Холминська територіальна громада
Чернігівська область, Корюківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація, що має громадсько - суспільний інтерес

20 Жовтня, 2021 р., 16:25
Фонд соціального страхування України 18 жовтня завершив фінансування щомісячних страхових виплат потерпілим на виробництві та членам їх родин за вересень. Кошти перераховано вчасно та в повному обсязі для майже 200 тисяч осіб. Виплати таких допомог здійснюються у наступному місяці за попередній. З початку року для потерпілих внаслідок професійних захворювань або нещасних випадків на виробництві, зокрема у разі гострих профхвороб на COVID-19, а також членів їх родин було профінансовано понад 8,6 млрд гривень щомісячних страхових виплат. Фонд соціального страхування України здійснює страхування на випадок тимчасової або стійкої втрати працездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, а також смерті потерпілого. У кожному із зазначених випадків передбачено страхові виплати безпосередньо потерпілим або членам їх сімей. Зокрема, щомісячна страхова виплата призначається потерпілому у разі часткової або повної втрати працездатності та компенсує втрачений заробіток або його частину відповідно до визначеного МСЕК ступеня непрацездатності. Також страхову виплату щомісяця отримують члени родин потерпілих у разі їх смерті. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
20 Жовтня, 2021 р., 16:24
Україна повністю перейшла на електронні лікарняні, повідомляє Міністерство охорони здоров’я України. На сьогодні заклади охорони здоров’я сформували вже понад 1,7 млн медичних висновків про тимчасову непрацездатність (МВТН). На їх основі було згенеровано понад 1 млн 180 тисяч електронних листків непрацездатності, з яких роботодавці передали до Фонду соціального страхування України на оплату 164 тисячі лікарняних на загальну суму 267,5 млн гривень. Це перші результати впровадження системи електронних лікарняних, повний запуск якої відбувся на початку жовтня. Інформацію про сформовані е-лікарняні своїх працівників роботодавці можуть дізнатися в кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Там же можна побачити усі записи про тимчасову непрацездатність, які будуть зареєстровані в Електронному реєстрі листків непрацездатності в майбутньому. Зауважимо, що з 01 жовтня 2021 року Україна повністю перейшла на електронні лікарняні. Тепер жодних паперових бланків, уся інформація – виключно онлайн. Замість лікарняного листка відтепер лікар створює електронний МВТН. Саме цей електронний документ підтверджує вашу непрацездатність протягом певного періоду. І на підставі МВТН формується електронний лікарняний в Електронному реєстрі листків непрацездатності з урахуванням даних у Реєстрі застрахованих осіб. Відповідну інформацію можна переглянути в особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі Пенсійного фонду. Нагадаємо, раніше ми публікували важливі роз'яснення для пацієнтів, що стосуються нового порядку оформлення е-лікарняних. А повний алгоритм дій працівника, якому відкрили е-лікарняний, можна знайти за посиланням: https://www.facebook.com/SocialFundUA/posts/4227927584002422 Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
20 Жовтня, 2021 р., 16:23
Е-лікарняні по вагітності та пологах можна оплачувати без зміни статусу на «готовий до сплати» Дійсні електронні лікарняні по вагітності та пологах почали створювати з 01 жовтня, коли завершився перехідний період. Деякі роботодавці вже призначили за такими лікарняними допомогу від Фонду соціального страхування України, однак в окремих випадках у страхувальників виникли складнощі при нарахуванні декретних виплат. Розповідаємо, які особливості призначення допомоги від ФССУ за е-лікарняними по вагітності та пологах. Коли е-лікарняний по вагітності та пологах можна брати до оплати? Е-лікарняні вважають виданими і стають готовими до сплати через сім календарних днів після дати свого закриття (це визначено наказом МОЗ від 17.06.2021 № 1234 в ред. від 28.09.2021). Однак е-лікарняні по вагітності та пологах – виключення. Вони стають готовими до оплати через сім днів після дати відкриття. Тож створений 19.10.2021 електронний листок непрацездатності по вагітності та пологах можна брати в роботу та подавати до Фонду на оплату з 27 жовтня. Що робити, якщо е-лікарняний не змінив статус на «готовий до сплати»? Електронний лікарняний має статус «закритий» з дня свого створення і змінює його на «готовий до сплати» у день видачі – тобто через сім днів після дати відкриття для лікарняних по вагітності та пологах. Однак сьогодні е-лікарняні по вагітності та пологах часто не змінюють свій статус попри вичерпання строків. У такому випадку потрібно орієнтуватись на дати – якщо після дати створення пройшло сім днів, з е-лікарняним можна починати працювати і призначати за ним допомогу, навіть якщо його статус залишився «закритим». Як оплачувати е-лікарняний по хворобі, якщо працівниця знаходиться у декретній відпустці? Якщо періоди непрацездатності в різних е-лікарняних однієї особи пересікаються, вони скоротяться автоматично відповідно до правил скорочення. Лікарняний по вагітності та пологах має найвищий пріоритет і скоротить будь-який інший листок непрацездатності, створений у межах декретної відпустки. Детальніше про правила скорочення: www.facebook.com/SocialFundUA/posts/4231322850329562 У який термін потрібно нарахувати допомогу по вагітності та пологах? Процедура призначення допомог від Фонду соціального страхування України не змінилась і тотожна для паперових і е-лікарняних. Провести засідання комісії із соціального страхування підприємства і призначити допомогу необхідно упродовж 10 календарних днів з дня видачі лікарняного (е-лікарняний по вагітності та пологах вважається виданим через сім днів після дати відкриття). Після призначення допомоги роботодавець має 5 робочих днів, аби сформувати і подати до ФССУ заяву-розрахунок. Саме від дати подання заяви-розрахунку залежить дата фінансування – слідкувати за станом виплат можна в телеграм-каналі Фонду: https://t.me/socialfund. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
13 Жовтня, 2021 р., 13:40
КАМКА: вулиця Лісова 10,14,18,20,5,6,9; вулиця Набережна 25; вулиця Шевченко 23
13 Жовтня, 2021 р., 13:18
Після остаточного переходу України на електронні лікарняні для роботодавців і працівників відбувся ряд змін – більше не потрібно передавати паперові підтвердження своєї непрацездатності, роботу з е-лікарняним можна повністю перевести в цифровий формат, а всі лікарняні працівників доступні в електронному кабінеті і можуть бути вивантажені одним файлом – цю функцію додали нещодавно. Про головні зміни Анна Харченко, заступниця начальника управління страхових виплат і матеріального забезпечення, начальниця відділу матеріального забезпечення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, розповіла під час семінару-тренінгу «Нова модель видачі е-лікарняних: що важливо знати працівнику і роботодавцю». Захід організувало об’єднання профспілок, організацій профспілок у місті Києві «Київська міська рада профспілок» сьогодні, 12 жовтня. «Основні зміни стосуються комунікації між працівником і роботодавцем щодо тимчасової непрацездатності – вона спростилась. Працівнику не потрібно витрачати час на збір всіх необхідних підписів і печаток на лікарняному, щоб передати цей листок роботодавцю, і взагалі не потрібно надавати жодних паперових підтверджень своєї непрацездатності. Вся необхідна інформація для призначення допомоги є в особистому кабінеті роботодавця з дня відкриття е-лікарняного», – розповіла Анна Харченко. Водночас, процес призначення матеріального забезпечення від Фонду соціального страхування України після впровадження електронних лікарняних не змінився. Для отримання коштів на виплату допомог за лікарняними листками як і раніше потрібне засідання комісії із соціального страхування підприємства, яка приймає рішення про призначення виплат, і оформлення заяви-розрахунку. «Сама процедура, а також строки залишились такими ж, за виключенням набуття лікарняним статусу «виданий». Починати працювати з е-лікарняним і призначати за ним матеріальне забезпечення варто лише через сім днів після дати його закриття – це визначено в наказі МОЗ від 17.06.2021 № 1234 (в ред. наказу МОЗ від 28.09.2021 № 2086)», – зазначає Анна Харченко. Форма заяви-розрахунку, яку необхідно заповнити для отримання коштів на виплату допомог за е-лікарняними, не змінилась і тотожна для паперових і електронних лікарняних. Однак у е-лікарняному відсутня серія та відрізняються причини непрацездатності, тож заповнення заяви-розрахунку за такими лікарняними має особливості. У зв’язку із цим не можна поєднувати листки непрацездатності різних видів – за паперовими і е-лікарняними мають бути подані дві окремі заяви-розрахунки. Слідкувати за станом виплат за електронними лікарняними можна в телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund. «З початку повноцінного переходу на електронні лікарняні пройшло менше двох тижнів. Тож в усіх учасників процесу ще виникають питання і складнощі в роботі з е-лікарняними. Бувають випадки, коли е-лікарняні не формуються через помилки в персональних даних пацієнтів в медичних висновках, невідповідність чи відсутність даних в Реєстрі застрахованих осіб щодо працевлаштування тощо. Усі ці випадки вирішуються індивідуально – лікар має можливість виправити помилки в медвисновку, або видати паперовий лікарняний, якщо строк для виправлення вийшов», – говорить Анна Харченко. Водночас, цифровізація вимагає від працівників уважніше ставитись до своїх персональних даних і їх актуалізації. Про зміну прізвища, номеру телефону тощо потрібно оперативно повідомляти лікаря і роботодавця. Детальніше про зміни, які відбулись після завершення перехідного періоду впровадження е-лікарняних: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977639 Алгоритм дій працівника, якому відкрили е-лікарняний, і відповіді на найчастіші питання: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977654 Випадки перетинання періодів тимчасової непрацездатності в різних е-лікарняних і принципи їх скорочення: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977715 Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
13 Жовтня, 2021 р., 13:14
Після остаточного переходу України на електронні лікарняні для роботодавців і працівників відбувся ряд змін – більше не потрібно передавати паперові підтвердження своєї непрацездатності, роботу з е-лікарняним можна повністю перевести в цифровий формат, а всі лікарняні працівників доступні в електронному кабінеті і можуть бути вивантажені одним файлом – цю функцію додали нещодавно. Про головні зміни Анна Харченко, заступниця начальника управління страхових виплат і матеріального забезпечення, начальниця відділу матеріального забезпечення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, розповіла під час семінару-тренінгу «Нова модель видачі е-лікарняних: що важливо знати працівнику і роботодавцю». Захід організувало об’єднання профспілок, організацій профспілок у місті Києві «Київська міська рада профспілок» сьогодні, 12 жовтня. «Основні зміни стосуються комунікації між працівником і роботодавцем щодо тимчасової непрацездатності – вона спростилась. Працівнику не потрібно витрачати час на збір всіх необхідних підписів і печаток на лікарняному, щоб передати цей листок роботодавцю, і взагалі не потрібно надавати жодних паперових підтверджень своєї непрацездатності. Вся необхідна інформація для призначення допомоги є в особистому кабінеті роботодавця з дня відкриття е-лікарняного», – розповіла Анна Харченко. Водночас, процес призначення матеріального забезпечення від Фонду соціального страхування України після впровадження електронних лікарняних не змінився. Для отримання коштів на виплату допомог за лікарняними листками як і раніше потрібне засідання комісії із соціального страхування підприємства, яка приймає рішення про призначення виплат, і оформлення заяви-розрахунку. «Сама процедура, а також строки залишились такими ж, за виключенням набуття лікарняним статусу «виданий». Починати працювати з е-лікарняним і призначати за ним матеріальне забезпечення варто лише через сім днів після дати його закриття – це визначено в наказі МОЗ від 17.06.2021 № 1234 (в ред. наказу МОЗ від 28.09.2021 № 2086)», – зазначає Анна Харченко. Форма заяви-розрахунку, яку необхідно заповнити для отримання коштів на виплату допомог за е-лікарняними, не змінилась і тотожна для паперових і електронних лікарняних. Однак у е-лікарняному відсутня серія та відрізняються причини непрацездатності, тож заповнення заяви-розрахунку за такими лікарняними має особливості. У зв’язку із цим не можна поєднувати листки непрацездатності різних видів – за паперовими і е-лікарняними мають бути подані дві окремі заяви-розрахунки. Слідкувати за станом виплат за електронними лікарняними можна в телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund. «З початку повноцінного переходу на електронні лікарняні пройшло менше двох тижнів. Тож в усіх учасників процесу ще виникають питання і складнощі в роботі з е-лікарняними. Бувають випадки, коли е-лікарняні не формуються через помилки в персональних даних пацієнтів в медичних висновках, невідповідність чи відсутність даних в Реєстрі застрахованих осіб щодо працевлаштування тощо. Усі ці випадки вирішуються індивідуально – лікар має можливість виправити помилки в медвисновку, або видати паперовий лікарняний, якщо строк для виправлення вийшов», – говорить Анна Харченко. Водночас, цифровізація вимагає від працівників уважніше ставитись до своїх персональних даних і їх актуалізації. Про зміну прізвища, номеру телефону тощо потрібно оперативно повідомляти лікаря і роботодавця. Детальніше про зміни, які відбулись після завершення перехідного періоду впровадження е-лікарняних: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977639 Алгоритм дій працівника, якому відкрили е-лікарняний, і відповіді на найчастіші питання: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977654 Випадки перетинання періодів тимчасової непрацездатності в різних е-лікарняних і принципи їх скорочення: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977715 Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
13 Жовтня, 2021 р., 13:13
на 56,1% У січні–вересні 2021 року Фонд соціального страхування України прийняв на фінансування лікарняні з тимчасової втрати працездатності на суму понад 10,9 мільярда гривень – це на 56,1%, або 3,9 млрд грн більше, ніж за той же період 2020 року. Упродовж трьох кварталів цього року лікарняні на оплату подали на пів мільйона осіб більше – 2 млн працюючих проти 1,5 млн у минулому році. Зросла також тривалість лікарняних і загальна кількість днів, прийнятих ФССУ на оплату. За підсумками дев’яти місяців допомогу по тимчасовій непрацездатності призначено за 29,5 млн днів – на 37,3%, або 9 млн днів більше, ніж у 2020-му. Звертаємо увагу, що дата фінансування Фондом допомоги по тимчасовій втраті працездатності прямо залежить від дати подання заяви-розрахунку роботодавцем як у випадку паперових, так і для е-лікарняних. Попри збільшення стандартних строків фінансування матеріального забезпечення, яке пов’язано із перевищеннями потреби у видатках над доходами ФССУ через пандемію, усі види допомог надаються Фондом у повному обсязі. Кошти для надання матеріального забезпечення і страхових виплат направляються Фондом кожного дня, по мірі надходжень частки від ЄСВ. Аби працівники могли слідкувати за станом фінансування онлайн, щоденно у телеграм-каналі Фонду https://t.me/socialfund оновлюється інформація про суми і напрями виплат за тегом #фінансування_оперативно. Після проведення фінансування проходить декілька днів банківських операцій, доки кошти надійдуть на рахунок роботодавця. Ця інформація оновлюється за тегом #фінансування_страхувальників у розрізі регіонів. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
13 Жовтня, 2021 р., 13:13
За підсумками вересня 2021 року на рахунок Фонду соціального страхування України надійшло 2,594 мільярда гривень частки ЄСВ. Потреба у видатках на допомоги і страхові виплати (без врахування адмінвидатків) за цей же період склала 4,789 млрд гривень, враховуючи заборгованість з фінансування лікарняних, декретних і допомог на поховання, що накопичилась на початок місяця. Перевищення потреби у видатках над фактичними доходами від частки ЄСВ, з якої складається бюджет Фонду, склало 2,2 мільярда гривень. Детальніше в інфографіці. Нагадаємо, потреба у видатках перевищує доходи від частки ЄСВ упродовж усього 2021 року та корелює із зростанням сум допомог за лікарняними листками, виданими, у тому числі в разі лікування від COVID-19. Бюджет Фонду соціального страхування України майже повністю складається з частки ЄСВ. Увесь обсяг сплаченого єдиного внеску розподіляється між ФССУ, Пенсійним фондом і Фондом соцстрахування на випадок безробіття відповідно до визначених Урядом пропорцій. Так, до бюджету ФССУ надходить частка ЄСВ у розмірі 9,5727% від 100% обсягу єдиного внеску. У зв’язку із зростанням кількості лікарняних листків, які передаються до Фонду на оплату, а також через системне зменшення упродовж декількох років відсотку частки ЄСВ, яка направляється до бюджету ФССУ (загалом майже на 5%, що у грошовому еквіваленті розрахунково дорівнює близько 16 млрд грн недоотриманих коштів), сьогодні наявні затримки у фінансуванні матеріального забезпечення. Однак, попри збільшення стандартних строків фінансування матеріального забезпечення, усі види допомог надаються Фондом у повному обсязі. Фонд соціального страхування України направляє кошти на матеріальне забезпечення і страхові виплати кожного дня, по мірі сплати єдиного внеску страхувальниками. Аби працівники могли слідкувати за станом фінансування онлайн, щоденно у телеграм-каналі Фонду https://t.me/socialfund публікуються дані про суми і напрями виплат за тегом #фінансування_оперативно. Після проведення фінансування проходить декілька днів банківських операцій, доки кошти надійдуть на рахунок роботодавця. Ця інформація оновлюється у телеграм-каналі за тегом #фінансування_страхувальників у розрізі регіонів. Нагадаємо, дата фінансування прямо залежить від дати подання заяви-розрахунку за листком непрацездатності як для паперових, так і для е-лікарняних. Дізнатись точну дату подання заяви-розрахунку працівники можуть у своїй бухгалтерії або у відділенні Фонду за місцем реєстрації роботодавця, контакти у розрізі регіонів: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/968493 (потрібно буде назвати свій ідентифікаційний код).
13 Жовтня, 2021 р., 10:30
З метою забезпечення рівномірного наповнення бюджетів усіх рівнів для виконання програм бюджетного фінансування Головне управління ДПС у Чернігівській області звертається до платників рентної плати, зокрема, рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини та за користування радіочастотним ресурсом України, а також платників плати за землю з проханням здійснити сплату податкових зобов’язань за вересень 2021 не пізніше 29 жовтня 2021 року включно, оскільки граничний термін сплати таких податкових зобов’язань припадає на 01 листопада 2021 року. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
13 Жовтня, 2021 р., 10:29
Головне управління ДПС у Чернігівській області звертає увагу платників податків і зборів на те, що з 01.01.2021 Державною податковою службою України запроваджено функціонування єдиного рахунку для сплати податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Єдиний рахунок відкритий у Державній казначейській службі для ДПС України та використовується платниками податків для сплати грошових зобов'язань та/або податкового боргу з податків та зборів, передбачених Податковим кодексом, єдиного внеску та інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Єдиний рахунок не може використовуватися платником податків для сплати грошових зобов'язань та/або податкового боргу з податку на додану вартість, акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового, а також для сплати частини чистого прибутку (доходу) до бюджету державними та комунальними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями. Повідомлення про використання або про відмову від використання єдиного рахунка подається платником в електронній формі через електронний кабінет (форма заяви J1307001 для юридичних осіб або F1307001 для фізичних осіб). Використання єдиного рахунка платником розпочинається з робочого дня, що настає за днем подання ним повідомлення про використання єдиного рахунка. У разі відмови платника від використання єдиного рахунка таке використання припиняється починаючи з 1 січня наступного календарного року на підставі повідомлення про відмову від використання єдиного рахунка. Інформація про рух коштів на єдиному рахунку доступна платнику в електронному кабінеті в актуальному стані. Під час використання платником єдиного рахунка для сплати грошових зобов'язань та/або податкового боргу (заборгованості) платник не має права сплачувати такі кошти на інші рахунки, відкриті Казначейством для сплати грошових зобов'язань та/або податкового боргу (заборгованості) з податків і зборів, єдиного внеску та інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС (крім ПДВ, акцизного податку та частини чистого прибутку). Внесення коштів платником податку на єдиний рахунок вважається внесенням коштів таким платником податку до бюджету. Для зарахування коштів на єдиний рахунок платник заповнює розрахунковий документ на переказ відповідно до вимог Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затвердженого наказом Мінфіну від 24.07.2015 №666 зі змінами. За коштами, які є помилково сплаченими грошовими зобов'язаннями, ДПС не пізніше наступного робочого дня з дня зарахування таких коштів на єдиний рахунок надсилає платнику через електронний кабінет повідомлення про виявлені помилки чи розбіжності за таким розрахунковим документом. Платник не пізніше наступного робочого дня після отримання від ДПС повідомлення про виявлені помилки чи розбіжності за таким розрахунковим документом визначає через електронний кабінет належність платежу відповідному одержувачу. Якщо платник протягом зазначеного строку не визначив належність платежу відповідному одержувачу, суми такого платежу розподіляються ДПС для сплати податків, зборів з урахуванням черговості сплати, визначеної пунктом 35 1.6 статті 35 1 Податкового кодексу України. У першу чергу погашаються недоїмка з ЄСВ та податковий борг по податках, потім – визначені контролюючим органом суми за результатами контрольно-перевірочної роботи, самостійно визначені платником у податковій звітності податкові зобов’язання. Використання єдиного рахунку дозволить платникам уникнути помилок при заповненні бюджетного рахунка під час підготовки платіжних документів для сплати податків і зборів, унеможливить виникнення податкового боргу з цієї причини. По Чернігівській області на 01.10.2021 року 40 платників (19 юридичних осіб та 21 фізична особа) виявили бажання використовувати єдиний рахунок для сплати податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь