2,9 мільйона лікарняних листків. Це на 35,4% або 0,8 млн більше, ніж за той же період 2020 року. Нагадаємо, аби отримати допомогу від Фонду, працівник має передати своєму роботодавцю листок непрацездатності, на підставі якого здійснюється формування заяви-розрахунку. У випадку е-лікарняних – достатньо повідомити роботодавця про створення медичного висновку. Дата фінансування Фондом допомоги прямо залежить від дати подання заяви-розрахунку як для паперових, так і електронних лікарняних. Фонд здійснює перерахування коштів для виплати допомог працівникам на рахунок страхувальника (роботодавця), який має здійснити виплату у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, або одразу після отримання коштів від ФССУ. Дізнатись, чи вже перераховано кошти роботодавцю, застраховані особи можуть з щоденної звітності Фонду про стан фінансування страхувальників, яка розміщується у телеграм-каналі https://t.me/socialfund за тегом #фінансування_страхувальників. Допомога по вагітності та пологах надається жінкам на період декретної відпустки, тривалість якої у загальних випадках складає 126 календарних днів (70 днів до передбачуваного дня пологів і 56 днів після пологів). Допомога по тимчасовій непрацездатності надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке повністю або частково компенсує втрату заробітної плати (доходу), у разі настання в неї одного з таких страхових випадків: - тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, непов'язаної з нещасним випадком на виробництві; - необхідності догляду за хворою дитиною; - необхідності догляду за хворим членом сім'ї; - догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною з інвалідністю віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за цією дитиною; - карантину, накладеного органами санітарно-епідеміологічної служби; - тимчасового переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижчеоплачувану роботу; - протезування з поміщенням у стаціонар протезно-ортопедичного підприємства; - перебування на лікуванні в реабілітаційному відділенні санаторно-курортного закладу після перенесених захворювань і травм. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
03 Вересня, 2021 р., 08:21
Кожна застрахована особа має право на компенсацію втраченого заробітку за час тимчасової втрати працездатності, догляду за хворими родичами, самоізоляції від COVID-19, на період відпустки по вагітності та пологах тощо. Страховий захист працівників забезпечується Фондом соціального страхування України. За оперативними даними упродовж січня–серпня 2021 року Фонд прийняв на фінансування майже 2,9 мільйона лікарняних листків. Це на 35,4% або 0,8 млн більше, ніж за той же період 2020 року. Нагадаємо, аби отримати допомогу від Фонду, працівник має передати своєму роботодавцю листок непрацездатності, на підставі якого здійснюється формування заяви-розрахунку. У випадку е-лікарняних – достатньо повідомити роботодавця про створення медичного висновку. Дата фінансування Фондом допомоги прямо залежить від дати подання заяви-розрахунку як для паперових, так і електронних лікарняних. Фонд здійснює перерахування коштів для виплати допомог працівникам на рахунок страхувальника (роботодавця), який має здійснити виплату у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, або одразу після отримання коштів від ФССУ. Дізнатись, чи вже перераховано кошти роботодавцю, застраховані особи можуть з щоденної звітності Фонду про стан фінансування страхувальників, яка розміщується у телеграм-каналі https://t.me/socialfund за тегом #фінансування_страхувальників. Допомога по вагітності та пологах надається жінкам на період декретної відпустки, тривалість якої у загальних випадках складає 126 календарних днів (70 днів до передбачуваного дня пологів і 56 днів після пологів). Допомога по тимчасовій непрацездатності надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке повністю або частково компенсує втрату заробітної плати (доходу), у разі настання в неї одного з таких страхових випадків: - тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, непов'язаної з нещасним випадком на виробництві; - необхідності догляду за хворою дитиною; - необхідності догляду за хворим членом сім'ї; - догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною з інвалідністю віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за цією дитиною; - карантину, накладеного органами санітарно-епідеміологічної служби; - тимчасового переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижчеоплачувану роботу; - протезування з поміщенням у стаціонар протезно-ортопедичного підприємства; - перебування на лікуванні в реабілітаційному відділенні санаторно-курортного закладу після перенесених захворювань і травм. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
02 Вересня, 2021 р., 09:09
Кожного робочого дня до Фонду соціального страхування України роботодавці подають заяви-розрахунки для фінансування близько 17 тисяч лікарняних листків. 80% з них подаються онлайн – за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення. Однак зверніть увагу, що наявний в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України інтерфейс для подання заяв-розрахунків наразі не має функціональної реалізації. У випадку подання роботодавцем заяви-розрахунку через кабінет така заява-розрахунок не передається до органів Фонду соціального страхування України! Скористайтесь клієнтським спеціалізованим програмним забезпеченням – страхувальники самостійно обирають зручну їм програму для документообігу. Щоб подавати документи онлайн із застосуванням електронного підпису/печатки потрібно укласти відповідний договір – це можна зробити, звернувшись до відділень робочих органів виконавчої дирекції ФССУ. ? Контакти у розрізі регіонів: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/968493 ? Примірний договір: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/970830 Вибір способу подання заяви-розрахунку залишається добровільним для всіх страхувальників – у разі потреби, документ все ще можна подати на паперових носіях. Однак ми радимо віддати перевагу дистанційним способам і перейти на електронний документообіг. Це дозволить пришвидшити подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам, а в період карантину – обмежити контакти для протидії поширенню коронавірусної інфекції. Подання електронного документа надає страхувальнику право не подавати його на папері. Нагадаємо, саме від дати отримання Фондом заяви-розрахунку залежить дата фінансування матеріального забезпечення застрахованим особам, зокрема, допомог по тимчасовій втраті працездатності, а також по вагітності та пологах. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
01 Вересня, 2021 р., 12:17
Сьогодні розпочато кампанію одноразового добровільного декларування, яка триватиме протягом року. Начальниця Головного управління ДПС у Чернігівській області Людмила Слотюк пояснила мешканцям регіону: кого це стосується та які ставки податків необхідно сплатити. Запроваджуючи одноразове добровільне декларування, держава дає можливість громадянам повернути гроші та інші активи у прозорий легальний обіг. Це спосіб цивілізованої легалізації активів, які були приховані від оподаткування. Скористатися податковою амністією можуть фізичні особи – резиденти (у тому числі само зайняті) та фізичні особи - нерезиденти України, які були резидентами на момент отримання об'єктів декларування чи на момент отримання доходів, за рахунок яких були отримані (набуті) об'єкти декларування, і які відповідно до Податкового кодексу України є чи були платниками податків, - пояснила Людмила Слотюк. Збір з одноразового добровільного декларування – це одноразовий обов'язковий платіж, розмір якого самостійно розраховується декларантом з вартості належних йому активів з урахуванням ставок такого збору. Для оподаткування застосовуються наступні ставки: 5 % загальна ставка, 9 % для закордонних активів, - 2,5 % для декларування активів у вигляді ОВДП (облігацій внутрішньої державної позики). Платник, як альтернативу, може обрати ставки 6%, 11,5%, 3% відповідно зі сплатою податкового зобов’язання трьома рівними частинами щорічно. Державною податковою службою з метою більш повного інформування платників усю актуальну інформацію з даного питання зібрано на офіційному веб-порталі у банері «Одноразове добровільне декларування». На веб-порталі розміщено і приклади заповнення одноразової (спеціальної) добровільної декларації.   Подати декларацію можна до 1 вересня 2022 року. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
01 Вересня, 2021 р., 09:42
Упродовж минулого місяця роботодавці подали до Фонду соціального страхування України заяви-розрахунки на оплату 207,8 тис. листків непрацездатності своїх працівників на суму майже 809,6 млн гривень. Загалом упродовж липня Фонд прийняв на фінансування заяви-розрахунки для компенсації втраченого заробітку за понад 2 мільйони 147 тисяч днів. Нагадаємо, за підсумками січня–липня 2021 року потреба у видатках Фонду за лікарняними листками зросла на 65,8% порівняно з тим же періодом минулого року і склала 9 мільярдів гривень. Фінансування допомог по тимчасовій непрацездатності здійснюється Фондом на підставі отриманої від страхувальника (роботодавця) заяви-розрахунку, від терміну подачі якої залежить дата фінансування матеріального забезпечення. Порядок отримання матеріального забезпечення від Фонду: 1. Отриманий в закладі охорони здоров’я листок непрацездатності працівник передає до уповноваженої особи на підприємстві – кадровика, табельника або бухгалтера. Якщо працівнику відкрито електронний лікарняний, він повідомляє про це роботодавця одразу після створення лікарем медичного висновку про тимчасову непрацездатність. 2. Листок непрацездатності або е-лікарняний (в електронному або роздрукованому вигляді) передають на розгляд до Комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації (приймається рішення щодо надання матеріального забезпечення). 3. Бухгалтерія страхувальника розраховує суму матеріального забезпечення та оформляє заяву-розрахунок для отримання фінансування від Фонду. 4. Страхувальник подає заяву-розрахунок до Фонду (за паперовими і е-лікарняними потрібно подавати окремі заяви-розрахунки), після чого здійснюється перерахування Фондом заявлених коштів на спеціальний рахунок страхувальника. Дізнатись, чи вже перераховано Фондом кошти, застраховані особи можуть у телеграм-каналі ФССУ https://t.me/socialfund за тегом #фінансування_страхувальників, де щоденно оновлюється інформація про стан фінансування заяв-розрахунків. 5. Виплата роботодавцем матеріального забезпечення застрахованим особам у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
31 Серпня, 2021 р., 15:34
Головне управління ДПС у Чернігівській області доводить до відома платників єдиного податку четвертої групи, що платники єдиного податку четвертої групи сплачують єдиний податок щоквартально протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, у таких розмірах: у I кварталі – 10 відсотків; у II кварталі – 10 відсотків; у III кварталі – 50 відсотків; у IV кварталі – 30 відсотків. Норми визначені п.п. 295.9.2 п. 295.9 ст. 295 Податкового кодексу України (далі – ПКУ). Зокрема, юридичні особи, реорганізовані шляхом приєднання або утворені протягом року шляхом злиття або перетворення у звітному податковому періоді, у тому числі за набуті ними площі нових земельних ділянок, вперше сплачують податок протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, в якому відбулося таке обрання/перехід, в якому відбулося утворення (виникнення права на земельну ділянку), а надалі – у порядку, визначеному п.п. 295.9.2 п. 295.9 ст. 295 ПКУ (п.п. 295.9.3 п. 295.9 ст. 295 ПКУ). Платники єдиного податку четвертої групи перераховують в установлений строк загальну суму коштів на відповідний рахунок місцевого бюджету за місцем розташування земельної ділянки (п.п. 295.9.8 п. 295.9 ст. 295 ПКУ). Крім того, абзацом тринадцятим п. 57.1 ст. 57 ПКУ встановлено, що якщо граничний строк сплати податкового зобов’язання припадає на вихідний або святковий день, останнім днем сплати податкового зобов’язання вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.
31 Серпня, 2021 р., 10:23
 Контракт – письмова угода, що укладається між громадянином і державою, від імені якої виступає міністерство оборони України, для встановлення правових відносин між сторонами під час проходження військової служби. СТРОКИ КОНТРАКТУ Перший контракт про проходження військової служби укладається: • з військовослужбовцями, прийнятими на посади рядового складу – строком на 3 роки; • з військовослужбовцями, прийнятими на посади сержантського і старшинського складу – строком від 3 до 5 років, залежно від згоди сторін; • з військовослужбовцями строкової військової служби та військової служби за призивом під час мобілізації, на особливий період, які під час дії особливого періоду вислужили не менше 11 місяців, з особами, звільненими з військової служби під час дії особливого періоду, які приймаються на військову службу за контрактом у період з моменту оголошення мобілізації до часу введення воєнного стану, або оголошення рішення про демобілізацію – строком на 6 місяців. ВІК ПРИЙНЯТТЯ НА ВІЙСЬКОВУ СЛУЖБУ ЗА КОНТРАКТОМ На військову службу за контрактом приймаються громадяни віком від 18 до 55 років (мирний час), які пройшли професійно-психологічний відбір і відповідають установленим вимогам проходження військової служби. У особливий період – від 18 до 60 років. ПЕРЕВАГИ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ЗА КОНТРАКТОМ ГРОШОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Щомісячне грошове забезпечення військовослужбовців за контрактом: • особам рядового складу – від 10 200 грн. та більше; • особам сержантського та старшинського складу – від 11 000 грн. та більше; • особам офіцерського складу – від 14 000 грн. та більше. Виплачується щомісячна грошова винагорода, для військовослужбовців, які приймають участь в ООС (6 500 грн. та 17 000 грн.). Також з вересня 2020 року Кабінет Міністрів України запровадив нові винагороди для військових, які виконують завдання в зоні проведення ООС (5 000 грн.) – за створення безпечних умов виконання бойових завдань та збереження життя і здоров'я. Після укладення першого контракту військовослужбовцям виплачується одноразова грошова винагорода, у розмірах (з 01.01.2021 року): БЕЗКОШТОВНА ОСВІТА Після продовження першого контракту – право отримати вищу освіту заочно (без відриву від служби) за рахунок держави. РОЗМІР ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Значно вищий, ніж у цивільному секторі розмір пенсійного забезпечення та можливість його отримання за вислугою 25 років служби (а не при досягненні пенсійного віку). Головна і основна перевага військової служби за контрактом в першу чергу в мотивації і бажанні людини бути військовим. Тобто – в усвідомленому виборі, який робить людина, вибираючи професію військового – захищати свою Батьківщину – Україну. У той час, коли багато кваліфікованих фахівців не можуть знайти собі роботу в цивільному житті, не можуть реалізувати себе, гідно утримувати сім'ю, армія сьогодні відкриває для вас величезний спектр можливостей: і моральних, і матеріальних, і кар'єрних. За детальною інформацією звертатися до відділення рекрутингу та комплектування Корюківського РТЦК та СП за адресою: м. Корюківка, вул. Г.Костюк, 20, кабінет №6, або за телефоном: (04657)2 11 69, 0958465165.
31 Серпня, 2021 р., 10:22
На відміну від допомог по вагітності та пологах, компенсації заробітку за час догляду за хворою дитиною та інших допомог, які фінансуються за кошти Фонду соціального страхування України з першого дня і до завершення тимчасової втрати працездатності, у випадку загальних захворювань або травм перші п’ять днів непрацездатності оплачуються за кошти роботодавця. А починаючи з шостого дня і до одужання – фінансуються ФССУ. Як роботодавцю з’ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням? ? Роботодавець оплачує лише перші п’ять днів одного випадку тимчасової непрацездатності свого працівника незалежно від кількості лікарняних листків, якими його оформлено. Тож страхувальнику важливо знати, чи є різні лікарняні виданими в межах одного страхового випадку. ? У паперових листках непрацездатності на бланку наявна відмітка «первинний» або «продовження», однак в е-лікарняних така позначка відсутня. ? На підставі даних медичних висновків, що складають один випадок тимчасової непрацездатності, в порядку черговості формуються е-лікарняні, кожен наступний з яких створюється як продовження першого та разом складають один страховий випадок. ? Тож унікальний номер випадку непрацездатності для всіх електронних лікарняних, сформованих в межах одного випадку, буде співпадати. ? При цьому номери самих е-лікарняних можуть відрізнятися, навіть якщо всі вони видані як продовження. ? Аби і працівник, і роботодавець могли побачити зв’язок е-лікарняних, Пенсійний фонд України оновив інтерфейси особистих кабінетів на вебпорталі електронних послуг – відтепер там доступні розширені можливості деталізованого перегляду е-лікарняних. ? Зокрема, було додано інформацію щодо номеру випадку тимчасової непрацездатності, який раніше був недоступний для перегляду страхувальниками і застрахованими особами. ? Тож тепер аби з’ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням, достатньо звернути увагу на унікальний номер страхового випадку. ? Якщо в працівника декілька електронних лікарняних, створених як продовження, всі вони матимуть однаковий унікальний номер – «номер випадку непрацездатності». ? Крім того, в інтерфейсі з’явилась інформація про наявність ознак алкогольного/наркотичного сп’яніння пацієнта, порушення ним режиму лікування, а також щодо причини непрацездатності, зокрема, встановленої ФССУ (наприклад, щодо зв’язку хвороби або травми із виробництвом). Гаряча лінія з питань користування особистими кабінетами на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України: 0-800-503-753 Гаряча лінія щодо оплати е-лікарняних і подання за ними заяв-розрахунків: 0-800-501-892
30 Серпня, 2021 р., 15:04
Щодня в Україні зростає кількість медичних висновків про тимчасову непрацездатність, які лікарі створюють для пацієнтів замість видачі звичних паперових лікарняних. Сьогодні за даними НСЗУ сформовано вже майже 177 тисяч медвисновків, 92,9% з яких – у разі захворювання або травми загального характеру. Як і паперові, автоматично сформовані на підставі медвисновку е-лікарняні є підставою для отримання матеріального забезпечення від Фонду соціального страхування України. Однак на відміну від паперових листків, які видаються після одужання, електронний лікарняний сформується після засвідчення початку тимчасової непрацездатності працівника медичним висновком. Такий лікарняний з першого дня доступний для перегляду в особистих кабінетах пацієнта та страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України і одразу має статус «закритий». Але використати його для призначення матеріального забезпечення роботодавець може лише після завершення визначеного у ньому періоду непрацездатності – аби відслідковувати це було легше, статус е-лікарняного автоматично зміниться на «готово до сплати». Портал електронних послуг: https://portal.pfu.gov.ua Гаряча лінія з питань користування кабінетом страхувальника: 0-800-503-753 Призначити працівнику матеріальне забезпечення на підставі готового до сплати е-лікарняного роботодавець має упродовж не більш ніж 10 календарних днів з дня закінчення періоду тимчасової непрацездатності. Тоді як у випадку паперових лікарняних призначення матеріального забезпечення має відбуватись упродовж 10 календарних днів з дня отримання лікарняного від працівника. Ще 5 робочих днів після призначення допомоги як для паперових, так і е-лікарняних відведено на подання заяви-розрахунку. Процедура призначення, розрахунку та виплати матеріального забезпечення за е-лікарняними не змінилась, однак якщо роботодавець має декілька листків непрацездатності різних видів, він має подати дві заяви-розрахунки окремо: за паперовими і електронними лікарняними. Це пов’язано з тим, що в е-лікарняних відсутня серія та оновлено коди причин тимчасової непрацездатності. Детальніше щодо особливостей оформлення заяв-розрахунків за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/975846 Гаряча лінія з питань оплати е-лікарняних: 0-800-501-892 Подати заяву-розрахунок за е-лікарняними можливо: - в електронному виді за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення із застосування електронного підпису/печатки (так до Фонду подають вже близько 80% заяв-розрахунків), - або на паперових носіях. Зверніть увагу, що наявний в електронному кабінеті страхувальника інтерфейс для подання заяв-розрахунків наразі не має функціональної реалізації. У випадку подання роботодавцем заяви-розрахунку через кабінет на сайті Пенсійного фонду України така заява-розрахунок не передається до органів Фонду соціального страхування України. Скористайтесь клієнтським спеціалізованим програмним забезпеченням. Детальніше про дії роботодавця, якщо його працівнику відкрили електронний лікарняний: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977004 Як діяти працівнику, якщо йому відкрили е-лікарняний: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/976983

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь