Холминська територіальна громада
Чернігівська область, Корюківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація, що має громадсько - суспільний інтерес

16 Вересня, 2021 р., 10:47
До місцевих бюджетів усіх рівнів Чернігівської області за вісім місяців поточного року надійшло близько 4,7 млрд грн від сплати податків і зборів. Найбільшу частку у загальній сумі (64 відс.) займає податок на доходи фізичних осіб. Його надійшло майже 3 млрд грн, з них до обласного бюджету спрямовано 597 млн гривень, - повідомляє для ЗМІ та Інтернет-видань заступник начальника Головного управління ДПС у Чернігівській області Руслан Погрібний. Податку на майно (за земельні ділянки, житлову та нежитлову нерухомість, а також за автомобілі преміум - класу) сплачено 697 млн гривень (майже 15 відс. доходів бюджетів територіальних громад). Єдиного податку на підприємницьку діяльність надійшло 619 млн гривень (13 відсотків загальної суми надходжень). Решта податків і зборів у загальній сумі становить 8 відс. обсягу надходжень: податку на прибуток сплачено 66 млн грн, рентної плати за користування природними ресурсами – майже 118 млн грн, акцизного податку від реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів – 134,2 млн грн, плати за ліцензії на виробництво та продаж підакцизних товарів – 13,2 млн грн, екологічного податку – 17,1 млн грн. та інші. Найбільшу частину надходжень до місцевих бюджетів області від сплати податків забезпечили установи сфери державного управління, освіти та охорони здоров’я (26,4 відс. загальної суми або 1,2 млрд грн). Також у значних розмірах сплачено податки представниками галузі сільського господарства (18,3 відс. або 854,9 млн грн) та промисловості (14,2 відс. або 662,6 млн грн). Від громадян надійшло 725,5 млн грн податків з підприємницької діяльності та плати за майно (15,6 відс. загальної суми). Суб’єктами господарювання, що працюють у сфері торгівлі та громадського харчування, сплачено 364,8 млн грн (7,8 відс. доходів місцевих бюджетів), транспорту – 249,0 млн грн (5,3 відс.), галузі лісового господарства – 149,4 млн грн (3,2 відс.), будівництва – 67,3 млн грн (1,4 відсотка). Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
16 Вересня, 2021 р., 10:46
Сьогодні, 15.09.2021, Фонд соціального страхування України завершив фінансування щомісячних страхових виплат потерпілим на виробництві та членам їх родин за серпень. Кошти перераховано вчасно та в повному обсязі для майже 200 тисяч осіб. Виплати таких допомог здійснюються у наступному місяці за попередній. З початку року для потерпілих внаслідок професійних захворювань або нещасних випадків на виробництві, зокрема у разі гострих профхвороб на COVID-19, а також членів їх родин було профінансовано понад 7,7 млрд гривень щомісячних страхових виплат. Фонд соціального страхування України здійснює страхування на випадок тимчасової або стійкої втрати працездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, а також смерті потерпілого. У кожному із зазначених випадків передбачено страхові виплати безпосередньо потерпілим або членам їх сімей. Зокрема, щомісячна страхова виплата призначається потерпілому у разі часткової або повної втрати працездатності та компенсує втрачений заробіток або його частину відповідно до визначеного МСЕК ступеня непрацездатності. Також страхову виплату щомісяця отримують члени родин потерпілих у разі їх смерті. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
15 Вересня, 2021 р., 10:30
З 1 квітня 2021 року платники податків подають єдину звітність з ЄСВ і ПДФО (Розрахунок), форма якої та Порядок її заповнення затверджено наказом Мінфіну від 13.01.2015 року № 4 (Порядок). З метою недопущення порушення прав застрахованих осіб на своєчасне отримання пенсійних та соціальних виплат було впроваджено Розрахунок з типом «Звітний» як «Довідковий» та додатки до нього, що містять персоніфіковані відомості. У Розрахунку з типом «Звітний» як «Довідковий» зазначається інформація щодо призначення пенсії застрахованим особам або матеріального забезпечення, страхових виплат. Важливо! Розрахунок та додатки до нього з типом «Звітний» як «Довідковий» подаються платником єдиного внеску у разі необхідності призначення поза межами звітного періоду застрахованим особам пенсії або матеріального забезпечення, або страхових виплат та містять виключно інформацію щодо таких осіб. У разі подання додатка «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» (далі – Д1) у складі Розрахунку з типом «Звітний» як «Довідковий» для призначення пенсії застрахованим особам Д1 має містити відомості для призначення пенсії застрахованій особі, які подаються за період до дати формування заяви на призначення пенсії. Для призначення матеріального забезпечення, страхових виплат – Д1 має містити відомості для призначення інших соціальних виплат застрахованій особі. Такий саме принцип застосовується і до інших додатків Розрахунку з типом «Звітний» як «Довідковий». При цьому інформацію щодо осіб, зазначених у Розрахунку з типом «Звітний» як «Довідковий», необхідно також дублювати у Розрахунку за відповідний звітний період. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
15 Вересня, 2021 р., 10:25
В управлінні податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Чернігівській області повідомили про таке. Підпунктом 14.1.30 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями (далі –Кодекс) передбачено, що поняття «відокремлені підрозділи» для цілей розділу IV Кодексу вживається у значенні, визначеному Господарським кодексом України від 16 січня 2003 року № 436-IV із змінами і доповненнями (далі – ГКУ). Згідно з ст. 55 ГКУ суб’єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов’язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством. При цьому зазначені суб’єкти мають право відкривати свої філії, представництва, інші відокремлені підрозділи без створення юридичної особи. Підприємство може складатися з виробничих структурних підрозділів (виробництв, цехів, відділень, дільниць, бригад, бюро, лабораторій тощо), а також функціональних структурних підрозділів апарату управління (управлінь, відділів, бюро, служб тощо) (ст. 64 ГКУ). Підприємство має право створювати філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи, погоджуючи питання про розміщення таких підрозділів підприємства з відповідними органами місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Такі відокремлені підрозділи не мають статусу юридичної особи і діють на основі положення про них, затвердженого підприємством. Підприємства можуть відкривати рахунки в установах банків через свої відокремлені підрозділи відповідно до закону. Порядок нарахування, утримання та сплати (перерахування) податку до бюджету визначено ст. 168 Кодексу, відповідно до п.п. 168.4.1 п. 168.4 якої податок, утриманий з доходів резидентів та нерезидентів, зараховується до бюджету згідно з Бюджетним кодексом України від 08 липня 2010 року № 2456-VI із змінами і доповненнями (далі – БКУ). Статтею 64 БКУ визначено, що податок на доходи фізичних осіб, який сплачується (перераховується) податковим агентом – юридичною особою (її філією, відділенням, іншим відокремленим підрозділом) чи представництвом нерезидента – юридичної особи, зараховується до відповідного бюджету за їх місцезнаходженням (розташуванням) в обсягах податку, нарахованого на доходи, що виплачуються фізичній особі. Суми податку на доходи, нараховані відокремленим підрозділом на користь фізичних осіб, за звітний період перераховуються до відповідного бюджету за місцезнаходженням такого відокремленого підрозділу (п.п. 168.4.3 п. 168.4 ст. 168 Кодексу). Якщо відокремлений підрозділ не уповноважений нараховувати (сплачувати) податок на доходи фізичних осіб за такий відокремлений підрозділ, усі обов’язки податкового агента виконує юридична особа. Податок на доходи, нарахований працівникам відокремленого підрозділу, перераховується до місцевого бюджету за місцезнаходженням такого відокремленого підрозділу. Юридична особа за своїм місцезнаходженням та місцезнаходженням не уповноважених сплачувати податок відокремлених підрозділів, відокремлений підрозділ, який уповноважений нараховувати, утримувати і сплачувати (перераховувати) до бюджету податок, за своїм місцезнаходженням одночасно з поданням документів на отримання коштів для виплати належних платникам податку доходів сплачує (перераховує) суми утриманого податку на відповідні рахунки, відкриті в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, за місцезнаходженням відокремлених підрозділів, а у випадках, передбачених Кодексом, - за місцезнаходженням земельних ділянок, земельних часток (паїв), виділених або не виділених в натурі (на місцевості) (п.п. 168.4.4 п. 168.4 ст. 168 Кодексу). Враховуючи викладене, якщо платник податку має власні та/або орендовані приміщення (будівлі) в різних регіонах України, в яких працюють та отримують заробітну плату наймані працівники, то платник податку перераховує податок на доходи фізичних осіб із доходів у вигляді заробітної плати до відповідного бюджету за місцезнаходженням (розташуванням) таких приміщень на рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
15 Вересня, 2021 р., 10:24
За січень-серпень 2021 року загальна кількість зареєстрованих програмних реєстраторів розрахункових операцій становить 424 одиниці (по 36 юридичній особі, по 388 фізичних особах–підприємцях), програмні реєстратори розрахункових операцій застосовують 374 платники податків (25 юридичних осіб, 349 фізичних осіб–підприємців). У серпні 2021 використовувати ПРРО виявили бажання 40 платники податків, зареєстровано 46 програмних реєстраторів розрахункових операцій. З 01.08.2020 – з дати набрання чинності Закону України від 20 вересня 2019 №128-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» в Головному управлінні ДПС у Чернігівській області 504 суб’єктів господарювання зареєстрували 604 програмних реєстраторів розрахункових операцій. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
15 Вересня, 2021 р., 10:21
Мінімальний страховий внесок з ЄСВ За Законом про Держбюджет на 2021 рік, розмір мінімальної зарплати у 2021 році становить: у місячному розмірі: з 1 січня — 6000 гривень, з 1 грудня — 6500 гривень; Відповідно мінімальний страховий внесок з ЄСВ з січня по листопад 2021 року: 6000 х 22% =1320 грн, а за грудень – 1430 грн. (6500 х 22%). Максимальна база для нарахування ЄСВ з січня по листопад 2021 року складає 90 000 грн, у грудні – 97 500 грн. ЄСВ для роботодавців За Законом №2464 не нижче мінімального страхового внеску потрібно сплачувати ЄСВ за ставкою 22% за працівників, які працюють за основним місцем роботи. Тож у 2021 році при нарахуванні зарплати основному працівникові потрібно сплачувати ЄСВ у січні – листопаді не нижче 1320 грн. А з грудня – не нижче 1430 грн. Нагадуємо, що у разі нарахування ЄСВ на зарплату працівників - осіб з інвалідністю всім роботодавцям слід застосовувати ставку 8,41% до фактичної суми нарахованої зарплати. Хто з ФОПів звільняється від сплати ЄСВ у 2021 році Крім сплати ЄСВ за працівників, ФОП сплачують ЄСВ і за себе. З 1 січня 2021 року самозайняті особи: особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, члени фермерського господарства, ФОП, які перебувають на загальній системі оподаткування, можуть не сплачувати за себе ЄСВ в разі відсутності доходу (прибутку). Тобто, якщо ФОПом не буде отримано дохід (прибуток) у звітному періоді або окремому місяці звітного періоду, він має право самостійно визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄСВ. При цьому сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску. Якщо в певному місяці (або у році) оподаткованого ПДФО чистого доходу в самозайнятої особи не буде, то він має право не визначати базу нарахування ЄСВ, а отже, і не платити ЄСВ за такий період. Проте страховий стаж за цей період не зарахується. ФОП, особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, члени фермерського господарства, якщо вони отримують пенсію за віком або за вислугу років, або є особами з інвалідністю, або досягли пенсійного віку та отримують пенсію або соціальну допомогу, звільняються від сплати за себе єдиного внеску. Хоча можуть і сплачувати – за умови добровільної участі у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування. Якщо ФОПи - наймані працівники Якщо ФОП (як "загальщики", так й "спрощенці") або особи, які здійснюють незалежну профдіяльність, одночасно перебувають у трудових відносинах, то вони мають право не платити ЄСВ за себе за умови, що роботодавець сплатив за них ЄСВ у розмірі не менше мінімального страхового внеску. Якщо роботодавець сплатив ЄСВ, але менше мінімального страхового внеску, то такі самозайняті особи ЄСВ платитимуть. Тобто, в такому випадку самозайнята особа зможе доплатити за себе лише різницю до мінімального страхового внеску (а може сплатити і більше, проте не більше максимального страхового внеску). ФОП-незалежник З 1 січня 2021 року, якщо особа, яка здійснює незалежну адвокатську діяльність, одночасно перебуває на обліку як фізична особа - підприємець і здійснює один вид діяльності, то така особа звільняється від сплати за себе єдиного внеску. У разі недотримання вищезазначених вимог в частині здійснення різних видів діяльності, на таку особу не поширюються положення Закону N 2464. Фізособи-«єдинники» І групи. Через карантин ФОПи І групи спрощеної системи оподаткування звільняються від сплати ЄСВ за січень-травень 2021 року. Це передбачено нормами Закону № 1072. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
15 Вересня, 2021 р., 10:20
До бюджетів усіх рівнів платниками податків Чернігівської області протягом січня-серпня поточного року сплачено 9 млрд грн податків, зборів та обов’язкових платежів. Це на 1,9 млрд грн або на 26,4 відс. більше, ніж надійшло за відповідний період у минулому році. Єдиного внеску за 8 місяців поточного року надійшло 4 млрд грн (на 20,4 відс. або на 0,7 млрд грн більше за минулорічні надходження), - інформує представників ЗМІ та Інтернет-видань заступник начальника Головного управління ДПС у Чернігівській області Руслан Погрібний. До державного бюджету спрямовано 4,4 млрд грн, що становить 48,4 відс. сплачених податків за цей період. Значна частина надходжень забезпечена від сплати податку на додану вартість – 1,7 млрд грн (39 відс.), податку на доходи фізичних осіб і військового збору – 1,3 млрд грн (30 відс.), рентних платежів за користування природними ресурсами – 0,6 млрд грн (13 відс.) та податку на прибуток – 0,6 млрд грн (13 відс.). До місцевих бюджетів усіх рівнів платниками податків сплачено майже 4,7 млрд грн. Факт минулого року перевищено на 18,1 відс. або на 0,7 млрд грн, в основному за рахунок збільшення сплати по бюджетоформуючих податках: податку на доходи фізичних осіб – на 19,9 відс. (+0,5 млрд грн), податку на майно (за земельні ділянки, нерухомість та транспорт) – на 13,6 відс. (+0,1 млрд грн) та єдиному податку – на 16 відс. (+0,1 млрд грн). Руслан Погрібний зауважив, що добровільна сплата до бюджетів усіх рівнів складає 98,7 відс. від загальної суми податків. Страхувальниками для перерахування до Пенсійного та інших фондів сплачено у січні-серпні 2021 року майже 4 млрд грн єдиного внеску на загальнодержавне обов’язкове соціальне страхування. Факт надходжень січня-серпня 2020 року перевищено на 20,4 відс. або на 0,7 млрд гривень. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
15 Вересня, 2021 р., 08:37
Управління соціального захисту населення в Чернігівській області почали проводити звірку списків боржників з надавачами комунальних послуг. ТОВ «Чернігівгаз Збут», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», отримано список побутових споживачів для перевірки стану їх особових рахунків. У серпні поточного року до підрозділів соціального захисту населення за призначенням субсидії звернулося 3492 домогосподарства Чернігівщини, втім, призначено державну допомогу лише 2 345. Однією з перепон на шляху до призначення субсидії є борги перед надавачами комунальних послуг. «Ми пропонуємо нашим клієнтам вирішити проблеми заборгованості через механізм реструктуризації боргових зобов’язань на строк від 2-х до 6 місяців з обов’язковою оплатою від 30 до 50% боргу. Найбільш актуальна ця пропозиція для отримувачів субсидії, адже укладений договір реструктуризації, навіть за наявності боргу, дозволяє отримувати державну допомогу. Наразі компанією реструктуризовано зобов’язань на понад 390 тисяч гривень, третина з них – за останні 3 місяці», — підкреслив директор ТОВ «Чернігівгаз Збут» Іван Луста. Щоб укласти договір реструктуризації власник житла має звернутися із відповідною заявою, до головного офісу ТОВ «Чернігівгаз Збут» або до уповноважених представників, в районах. Перелік усіх точок контакту та графік їх роботи доступний на офіційному сайті компанії. Для того, щоб взяти участь у програмі реструктуризації, споживачу необхідно надати наступні документи: свідоцтво про право власності на житло; довідка про склад сім’ї; паспорт; ІПН (індивідуальний податковий номер). Якщо житло неприватизоване, то замість свідоцтва про право власності потрібно надати копію особового рахунку з ЖЕКу. Також цьогоріч «Чернігівгаз Збут» розробив для своїх клієнтів альтернативну тарифну пропозицію «Твій газ Рівномірний платіж». Вона дозволяє запобігти утворенню заборгованості завдяки розподілу фінансового навантаження на весь термін дії тарифу. Перехід на тариф «Твій газ Рівномірний платіж» жодним чином не позначиться на отриманні субсидії, адже з травня 2021 року допомога від держави виплачується виключно «живими грошима». Держава надає компенсацію вартості опалення соціальної норми житла. Тож, якщо споживачеві мають виплатити кошти за, припустимо, на 100 кубометрів палива, людина ці кошти й отримає, незалежно від того, як вона сплачує за нього — за фактом споживання чи рівними частинами впродовж усього періоду. Подати заявку на зміну тарифу (наразі їх отримано понад 3770) можна будь-яким зручним для вас способом: у відділеннях «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» або Клієнтських просторах 104.ua (адреси тут); залишити заявку на сайті «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» і вам передзвонить наш менеджер; за допомогою телефону (0462) 94-12-48; через Viber-bot 7104ua. «ТВІЙ ГАЗЗБУТ». Надійний та зручний для кожного.
14 Вересня, 2021 р., 10:29
За підсумками серпня 2021 року на рахунок Фонду соціального страхування України надійшло 2,427 мільярда гривень частки ЄСВ. Потреба у видатках на допомоги і страхові виплати за цей же період склала 4,69 млрд гривень із врахуванням заборгованості з фінансування лікарняних, декретних і допомог на поховання, що накопичилась на початок місяця. Перевищення потреби у видатках над фактичними доходами від частки ЄСВ, з якої складається бюджет Фонду, склало 2,3 мільярда гривень. З чим пов’язано зростання потреби у видатках? ? Потреба у видатках перевищує доходи від частки ЄСВ упродовж усього 2021 року та корелює із зростанням сум допомог за лікарняними листками, виданими, у тому числі, в разі лікування від COVID-19. ? Наприклад, за підсумками першого півріччя 2021 року витрати Фонду на допомогу по тимчасовій втраті працездатності порівняно з тим же періодом 2020 року збільшились на 3,4 млрд грн, або на 72%. ? Також з початку пандемії Фонд отримав додаткове фінансове навантаження, пов’язане із оплатою самоізоляції контактних осіб, надання страхових виплат медичним працівникам, які інфікувались коронавірусом під час виконання професійних обов’язків, а також членам їх родин у разі смерті працівників закладів охорони здоров’я тощо. ? Тож однією з основних причин зростання потреби у видатках є пандемія COVID-19, а періоди піків захворюваності співпадають із збільшенням сум допомог за лікарняними листками, які передають до Фонду на оплату (із врахуванням, що заяви-розрахунки для фінансування допомог подаються після одужання). З чого складається бюджет Фонду соціального страхування України? ? Бюджет Фонду майже повністю складається з частки ЄСВ. Увесь обсяг сплаченого єдиного внеску розподіляється між ФССУ, Пенсійним фондом і Фондом соцстрахування на випадок безробіття відповідно до визначених Урядом пропорцій. Так, до бюджету ФССУ надходить частка ЄСВ у розмірі 9,5727% від 100% обсягу єдиного внеску. ? Ця частка надходить на рахунок Фонду по мірі сплати єдиного внеску страхувальниками та одразу направляється на фінансування матеріального забезпечення та страхових виплат. ФССУ не тримає коштів на рахунку та направляє їх на виплати допомог щодня, аби якомога пришвидшити отримання коштів застрахованими особами. Чому потреба у видатках Фонду перевищує обсяг надходжень? ? Так склалось через сукупність двох факторів: зростання потреби у видатках, про яке ми писали вище, і зменшення надходжень. ? У першу чергу, падіння обсягів надходжень Фонду пов’язано із системним зменшенням упродовж декількох років відсотку частки ЄСВ, яка направляється до бюджету ФССУ. Загалом її було зменшено майже на 5% – до 9,5727%. У грошовому еквіваленті це розрахунково дорівнює близько 16 млрд грн недоотриманих коштів. ? Таке суттєве зменшення частки від ЄСВ, що направляється на здійснення ФССУ виплат, призвело до фактичної відсутності в бюджеті Фонду резерву коштів, які можна було направити на фінансування допомог у разі непередбачуваного росту потреби у видатках через пандемію. ? Також надходження зменшились у зв’язку із пільгами, які було запроваджено для захисту підприємців. Так, за розрахунками у 2021 році ФССУ прогнозно недоотримає 745,8 млн гривень частки єдиного внеску через зміни у законодавстві щодо звільнення окремих категорій страхувальників від сплати ЄСВ. Коли очікувати фінансування лікарняних і декретних допомог? ? Попри збільшення стандартних строків фінансування матеріального забезпечення, усі види допомог надаються Фондом у повному обсязі. ? Страховим захистом сьогодні забезпечені майже 12 мільйонів застрахованих осіб і близько 200 тисяч потерпілих на виробництві та їх родин. ? Фонд соціального страхування України направляє кошти на матеріальне забезпечення і страхові виплати кожного дня. Аби працівники могли слідкувати за станом фінансування онлайн, щоденно у телеграм-каналі Фонду https://t.me/socialfund ми звітуємось про суми і напрями виплат за тегом #фінансування_оперативно. ? Після проведення фінансування проходить декілька днів банківських операцій, доки кошти надійдуть на рахунок роботодавця. Ця інформація оновлюється за тегом #фінансування_страхувальників. ? Важливо пам’ятати, що дата фінансування прямо залежить від дати подання заяви-розрахунку за лікарняним листком. Дізнатись точну дату подання заяви-розрахунку працівники можуть у своїй бухгалтерії або у відділенні Фонду за місцем реєстрації роботодавця, контакти у розрізі регіонів: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/968493 (потрібно буде назвати свій ідентифікаційний код). Інформаційно. У зазначеній потребі у видатках враховано виключно безпосередні виплати застрахованим особам, потерпілим на виробництві, членам їх сімей, а також фінансування надання їм медико-соціальних послуг. Адміністративно-господарські витрати (видатки на виконання обов’язків страховика, підтримання і доопрацювання інформаційно-аналітичних систем, заробітна плата працівників, комунальні послуги тощо – загалом 0,1 млрд грн) не включено до наведеної статистики. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
13 Вересня, 2021 р., 16:34
  Наказ №38 від 19.08.2021 начальника Корюківського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки.   На підставі Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» від 25.03.1992 року № 2232-XII (зі змінами), Указу Президента України «Про звільнення в запас військовослужбовців строкової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2021 році» від 24.02.2021 року № 71/2021, Положення про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу та прийняття призовників на військову службу за контрактом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2002 року № 352 (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 20 січня 2021 року № 100), Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.12.2016 року № 921 (зі змінами), з метою організованого проведення призову і забезпечення вчасної  відправки призваних громадян у військові частини, н а к а з у ю:   1. З 01 жовтня 2021 року по 30 грудня 2021 року провести призов громадян на строкову військову службу.   2. Явці на призовну дільницю Корюківського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки Корюківського району (далі – Корюківський РТЦК та СП) для призову на строкову військову службу підлягають усі громадяни 2003 року народження, яким у період чергового призову виповниться 18 років, а також громадяни, які народились у 1994 - 2003  роках, у яких закінчилась відстрочка від призову або не призвані раніше на строкову військову службу за різних обставин.   3. Всі громадяни, які підлягають призову на строкову військову службу, зобов’язані прибути до призовної дільниці, де знаходяться на обліку, в установлений час з документами, зазначеними в особистих повістках, а саме: 3.1. Корюківський РТЦК та СП: Чернігівська область, Корюківський район, м. Корюківка, вул. Галини Костюк, 20; 3.2. Перший відділ Корюківського РТЦК та СП: Чернігівська область, Корюківський район, м. Мена, вул. Чернігівський шлях, 29; 3.3. Другий відділ Корюківського РТЦК та СП: Чернігівська область, Корюківський район, м. Сновськ, вул. Миру, 17; 3.4. Третій відділ Корюківського РТЦК та СП: Чернігівська область, Корюківський район, смт. Сосниця, вул. Вишнева, 15. Громадяни призовного віку, які не отримали повісток, або яким за будь-яких обставин повістка не надійшла, зобов’язані з’явитись до призовної дільниці в десятиденний строк з дня початку чергового призову, визначеного Указом Президента України. При собі мати документи, які посвідчують особу та приписне посвідчення.   4. Усі особи призовного віку, які підлягають призову на строкову військову службу і тимчасово перебувають на території Корюківського району зобов’язані негайно повернутись до місця постійного проживання та з’явитись до районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки або відповідний відділ територіального центру комплектування та соціальної підтримки, в якому знаходяться на обліку, для проходження призовної комісії.    5. На підставі Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» керівники підприємств, установ, організацій, у тому числі закладів освіти, незалежно від підпорядкування і форми власності, зобов’язані відкликати призовників з відряджень для забезпечення своєчасного прибуття їх на призовну дільницю.   6. Громадяни України, які ухиляються від призову і не з’являються за повісткою до районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (відділу РТЦК та СП), несуть відповідальність згідно чинного законодавства.   7.  Контроль за виконанням наказу здійснюю особисто.   8. Наказ довести до особового складу Корюківського РТЦК та СП та підпорядкованих відділів в частині, що його стосується та керівників підприємств, установ, організацій, що знаходяться на території відповідальності Корюківського РТЦК та СП та підпорядкованих йому відділів.     Тимчасово виконуючий обов’язки начальника територіального центру комплектування та соціальної підтримки Корюківського  районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки                                         підполковник        І.БАТЮК  

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь