Холминська територіальна громада
Чернігівська область, Корюківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація, що має громадсько - суспільний інтерес

13 Вересня, 2021 р., 15:20
Сплата акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів є одним з джерел наповнення місцевих бюджетів територіальних громад, що дозволяє останнім забезпечувати утримання інфраструктури та дбати про розвиток території. Однак деякі суб’єкти господарювання, що здійснюють реалізацію алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального ігнорують вимоги чинного законодавства, у частині дотримання вимог порядку проведення розрахунків при реалізації такої підакцизної продукції щодо обов’язкового проведення розрахунків через реєстратори розрахункових операцій, відображення у касових чеках кодів товарних підкатегорій згідно з УКТЗЕД, зазначення ставки та суми податку, що підлягає перерахування до місцевого бюджету. Сума застосованих контролюючим органом штрафних (фінансових) санкцій за матеріалами проведення перевірок, що спрямовуються до місцевих бюджетів з початку звітного року склала близько 1,5 млн грн, а загальна сума штрафних (фінансових) санкцій до бюджетів усіх рівнів становить понад 13,4 млн гривень. Головне управління ДПС у Чернігівській області наголошує, що незважаючи на введені карантині обмеження на території України, сплата акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів не скасовується та не відтерміновується. При цьому звертаємо увагу, що обмеження на проведення перевірок у сфері обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального для податкових органів чинним законодавством не встановлюється, тому контрольно-перевірочні заходи відносно порушників тривають на постійній основі. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
09 Вересня, 2021 р., 15:21
Уже майже 20 тисяч електронних листків непрацездатності прийнято Фондом соціального страхування України до оплати, а перші з них вже було профінансовано. Як і в разі паперових, для отримання допомоги за електронним лікарняним роботодавець має сформувати та подати до ФССУ заяву-розрахунок – саме від дати її отримання залежить дата фінансування матеріального забезпечення. Які особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними? ? Форма заяви-розрахунку, яку необхідно заповнити для отримання коштів на виплату допомог за е-лікарняними, не змінилась і тотожна для паперових і електронних лікарняних. ? Вона визначена у Порядку фінансування страхувальників, затвердженому постановою правління ФССУ від 19.07.2018 № 12: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/958546 ? Однак у е-лікарняному відсутня серія та відрізняються причини непрацездатності, тож заповнення заяви-розрахунку за такими лікарняними має особливості. У зв’язку із цим не можна поєднувати листки непрацездатності різних видів – за паперовими і е-лікарняними мають бути подані дві окремі заяви-розрахунки. ? Зверніть увагу, хоча форми заяв-розрахунків однакові для всіх лікарняних, більшість клієнтських спеціалізованих програмних забезпечень для електронного документообігу пропонують окремі форми заяв для паперових і електронних листків непрацездатності. Формування заяви-розрахунку за е-лікарняним: ? перші шість колонок заповнюються без змін, а поле «Серія» необхідно залишити порожнім; ? у полі «Номер» вказується номер електронного лікарняного – він складається із десяти цифр і цифри після знаку дефісу; ? у наступному полі потрібно вказати, є е-лікарняний первинним або продовженням (1 або 2 відповідно). Визначити це допоможе унікальний номер випадку непрацездатності, який також зазначено в електронному лікарняному – він буде співпадати для всіх лікарняних, сформованих в межах одного страхового випадку. Детальніше: https://www.facebook.com/SocialFundUA/posts/4111263955668786 ? у десятій колонці вказується оновлений код причини непрацездатності – він відрізняється від визначених для паперових лікарняних. Так, в е-лікарняних причини непрацездатності бувають: «1 - Тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві» «2 - Вагітність і пологи» «3 - Необхідність догляду за хворою дитиною» «4 - Необхідність догляду за хворим членом сім’ї» «5 - Необхідність догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною з інвалідністю віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за такою дитиною» «6 - Карантин, встановлений відповідно до законодавства» «7 - Протезування з поміщенням у стаціонар протезно-ортопедичного підприємства» «8 - Перебування у відділенні санаторно-курортного закладу» «9 - Тимчасове переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижчеоплачувану роботу» (може бути із позначкою про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта) «10 - Перебування в самоізоляції, обсервації під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СoV-2» Також у разі наявності в медичному висновку відмітки про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта, причина непрацездатності за кодом 1 після завершення відповідного розслідування може бути змінена Фондом на підставі актів розслідування нещасного випадку або професійного захворювання на причини: «11 - Тимчасова непрацездатність внаслідок професійного захворювання» «12 - Тимчасова непрацездатність внаслідок нещасного випадку на виробництві»; ? решта колонок заповнюються, як і раніше. ? Процедура подання заяв-розрахунків за паперовими і е-лікарняними не відрізняється. Документ можна подати онлайн за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення або на паперових носіях. Однак зверніть увагу, що заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України – наразі він не має функціональної реалізації, а подані через нього заяви-розрахунки не передаються до органів Фонду соціального страхування України! Як подати заяву-розрахунок за е-лікарняними: https://www.facebook.com/SocialFundUA/posts/4117143828414132 Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
09 Вересня, 2021 р., 10:51
У серпні 2021 року до бюджетів усіх рівнів платниками податків Чернігівщини сплачено майже 1,3 млрд грн податків та зборів, що на 14,5 відс. або на 161 млн грн більше, ніж у серпні 2020 року, - інформує представників ЗМІ та інтернет-видань начальник Головного управління ДПС у Чернігівській області Людмила Слотюк. До державного бюджету спрямовано майже 50 відсотків коштів (629 млн грн). Приріст до минулого року склав 15,8 відс. або 86 млн грн. Суттєве перевищення минулорічного факту по збору податку на додану вартість - на 10,4 відс. (+19 млн грн), рентної плати за користування надрами, лісовими та водними ресурсами – на 36 відс. (+23 млн грн), податку на доходи фізичних осіб та військового збору – на 16,5 відс. (+23,4 млн грн). До місцевих бюджетів усіх рівнів протягом серпня надійшло 640 млн грн податків та зборів (50,4 відс. в загальнообласній сумі надходжень). У порівнянні до минулого року надходження збільшились на 13,4 відс. або на 75,4 млн гривень. Людмила Слотюк наголошує, що майже 59 відс. суми, що надійшла до місцевих бюджетів, складає податок на доходи фізичних осіб (376 млн грн, що на 17,6 відс., або на 56,4 млн грн більше, ніж у серпні минулого року). Від сплати податку на майно (за земельні ділянки, нерухомість та транспорт) місцеві бюджети поповнились на 107 млн грн (17 відсотків від загальної суми), що на 4,6 відс. або на 4,8 млн грн більше за факт серпня минулого року. Також вагоме значення для бюджетів територіальних громад має єдиний податок на підприємницьку діяльність (15,4 відс. загальної суми). Його сплачено 99 млн грн (на 32,7 відс. або на 24,4 млн грн більше за минулорічний показник). Акцизного податку від реалізації алкоголю, тютюну та пального надійшло 16,4 млн грн (2,6 відс. загальної суми надходжень). Крім того страхувальниками сплачено 483,7 млн грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, чим забезпечено приріст надходжень порівняно з минулорічними на 19,5 відс. або на 78,8 млн гривень. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
08 Вересня, 2021 р., 12:04
Плануєте подорож до країн Європи? Гарна ідея, адже 11 червня 2017 року, для громадян України набув чинності безвізовий режим з Європейським Союзом, тобто Україна отримала статус, який дозволяє громадянам України вільно перетинати міждержавні кордони країн Європейського Союзу без попереднього звернення до посольства для отримання дозволу. Але чи подбали ви про оформлення біометричного паспорту для виїзду за кордон? УДМС у Чернігівській області звертає увагу громадян, що в’їжджати до країн Європейського Союзу без візи  дозволено тільки тим, хто має біометричний паспорт для виїзду за кордон. Останнім часом популярністю користуються такі країни як Греція, Італія, Польща і т.д. Спитаєте як оформити біометричний документ? Дуже просто! Зареєструватися в електронній черзі на сайті Державної міграційної служби України за посиланням https://bit.ly/3t9y8wE Вчасно прибути до підрозділу міграційної служби з необхідним пакетом документів (перелік документів можна знайти на сайті https://bit.ly/3BBOUaI). Відслідковувати готовність документу за посиланням https://bit.ly/3zKaJnR Цікавих вам подорожей!
08 Вересня, 2021 р., 09:05
У вересні закінчуються польові роботи зі збирання зернових та зернобобових культур, на черзі – соняшник та кукурудза. Під час виконання цих сільськогосподарських робіт необхідно пам’ятати про безпеку праці. Адже життя та здоров’я працівника – найбільша цінність. Однією зі складових частин безпеки праці є профілактика нещасних випадків. У свою чергу профілактика нещасних випадків включає в себе проведення інструктажів з питань охорони праці та навчання працівників безпечних методів роботи. На сьогодні чинними є Правила охорони праці у сільськогосподарському виробництві (НПАОП 01.0-1.02-18) (далі – Правила). Дія цих Правил поширюється на всі підприємства, установи й організації незалежно від підпорядкування та форми власності, на підприємців, фермерів та інших юридичних і фізичних осіб, які займаються виробництвом сільськогосподарської продукції. Правила встановлюють вимоги безпеки праці до організації й виконання технологічних процесів з вирощування, збирання і первинного оброблення сільськогосподарських культур, виробництва і первинного оброблення продукції тваринництва й птахівництва, а також під час виконання вантажно-розвантажувальних робіт та транспортування вантажів. Правила є обов’язковими для працівників підприємств, а також для тимчасово залучених до праці осіб. Згідно з Правилами перед початком виконання робіт із працівником необхідно провести інструктаж з похорони праці із доведенням безпечних прийомів та методів роботи. При організації інструктажу з охорони праці на робочому місці повинні враховуватися стан культури, що збирається, погодні умови, стан збиральної техніки і транспортних засобів, кількість і кваліфікація працівників, а також інформація про виробничі небезпеки та випадки травмування під час збирання врожаю. Персонал, який обслуговує збиральні агрегати, потрібно комплектувати працівниками з врахуванням їхньої кваліфікації. Після збирання приходить етап післязбирального доробляння та зберігання зернових культур, під час якого необхідно дотримуватись певних безпечних методів роботи та виконувати такі вимоги Правил: - післязбиральне доробляння зерна повинне проводитися у виробничих приміщеннях і на виробничих майданчиках, які відповідають нормам технологічного проектування підприємств сільського господарства, вимогам санітарних та будівельних норм і правил; - дозволяється проводити післязбиральне оброблення зерна у приміщеннях зерносховищ, які мають окремі спеціальні відділення для протруєння, очищення, сушіння и зберігання зерна, оснащені системою аспірації і протипожежним інвентарем. Безпека виробничих процесів післязбирального доробляння зерна повинна бути забезпечена: - вибором технологічних процесів, прийомів, режимів роботи й порядку обслуговування виробничого устаткування; - вибором виробничих приміщень та майданчиків; - вибором виробничого обладнання; - розміщенням виробничого обладнання й організацією робочих місць; - застосуванням колективних та індивідуальних засобів захисту працюючих; - виконанням діючих норм і правил, визначених вимогами до конструкції будівель, споруд, машин; - виконанням вимог Правил. Технічний стан обладнання зернових токів, зерноочисних агрегатів, зерноочисно-сушильних комплексів спеціалізованих насіннєочисних підприємств, цехів і дільниць повинен відповідати вимогам експлуатаційної документації. Візуальна й звукова сигналізація повинна забезпечувати надійний і зрозумілий зв’язок для безпечних сумісних дій обслуговуючого персоналу, в тому числі у темний час доби. Під час проведення технічного обслуговування зерноочисних машин й обладнання необхідно зупинити їх і відімкнути напругу. На рубильниках і пускачах вивісити плакат «Не вмикати! Працюють люди». Захисні огородження після закінчення технологічних регулювань і технічного обслуговування машин і обладнання повинні бути встановлені на свої місця. Експлуатувати машини й обладнання без захисних огороджень не дозволяється. Для прикладу: саме під час проведення післязбирального доробляння зерна в одному з господарств Чернігівської області зареєстрований груповий нещасний випадок із працівниками, які при завантаженні зерна отримали тяжкі травми.Під час розслідування вищевказаного нещасного випадку основною причиною настання нещасного випадку на виробництві встановлено порушення вимог безпеки під час експлуатації мобільних засобів праці, а саме: тракторист, керуючи трактором та не впоравшись із керуванням, здійснив наїзд на працівників, притиснувши їх до стіни зерносховища ковшем, внаслідок чого вони отримали тяжкі травми.У нашому випадку при проведенні робіт із навантаження зерна не була призначена посадова особа або працівник, відповідальний за безпечне проведення навантажувальних робіт; не було визначено розміщення робочої сили; не встановлено порядок обміну умовними сигналами; не проведено інструктаж із працівниками перед початком роботи. Інструкція з охорони праці при виконанні робіт на зернотоках не відповідала вимогам Положення про розробку інструкцій з охорони праці (НПАОП 0.00-4.15-98). Просимо керівників підприємств, фермерських господарств, працівників, задіяних у сільськогосподарському виробництві, зробити відповідні висновки та забезпечити безпечну працю на своєму підприємстві!
08 Вересня, 2021 р., 08:15
За оперативними підсумками восьми місяців 2021 року Фонд соціального страхування України прийняв на фінансування листки непрацездатності, видані в разі хвороби, травми, самоізоляції або догляду за хворими дітьми, на суму понад 9,9 мільярдів гривень. За той же період минулого року до Фонду подали на оплату лікарняні на суму 6,1 млрд грн – на 61,7% менше. Зростання видатків за лікарняними спостерігається через збільшення середньої заробітної плати по країні і пандемію – окрім компенсації втраченого за час лікування від COVID-19 заробітку, ФССУ має додаткове фінансове навантаження, пов’язане із оплатою самоізоляції контактних осіб. Упродовж січня–серпня цього року українські працівники передали на оплату 2,76 мільйона лікарняних листків проти 2 мільйонів у січні–серпні 2020-го. Розмір виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності залежить від тривалості страхового стажу та визначається, виходячи із середньоденної заробітної плати працівника. Середньоденна заробітна плата (дохід, грошове забезпечення) обчислюється шляхом ділення нарахованої за розрахунковий період (12 календарних місяців) заробітної плати, на яку нарахований єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, на кількість календарних днів зайнятості у розрахунковому періоді без урахування календарних днів, невідпрацьованих з поважних причин. У залежності від страхового стажу розмір допомоги складає: 1) 50% середньої заробітної плати (доходу) – застрахованим особам, які мають страховий стаж до 3 років, або в разі самоізоляції від COVID-19 під медичним наглядом незалежно від тривалості стажу; 2) 60% середньої заробітної плати (доходу) – страховий стаж від 3 до 5 років; 3) 70% середньої заробітної плати (доходу) – страховий стаж від 5 до 8 років; 4) 100% середньої заробітної плати (доходу) – страховий стаж понад 8 років, або при наявності пільг відповідно до законодавства, а також медичним працівникам у разі самоізоляції від COVID-19 під медичним наглядом незалежно від тривалості стажу. Слідкувати за станом усіх виплат від ФССУ застраховані особи можуть у телеграм-каналі, де в оперативному режимі оновлюється інформація про здійснене фінансування: https://t.me/socialfund. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
07 Вересня, 2021 р., 11:39
Останнім часом поширюються необґрунтовані чутки щодо масового переведення з 1 вересня 2021 року одержувачів пенсій на обслуговування до банків. У зв’язку із зазначеним повідомляємо. Відповідно до статті 47 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” є два способи виплати пенсії: за зазначеним у заяві місцем фактичного проживання пенсіонера в межах України організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, або через установи банків. Пенсію з доставкою за місцем фактичного проживання пенсіонера виплачує національний оператор поштового зв’язку – акціонерне товариство “Укрпошта”. Уповноваженими на виплату пенсій є 44 банки. Пенсіонер самостійно обирає спосіб виплати пенсії. Зміна способу виплати пенсії проводиться на підставі заяви одержувача пенсії. Враховуючи зазначене, пенсіонери і після 1 вересня за бажанням продовжуватимуть отримувати пенсії через АТ “Укрпошта” з доставкою додому чи у поштових відділеннях незалежно від свого віку, стану здоров’я (наявності інвалідності) або потреби у постійному сторонньому догляді. Оплату послуг доставки пенсій здійснює за встановленими тарифами Пенсійний фонд України. Водночас, постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 № 546 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” передбачено проведення відбору на конкурсній основі організацій, що надаватимуть послуги доставки пенсій за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України з 01.01.2023. До зазначеної дати функції організації, що здійснює виплату і доставку пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України, здійснює АТ “Укрпошта” на умовах тристоронніх договорів, укладених відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1279 «Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги». Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
06 Вересня, 2021 р., 16:49
Протягом січня-серпня 2021 року до бюджетів територіальних громад Чернігівщини надійшло майже 700 млн гривень податку на майно, що становить 15 відс. у загальній сумі сплачених до місцевих бюджетів податків. У порівнянні до відповідного періоду минулого року спостерігається зростання надходжень на 13,6 відс. або на 83,3 млн гривень, - інформує представників ЗМІ та інтернет-видань начальник Головного управління ДПС у Чернігівській області Людмила Слотюк. Більшу частину суми забезпечено юридичними особами – 586,2 млн грн, підприємцями і громадянами сплачено 110,9 млн гривень. Переважна частина податку на майно (58,1 відс.) припадає на орендну плату за землі державної і комунальної власності, якої сплачено 405 млн гривень. Надходження податку від власників та постійних користувачів землі склали 221,2 млн гривень (31,7 відс. загальної суми надходжень податку на майно). Від оподаткування об’єктів житлової і нежитлової нерухомості бюджети територіальних громад поповнились на 69,8 млн гривень, з них сплачено юридичними особами 50 млн грн, фізичними особами – 19,8 млн гривень. В тому числі за об’єкти нежитлової нерухомості надійшло 62,1 млн грн податку, від оподаткування житла, площа якого перевищує пільгову – 7,7 млн гривень. За легкові автомобілі преміум-класу власники сплатили 1,2 млн грн транспортного податку. Як зазначила Людмила Слотюк, значна сума податку на майно сплачена платниками добровільно (97,2 відс.), за результатами контрольно-перевірочної роботи надійшло 0,2 млн грн, від погашення податкового боргу – 19,1 млн гривень. Питома вага податку на майно у надходженнях громад коливається у межах від 2,6 відс. до 50 відсотків. Понад 25 відс. доходів громади податок на майно забезпечує у 7 громадах області, у межах від 20 відс. до 25 відс. – у 12 громадах, від 15 відс. до 20 відс. – у 23 громадах, від 10 до 15 відс. – у 12 громадах, менше 10 відс. – у 3 громадах. Очільниця Головного управління ДПС у Чернігівській області повідомила, що на виконання податкового законодавства та пілотного проекту по співпраці з громадами, податковою службою області на постійній основі проводиться обмін інформацією з органами місцевого самоврядування щодо переліків власників, постійних користувачів та орендарів землі, об’єктів нерухомості, щодо суми податкових пільг, якими скористались платники податку на майно. Крім того, здійснюється звірка належних до сплати податкових зобов’язань з транспортного податку за даними сервісних центрів МВС України про власників транспортних засобів преміум-класу. Платникам податків слід звернути увагу на дотримання вимог наказу Міністерства фінансів України від 24.07.2015 №666 (зі змінами) при формуванні платіжних документів для сплати податків, зокрема щодо заповнення реквізиту «Призначення платежу». Обов’язкове зазначення у цьому полі податкового номера платника дозволить правильно ідентифікувати особу, що сплатила кошти у бюджет, та унеможливить виникнення неправомірного боргу, пені та штрафів. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
06 Вересня, 2021 р., 16:08
Несвоєчасні розрахунки за спожитий газ можуть стати причиною втрати субсидії на наступний сезон – нагадують у ТОВ «Чернігівгаз Збут», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ». В компанії наводять наступні цифри: - 27,4 тисячі домогосподарств отримують субсидію від держави на сплату житлово-комунальних послуг у міжопалювальний період. Понад 60% з них мають заборгованість, що в загальній сумі перевищує 10 млн грн. - 45,4 тисячі домогосподарств мають пільгу на оплату спожитого палива, втім 6% з них мають борги за газ. Загальна сума заборгованості по всім пільговикам становить 1,4 млн грн. Основна вимога до отримувачів субсидії — 100 % оплата комунальних послуг. Тобто, у період отримання державної допомоги боргу за ЖКП взагалі не може бути. Наявність простроченої, понад три місяці, заборгованості за комуналку, чи накопичення боргу (за всі ЖКП сумарно) у розмірі понад 340 грн, може призвести до втрати субсидії на наступний сезон. «Понад 16,6 тисяч клієнтів, які в період міжсезоння отримують державну допомогу на оплату житлово-комунальних послуг, потрапили в зону ризику. Більше ніж 10 тисяч субсидіантів недоплатили лише за газ від 100 до 300 грн. Заборгованість від 300 до 500 грн накопичили 2,1 тисяч клієнтів, понад 500 грн — майже 4,5 тисячі. Аби дати клієнтам із числа вразливих категорій можливість уникнути неприємностей, ми надіслали кожному листи-попередження про заборгованість та її наслідки»,– зазначила очільниця відділу продажів фізичним особам ТОВ «Чернігівгаз Збут» Ірина Антоненко. У «Чернігівгаз Збут» зазначають, що понад 2,7 тисяч пільговиків, які отримували пільгу в готівковій формі, мають погасити «прострочку». В іншому разі ці клієнти будуть переведені на безготівкову форму надання пільги. «Загалом протерміновані зобов’язання перед постачальником мають понад 263 тисячі клієнтів, а це третина наших побутових споживачів газу. На жаль, такий рівень фінансової дисципліни клієнтів призводить до вимивання обігових коштів підприємства й ускладнює закупівлю природного газу», – зауважив директор ТОВ «Чернігівгаз Збут» Іван Луста. Нагадаємо, що в період дії карантину ТОВ «Чернігівгаз Збут» не ініціював припинення газопостачання та не нараховував штрафи і пеню за несвоєчасну оплату. Важливо знати, що у серпні Президентом України підписаний закон, одним з пунктів якого передбачено, що постачальники можуть припинити надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх несплати або оплати не в повному обсязі. Єдиний виняток з цього закону – припинення надання житлово-комунальних послуг забороняється на території дії «червоного» рівня епідемічної небезпеки та протягом 30 днів з дня його скасування. Щоб уникнути неприємних ситуацій, ТОВ «Чернігівгаз Збут» закликає клієнтів розраховуватися за спожитий ресурс вчасно. Компанія пропонує можливість зменшити навантаження на гаманець в опалювальний період — підключитися до тарифу «Твій газ Рівномірний платіж», що допоможе розподілити фінансове навантаження рівними частинами протягом року і зменшити суми в платіжках у сезон холодів. Нагадуємо, ціна газу для побутових споживачів – клієнтів ТОВ «Чернігівгаз Збут» – у вересні залишатиметься незмінною і складатиме 7,99 грн за кубометр. ТВІЙ ГАЗЗБУТ. Надійний і зручний для кожного!
06 Вересня, 2021 р., 09:36
(Повідомлення Головного управління статистики у Чернігівській області) НАСЕЛЕННЯ. Чисельність наявного населення в Корюківському районі, за оцінкою, на 1 липня 2021р. становила 87,4 тис. осіб. Упродовж січня–червня 2021р. кількість жителів району зменшилася на 893 особи. Упродовж січня–червня 2021р. народилися 267 малюків. Кількість померлих склала 1059 осіб. РИНОК ПРАЦІ. У ІI кварталі 2021р. на підприємства, в установи, організації (з кількістю найманих працівників 10 осіб і більше) району було прийнято 947 осіб, тоді як звільнено 1228 осіб (відповідно 7,3% та 9,5% середньооблікової кількості штатних працівників). Загалом середньооблікова кількість штатних працівників у ІI кварталі 2021р. становила 12958 осіб (7,6% від загальної кількості в області). Середньомісячна номінальна заробітна плата штатних працівників підприємств становила 11228 грн. Це в 1,9 раза більше рівня мінімальної заробітної плати (6000 грн), але на 2,3% менше середньообласного показника (11492 грн). СІЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО. Під урожай 2021р. підприємствами Корюківського району посіяно 83550 га зернових та зернобобових (10,5% від посівів підприємств області), 36200 га культур технічних (11,4%), 1464 га картоплі, овочів та баштанних (24,5%) і 2487 га культур кормових (7,4%). У структурі посівів зернових та зернобобових переважала кукурудза (54,9%), технічних – соняшник (83,9%). Підприємствами1 району в січні–червні 2021р. реалізовано на забій худоби та птиці (у живій масі) 692 т, вироблено 11010 т молока. У структурі реалізації аграрними підприємствами худоби та птиці на забій частка великої рогатої худоби становила 88,1%. Обсяг вирощування сільськогосподарських тварин у І півріччі 2021р. становив 595 т. Станом на 1 липня 2021р. в підприємствах1 району нараховувалися 8950 голів великої рогатої худоби (у т.ч. 4371 корова). У районі утримувалося 10,2% загальної кількості в області великої рогатої худоби, 11,7% – корів. БУДІВНИЦТВО. У січні–червні 2021р. прийнято в експлуатацію 654 м2 загальної площі житлових будівель, що на 54,1% менше, ніж у січні–червні 2020р. ____________________ 1 Підприємства, які утримують від 100 голів великої рогатої худоби, овець та кіз та/або від 200 голів свиней, та/або від 5000 голів птиці свійської всіх видів.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь