Холминська територіальна громада
Чернігівська область, Корюківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Положення про Раду з питань внутрішньо переміщених осіб при Холминській селищній раді

                                      Фото без опису                                                

 

ПОЛОЖЕННЯ

 Рада з питань внутрішньо переміщених осіб при Виконавчому комітеті Холминської селищної ради

 

І. Загальні положення

   1.1. Рада з питань внутрішньо переміщених осіб при виконавчому комітеті Холминської селищної ради (далі – Рада) є консультативно-дорадчим органом, утвореним при виконавчому комітеті Холминської селищної ради з метою вирішення питань, пов’язаних із реалізацією державної політики у сфері забезпечення та захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб, сприяння діяльності Холминської селищної територіальної громади у розвитку ефективних механізмів їх адаптації та інтеграції.

1.2. Рада у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, актами Ради міністрів Автономної Республіки Крим розпорядженнями, рішеннями Холминської селищної ради, Положенням про неї та іншими актами законодавства.

1.3.Діяльність Ради ґрунтується на принципах верховенства права, законності, гласності, прозорості, колегіальності, гендерної рівності та інклюзивності.

1.4. Затвердження Положення про Раду, внесення змін до нього проводиться за рішенням виконавчого комітету селищної ради.

ІІ. Завдання Ради

2.1. Основними завданнями Ради є:

2.1.1. Сприяння в реалізації громадянських та політичних прав внутрішньо переміщених осіб, залучення їх до процесу розроблення нормативних актів та контролю за їх виконанням.

2.1.2. Сприяння забезпеченню і захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб з питань соціального захисту, забезпечення житлом та зайнятості, психосоціальної,  медичної та правової допомоги та з інших питань.

2.1.3. Сприяння діяльності Холминської селищної територіальної громади у розвитку ефективних механізмів адаптації та інтеграції внутрішньо переміщених осіб.

2.1.4. Організаційна, методична та консультативна підтримка субєктів господарювання, які в установленому законодавством порядку перемістили свої виробничі потужності та активи на територію Холминської селищної територіальної громади.

2.1.5. Сприяння залученню внутрішньо переміщених осіб до вирішення питань місцевого значення, зокрема шляхом їх залучення до участі в робочих групах, комісіях, інших консультативно-дорадчих органах з метою розроблення місцевих програм у сфері захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб, соціального захисту, зайнятості населення, забезпечення житлових та майнових прав.

2.1.6. Сприяння залученню вітчизняних та іноземних інвесторів, громадських та міжнародних об’єднань, благодійних організацій для розвитку інфраструктури та можливостей Холминської селищної територіальної громади.

2.1.7. Подання пропозицій та рекомендацій щодо розвитку державно-приватного партнерства для вирішення питань адаптації та інтеграції внутрішньо переміщених осіб в Холминській селищній територіальній громаді.

2.1.8. Подання пропозицій щодо прийняття нових та внесення змін до діючих нормативно-правових актів у сфері захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб.

2.1.9. Вивчення стану виконання законів та інших нормативно-правових актів у сфері захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб та подання пропозицій з метою забезпечення їх реалізації.

2.1.10. Налагодження співпраці з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності, представниками громадських об’єднань, благодійних, міжнародних і наукових організацій, засобів масової інформації, інших інститутів громадянського суспільства, фізичними та юридичними особами з питань захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб.

2.1.11. Проведення моніторингу стану виконання Радою повноважень у сфері забезпечення та захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб.

2.1.12. Сприяння в застосуванні принципів гендерної рівності у процесі реалізації політики на регіональному та місцевому рівні для розвитку соціальної згуртованості, зменшення напруги та ризиків виникнення конфліктів між Холминською територіальною громадою та внутрішньо переміщеними особами.

2.2. До повноважень Ради належить:

2.2.1. Розгляд питань щодо захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб.

2.2.2. Розробка та подання до розгляду відповідним органам проєкту місцевих програм підтримки суб’єктів господарювання, які в установленому законодавством порядку перемістили свої виробничі потужності та активи на територію Холминської селищної територіальної громади.

2.2.3. Підготовка та подання виконавчому комітету Холминської селищної ради, не рідше ніж один раз на рік, плану своєї діяльності, пропозицій та рекомендації у сфері забезпечення та захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб, що оприлюднюються на офіційному веб-сайті Холминської селищної ради, офіційній сторінці Ради ( за наявності) та/або в інший прийнятний спосіб.

2.2.4. Аналіз ефективності реалізації місцевої політики у сфері захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб.

2.2.5. Сприяння правовій проінформованості внутрішньо переміщених осіб та проведенню інформаційних кампаній, спрямованих на роз’яснення ключових питань, пов’язаних з підтримкою внутрішньо переміщених осіб з боку держави та Холминської селищної територіальної громади.

2.2.6. Підготовка та подання відповідним органам для розгляду пропозицій та рекомендацій у сфері забезпечення та захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб.

2.2.7. Інформування громадськості про свою діяльність, ухвалені пропозиції, рекомендації та стан їх виконання.

2.2.8. Співпраця з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, міжнародними та національними об’єднаннями, представництвами в Україні міжнародних гуманітарних організацій, благодійними організаціями, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, фізичними та юридичними особами тощо.

2.2.9. Сприяння залученню коштів на підтримку та розвиток Холминської селищної територіальної громади.

2.2.10. Надає організаційну, методичну та консультативну підтримку у розробленні місцевих та регіональних програм у бюджетній сфері та щодо забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб.

2.2.11. Підтримка та організація заходів, спрямованих на виконання завдань Ради (тренінги, семінари, конференції, форуми, засідання тощо).

2.3. Рада має право:

2.3.1. Отримувати в установленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності інформацію та документи, необхідні для виконання покладених на Раду завдань.

2.3.2. Залучати представників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності (за погодженням з їх керівниками), а також незалежних експертів (за згодою) до розгляду питань, що належать до компетенції Ради.

2.3.3. Подавати відповідним органам пропозиції та рекомендації у сфері захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб.

2.3.4. Розглядати звернення внутрішньо переміщених осіб та пропозиції громадських об’єднань і благодійних організацій з питань, що належать до її компетенції.

2.3.5. Співпрацювати з іншими Радами з питань внутрішньо переміщених осіб.

2.3.6. Ініціювати проведення та брати участь у конференціях, семінарах, нарадах з питань захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб.

2.3.7. Утворювати для виконання покладених на Раду завдань робочі групи, комісії.

 

ІІІ. УТВОРЕННЯ РАДИ ТА ЇЇ СКЛАД

3.1. Склад ради утворюється у кількості не більше 30 осіб. Чисельність представників структурних підрозділів Холминської селищної ради, становить не більше однієї третини осіб. Чисельність внутрішньо переміщених осіб становить не менше ніж 50 відсотків кількісного складу членів Ради.

3.2. До складу Ради входять внутрішньо переміщені особи, яким виповнилось 18 років, місцем фактичного проживання яких згідно з довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є Холминська селищна територіальна громада, в тому числі ті, що є представниками суб’єктів господарювання, які в установленому законодавством порядку перемістили свої виробничі потужності та активи.

3.3. До складу Ради можуть входити: перший заступник селищного  голови; директор центру надання соціального послуг, або особа, яка його заміщає; начальник служби у справах дітей, або особа, яка його заміщає; начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту або особа, яка його заміщає; спеціаліст комунального майна, начальник фінансового відділу, яка його заміщає.

3.4. До складу Ради входять по одному представнику від громадських об’єднань та благодійних організацій, статутна діяльність яких спрямована на забезпечення та захист прав внутрішньо переміщених осіб і реалізацію проєктів у межах Холминської селищної територіальної громади.

Для затвердження персонального складу Ради представники селищної ради, зазначенні в п. 3.3 даного Положення, здійснюють опрацювання та обговорення поданих кандидатами документів, готують та надають на погодження Холминському селищному  голові пропозиції щодо персонального складу Ради.

3.5. Персональний склад Ради затверджується розпорядженням Холминського селищного голови з числа осіб, які відповідають вимогам до членів Ради та виявили бажання брати участь у діяльності Ради.

3.6. Відбір членів Ради здійснюється на підставі поданих до селищної  ради внутрішньо переміщеними особами та представниками громадських об’єднань, благодійними організаціями наступних документів:

 

3.6.1. Заяви у довільній формі, в якій зазначається про готовність працювати, а також інформація про входження до складу інших консультативно-дорадчих органів, відсутність конфлікту інтересів.

3.6.2. Документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або відображення в електронній формі інформації, що міститься у документах, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, сформованих засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) або єДокумент.

3.6.3. Документа про освіту (за наявності).

3.6.4. Мотиваційного листа кандидата, в якому викладаються обґрунтування для обрання його до складу Ради.

3.6.5. Резюме із зазначенням контактного номера телефону та адреси електронної пошти кандидата (за наявності).

3.6.6. Довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або електронної довідки, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік такої особи, сформованої засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (за наявності технічної можливості), або листа громадського об’єднання чи благодійної організації щодо включення до складу Ради свого представника з інформацією про діяльність організації щодо забезпечення та захисту прав внутрішньо переміщених осіб і реалізації проєктів у межах Холминської селищної територіальної громади.

3.7. Документи щодо включення осіб до складу Ради подаються до Холминської селищної ради, за адресою та у строк, визначені в оголошенні про формування складу Ради. Документи зазначені у пунктах 3.6.1 – 3.6.6 подаються в паперовій формі.

3.8. Повідомлення про формування складу Ради оприлюднюється на веб-сайті Холминської селищної ради та/або в інший прийнятний спосіб не пізніше ніж за 15 календарних днів до затвердження персонального складу Ради.

3.9. Основними критеріями відбору кандидатів у члени Ради є бажання працювати на громадських засадах, активна участь у громадській діяльності, наявність особистих досягнень або реалізованих проєктів у сфері захисту внутрішньо переміщених осіб, наявність конкретних пропозицій щодо особистого вкладу в реалізацію завдань Ради.

3.10. Склад Ради затверджується строком на два роки. Особа може бути призначена членом Ради не більше ніж на два строки повноважень поспіль.

3.11. Зміни до складу Ради вносяться розпорядженням Холминського селищного голови за поданням голови Ради. Дострокове припинення повноважень члена Ради є підставою для внесення змін до складу Ради.

3.12. Діяльність Ради може бути припинена достроково на підставі розпорядження селищного голови, у разі:

 

3.12.1.  Якщо засідання Ради не проводяться протягом двох кварталів поспіль.

3.12.2. Якщо за підсумками відповідного року діяльності Ради встановлено факт невиконання нею без поважних причин більше 60 відсотків заходів, передбачених річним планом її роботи.

3.12.3. Ухвалення відповідного рішення на її засіданні.

3.12.4. Реорганізації органу, при якому утворено Раду.

3.13. Раду очолює голова, який обирається її членами, з числа внутрішньо переміщених осіб, які входять до складу Ради. Голова Ради має заступника. 

3.14. Голова ради:

3.14.1. Організовує діяльність Ради.

3.14.2. Ініціює проведення засідань Ради, керує їх підготовкою.

3.14.3. Головує на засіданнях Ради.

3.14.4. Підписує протоколи засідань.

3.14.5. Представляє Раду у відносинах з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, установами, підприємствами, організаціями незалежно від форми власності, засобами масової інформації тощо.

3.14.6. Здійснює інші повноваження, визначені Радою.

3.15. Повноваження голови Ради припиняються за рішенням Ради у разі подання ним відповідної заяви, припинення його членства у Раді або висловлення йому недовіри Радою. У разі припинення повноважень голови Ради до обрання нового голови його обов’язки виконує заступник голови Ради, якщо інше не передбачено її рішенням.

3.16. Заступник голови Ради:

3.16.1. Контролює виконання плану роботи Ради в межах повноважень.

3.16.2. Вносить пропозиції щодо утворення робочих груп та комісій.

3.16.3. Організовує вивчення та дослідження громадської думки.

3.16.4. У разі відсутності голови, головує на засіданні Ради.

3.16.5. Виконує інші повноваження, визначені Радою.

 

3.17. Секретар Ради, який обирається з числа членів Ради на її засіданні та відповідає за організаційне забезпечення та інформаційну діяльність ради, зокрема за:

3.17.1. Інформування членів Ради про дату, місце і час засідань.

3.17.2. Забезпечення ведення та збереження документації.

3.17.3. Ведення, підпис та зберігання протоколів засідання.

3.17.4. Підготовку та розсилку за належністю документів.

3.17.5. Виконання інших повноважень щодо представництва та організації діяльності Ради.

 

3.18. Члени Ради виконують свої обов’язки на громадських засадах.

 

3.19. Члени Ради мають право:

3.19.1. Ознайомлюватися з матеріалами і документами до засідання.

3.19.2. Ініціювати розгляд питань на чергових та позачергових засіданнях.

3.19.3. Брати участь у голосуванні.

3.19.4. Вносити зміни до проєктів пропозицій та рекомендацій.

3.19.5. Брати участь у роботі робочих груп, комісій.

3.19.6. Достроково припинити свої повноваження, звернувшись з відповідною заявою до голови Ради.

3.19.7. Члени Ради мають право доступу в установленому порядку до приміщень, в яких розміщений орган, при якому утворено Раду, а також право участі в засіданнях даного органу із розгляду питань, що належать до компетенції Ради.

       3.20. Повноваження члена Ради припиняються достроково у порядку, визначеному цим Положенням:

3.20.1. У разі його відсутності на засіданнях без поважних причин двічі поспіль.

3.20.2. За письмовою заявою про рішення вийти з її складу.

3.20.3. У разі надходження від громадського об’єднання чи благодійної організації за підписом керівника (якщо інше не передбачено його установчими документами) повідомлення про відкликання свого представника та припинення його членства в Раді.

3.20.4. У разі державної реєстрації припинення громадського об’єднання чи благодійної організації, представника яких було обрано/призначено до складу Ради.

3.20.5. У разі набрання законної сили обвинувальним вироком суду щодо члена Ради, а також у разі визнання його в судовому порядку недієздатним або обмежено дієздатним.

3.20.6. Смерті члена Ради.

 

IV. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КООРДИНАЦІЙНОЇ РАДИ

4.1. Рада провадить свою діяльність відповідно до затверджених нею планів роботи.

4.2. Основною формою роботи Ради є засідання. Головуючим на засіданні є голова Ради, а в разі його відсутності - заступник.

4.3. Пропозиції щодо розгляду питань на засіданні вносять голова Ради, заступник голови Ради, секретар та члени Ради.

4.4. Секретар Ради забезпечує підготовку матеріалів для розгляду на засіданні.

4.5. Засідання Ради вважається правоможним, якщо на ньому присутні більш як половина її членів.

4.6. Голова Ради може прийняти рішення про проведення засідання у режимі реального часу з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, або про участь члена Ради у засіданні в такому режимі.

4.7. Засідання Ради проводяться у відкритому режимі.

4.8. За запрошенням голови Ради у засіданнях можуть брати участь інші особи.

4.9. Засідання Ради розділяються на чергові та позачергові.

4.9.1. Чергові засідання проводяться не рідше одного разу на квартал.

4.9.2. Позачергові засідання скликаються головою Ради на вимогу не менше однієї третини від загальної кількості членів Ради.  

4.10. Повідомлення про скликання засідання Ради, зокрема позачергового, доводяться до відома кожного її члена не пізніше ніж за пять робочих днів до початку засідання.

4.11. На своїх засіданнях Рада розглядає запропоновані членами Ради, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, представниками благодійних, міжнародних і наукових організацій, громадських об’єднань, фізичними та юридичними особами, тощо пропозиції та рекомендації з питань, що належать до її компетенції.

4.12. За результатами розгляду пропозиції та рекомендації можуть бути схвалені Радою. Пропозиції та рекомендації вважаються схваленими, якщо за них проголосувала більше ніж половина членів Ради, присутніх на її засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.

Пропозиції та рекомендації, схвалені Радою, фіксуються у протоколі, який підписується головуючим на засіданні та секретарем і протягом трьох робочих днів надсилається членам Ради, голові Холминської селищної ради, іншим органам, установам, організаціям до компетенції яких належить розглянуте питання.

4.13. Член Ради, який не підтримує пропозиції (рекомендації), може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.

4.14. Холминська селищна рада здійснює організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Ради.

4.15. Рада в обов’язковому порядку інформує Холминську селищну раду та громадськість про свою роботу шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Холминської селищної ради та оприлюднення в інший прийнятний спосіб регламенту, плану роботи, порядку денного та інформації про дату, час і місце проведення засідання, протоколів засідань щодо схвалених пропозицій та рекомендацій, інформації про їх виконання, щорічних звітів про діяльність тощо, а також інформації про керівний склад, склад робочих груп, комісій із зазначенням контактних даних Ради (телефону, адреси для листування, електронної пошти тощо) для комунікації з питань, що належать до її компетенції.

4.16. Пропозиції та рекомендації Ради можуть бути реалізовані шляхом подання схвалених пропозицій та рекомендацій виконавчому комітету Холминської селищної ради, структурним підрозділам Холминської селищної ради, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади.

V. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ

5.1. Голова Ради, Заступник голови Ради, Секретар Ради обираються на першому засіданні після формування повноважного складу Ради, відповідно до цього Положення.

5.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в установленому для його прийняття порядку.

 

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                                 Тетяна ПОЛТОРАЦЬКА

                                                  

 

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь