Холминська територіальна громада
Чернігівська область, Корюківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація, що має громадсько - суспільний інтерес

08 Грудня, 2021 р., 08:37
  Упродовж січня-листопада 2021 року за виплатами відповідно до загальнообов’язкового державного соціального страхування звернулись 65,8 тис працюючих громадян Чернігівщини - на 12 тис осіб, або 22,2% більше, ніж за той же період минулого року. Для них відділеннями управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернігівській області було нараховано матеріальне забезпечення (зокрема, лікарняні і декретні допомоги) на суму 337,4 млн гривень. Зростання потреби у видатках порівняно з минулим роком склало 67,6 млн грн, або 25,1%. Нагадаємо, що усі українські працівники мають право на компенсацію втраченого заробітку за час тимчасової втрати працездатності, догляду за хворими родичами, самоізоляції від COVID-19, на період відпустки по вагітності та пологах тощо. Цей страховий захист забезпечує Фонд соціального страхування України. Аби отримати допомогу від Фонду, працівник має передати своєму роботодавцю листок непрацездатності, на підставі якого здійснюється формування заяви-розрахунку. Дата фінансування Фондом допомоги прямо залежить саме від дати подання заяви-розрахунку. Дізнатись, чи вже перераховано кошти для виплати допомоги роботодавцю, застраховані особи можуть з щоденної звітності Фонду про стан фінансування страхувальників, яка розміщується у телеграм-каналі https://t.me/socialfund за тегом #фінансування_страхувальників.  
08 Грудня, 2021 р., 08:36
https://guide.diia.gov.ua
07 Грудня, 2021 р., 09:37
Протягом листопада 2021 року до бюджетів усіх рівнів платниками Чернігівщини сплачено майже 1,4 млрд грн податків та зборів. Про це повідомила начальниця Головного управління ДПС у Чернігівській області Людмила Слотюк представникам громадськості. Понад половину надходжень – 697 млн грн – перераховано до державного бюджету. Спостерігається збільшення надходжень рентної плати за користування надрами, лісовими, водними ресурсами та податку на доходи фізичних осіб і військового збору. До місцевих бюджетів усіх рівнів надійшло 694 млн грн податків та зборів. Майже 63 відс. суми складає податок на доходи фізичних осіб – понад 436 млн грн (на 16,5 відс. більше, ніж у листопаді минулого року). Від сплати податку на майно (за земельні ділянки, нерухомість та транспорт) місцеві бюджети поповнились на 75,7 млн грн (майже 11 відс. від загальної суми), що на 3,5 відс. або на 2,6 млн грн більше за факт листопада минулого року. Також вагоме значення для бюджетів територіальних громад має єдиний податок на підприємницьку діяльність (16 відс. загальної суми), якого сплачено 111 млн грн (на 27,7 відс. більше за минулорічний показник). Акцизного податку від реалізації алкоголю, тютюну та пального надійшло 21,5 млн грн (3 відс. загальної суми надходжень). Людмила Слотюк зазначила, що зросли надходження з єдиного внеску, якого у листопаді сплачено 542 млн гривень. Відтак, порівняно з минулорічним періодом надходження зросли на 16 відс. або на 75 млн гривень. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
06 Грудня, 2021 р., 15:01
На початку листопада освітян і окремих держслужбовців, для яких визначена обов'язковість вакцинації від COVID-19, однак які відмовились від її проведення, було відсторонено від роботи. А з 09 грудня обов’язкове щеплення буде також поширено на соціальних працівників і робітників стратегічних підприємств. Відсторонення від роботи оформляється наказом (розпорядженням) роботодавця із зазначенням строків відсторонення та обов’язковим ознайомленням під підпис згаданих у ньому осіб. Для таких відсторонених працівників лікарняні не оплачуються. Однак, якщо застрахована особа захворіє до дня початку відсторонення, перший день такого відсторонення необхідно перенести на перший робочий день після закінчення періоду тимчасової непрацездатності, зазначає Державна служба України з питань праці. У такому випадку Фонд соціального страхування України оплатить лікарняний на загальних підставах. Слідкувати за станом виплат можна онлайн: https://t.me/socialfund. Якщо працівника все ж було включено до наказу про відсторонення попри його перебування на лікарняному, до документу мають бути внесені зміни, а дата початку відсторонення перенесена на перший робочий день після закінчення тимчасової непрацездатності. Після внесення змін до наказу на підставі лікарняного можна нарахувати матеріальне забезпечення. Водночас зверніть увагу, відсторонення від роботи працівників, для яких визначена обов’язковість щеплень проти СOVID-19, однак які відмовились від вакцинації, покликане убезпечити їх самих, а також їхніх колег, відвідувачів, учнів, вихованців, підопічних та інших від ризику інфікування та подальшого поширення коронавірусу SARS-CoV-2. Відмова від щеплень за відсутності абсолютних протипоказань наражає на небезпеку оточуючих. Нагадаємо, допомоги по вагітності та пологах є окремим видом матеріального забезпечення – їх ФССУ профінансує незалежно від того, чи було застраховану особу відсторонено від роботи. Детальніше: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/978352. Довідково. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.10.2021 № 1096, з 08 листопада керівники державних органів (державної служби), підприємств, установ та організацій мають забезпечити відсторонення від роботи працівників, щодо яких визначена обов’язковість профілактичних щеплень проти СOVID-19, і які відмовились або ухиляються від їх проведення. Виключенням є особи, які мають абсолютні протипоказання до проведення такого щеплення та надали відповідний медичний висновок. Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним щепленням, визначено наказом МОЗ від 04.10.2021 № 2153. Так, на період дії карантину обов'язковим профілактичним щепленням від COVID-19 підлягають працівники: ? центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів; ? місцевих державних адміністрацій та їх структурних підрозділів; ? закладів вищої, післядипломної, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної), загальної середньої, у тому числі спеціальних, дошкільної, позашкільної освіти, закладів спеціалізованої освіти та наукових установ незалежно від типу та форми власності. Наказом МОЗ від 01.11.2021 № 2393 (набуває чинності 09 грудня) до цього переліку було також додано співробітників: ? підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади; ? установ і закладів, що надають соціальні послуги, закладів соціального захисту для дітей, реабілітаційних закладів; ? підприємств, установ та організацій, включених до Переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 № 83. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
06 Грудня, 2021 р., 13:21
Головне управління ДПС у Чернігівській області повідомляє, що оподаткування вартості святкових подарунків та квитків на новорічно-різдвяні заходи, отриманих від органів державної влади, місцевого самоврядування, громадських організацій та інших юридичних осіб визначено п.165.1.39 ст.165 Податкового кодексу України (далі - ПКУ). До розрахунку загального місячного (річного) оподаткованого доходу не включається вартість дарунків, наданих фізичній особі не в грошовій формі юридичною особою або фізичною особою - підприємцем – у частині, що не перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, за винятком грошових виплат у будь-якій сумі (відповідно пп.165.1.39 п.165.1 ст.165 ПКУ). Тобто, в 2021 році вартість подарунка у розмірі 1500 грн не оподатковується ПДФО та військовим збором. Якщо подарунок коштує більше, то сума перевищення оподатковується ПДФО та військовим збором. Також необхідно враховувати, що відповідно до п. 164.5 ст. 164 ПКУ під час нарахування (надання) доходів у будь-якій не грошовій формі базою оподаткування є вартість такого доходу, розрахована за звичайними цінами, правила визначення яких встановлені згідно з ПКУ, помножена на коефіцієнт, який обчислюється за такою формулою: К = 100 : (100 - Сп), де К - коефіцієнт; Сп - ставка податку, встановлена для таких доходів на момент їх нарахування. При цьому, якщо вартість подарунків перевищує вказаний розмір, то сума такого перевищення оподатковується податком на доходи фізичних осіб як додаткове благо з урахуванням положень п.164.5 ст.164 ПКУ. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області 16 грудня – останній день подання заяви про перехід на спрощену систему оподаткування Відповідно до норм Податкового Кодексу України суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, може подати заяву до контролюючого органу за місцем податкової адреси про перехід на спрощену систему оподаткування за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Перейти на спрощену систему оподаткування можна один раз протягом календарного року за умови дотримання вимог, встановлених п. 291.4 ст. 291 Податкового Кодексу. До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, який визначається з дотриманням вимог, встановлених гл. 1 «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» розд. XIV Податкового Кодексу. При цьому, якщо суб’єкт господарювання протягом календарного року, що передує року обрання спрощеної системи оподаткування, самостійно прийняв рішення про припинення фізичної особи - підприємця, то при переході на спрощену систему оподаткування до розрахунку доходу за попередній календарний рік включається вся сума доходу, отриманого такою особою в результаті провадження господарської діяльності за такий попередній календарний рік. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
06 Грудня, 2021 р., 10:12
(Повідомлення Головного управління статистики у Чернігівській області)
06 Грудня, 2021 р., 09:58
https://fb.watch/9j8_QRzyDJ/  https://forest.gov.ua/news/golova-derzhlisagentstva-yurij-bolohovec-pro-ukrupnennya-lisgospiv-u-ramkah-reformuvannya-galuzi Голова Державного агентства лісових ресурсів Юрій Болоховець про укрупнення лісгоспів у рамках реформування галузі Тезисно про головне: 1. ДЕРЖЛІСАГЕНТСТВО ВИСТУПАЄ ЗА НЕДОПУЩЕННЯ ПРИВАТИЗАЦІЇ У ЛІСОВОМУ СЕКТОРІ. Підкріплюємо слова реальними діями. Наша команда ініціювала внесення лісгоспів до переліку об’єктів, що не підлягають приватизації, згідно з урядовим законопроектом №4020 «Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації» (додаток №5). Крім цього, Лісовий кодекс України у частині 2 статті 16 трактує, що ліси на землях державної та комунальної власності, спеціалізовані лісогосподарські підприємства не є об’єктами державно-приватного партнерства згідно із Законом України «Про державно-приватне партнерство», зокрема об’єктами концесії згідно із Законом України «Про концесію». 2. ГОЛОВНА МЕТА РЕФОРМИ – ЦЕ РОЗВИТОК ЛІСОРЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ, ПІДВИЩЕННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ СТАНДАРТІВ ТА ОТРИМАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ВИГОДИ У ВИГЛЯДІ СТАЛОГО ЗРОСТАННЯ. Очевидно, що сьогодні стан ведення лісового господарства потребує адаптації до сучасних запитів із боку суспільства. Реформування передбачає оновлення нормативно-правової бази, збільшення фінансування, узгодженості дій органів державної та місцевої влади, чіткого розподілу повноважень, формування фінансово стійких та конкурентоспроможних державних лісогосподарських підприємств. Крім того, ми активно працюємо над діджиталізацією галузі і переводимо послуги в онлайн. Але найскладнішим питанням є оптимізація лісгоспів. Ефективність підприємства, яке веде господарство на площі 10-15 тисяч гектар, недостатньо висока. Тому сьогодні здійснюється системна трансформація сфери лісогосподарювання для забезпечення нової якості ведення лісового господарства на всіх рівнях. 3. УКРУПНЕННЯ ЛІСГОСПІВ: НАШ ОФІС – ЦЕ ЛІС, А НЕ АДМІН БУДІВЛІ. За яким принципом відбувається оптимізація лісгоспів? Першочергове завдання лісівників – збереження існуючих і створення нових високопродуктивних насаджень. Ключовими аспектами в об’єднанні лісгоспів були далеко не тільки економічні показники. При прийнятті рішення враховано більше десяти параметрів діяльності лісогосподарських підприємств, серед яких соціальні, адміністративні, виробничі, безпекові, рекреаційні, інвестиційні умови. Особливу увагу ми звертали на доцільність розташування адміністративно-управлінського корпусу майбутнього об’єднаного підприємства, зважаючи на: географічне розташування, економічну розвиненість  району, територіальне сполучення та інші фактори, зокрема можливості швидкого реагування на виникнення лісової пожежі. Крім показників діяльності підприємств були враховані також потенційні загрози їхньої господарській діяльності в майбутньому, для прикладу зменшення розрахункової лісосіки за рахунок заповідання земель лісогосподарського призначення. З метою врахування особливостей та специфіки кожного регіону територіальні органи Держлісагентства опрацювали та надали можливі шляхи оптимізації діючих лісогосподарських підприємств для покращення у майбутньому організації й управління виробничо-господарською діяльністю та поліпшення фінансового стану підприємств. Що стосується принципів об’єднання підприємств, то рішення приймалося індивідуально по кожному підприємству, враховуючи специфіку кожного регіону, на основі комплексу показників діяльності лісогосподарських підприємств. Зазначимо, що в середньому адміністративні витрати на одну «контору» становлять близько 7 млн грн/рік. (127 підприємств, які будуть об’єднані*7 млн/рік = це додатково 890 млн грн на розвиток). 4. СПЕЦІАЛІСТИ І ДАЛІ ПРАЦЮВАТИМУТЬ У ГАЛУЗІ Філософією Держлісагентства у процесі реформування є зміна акцентів із «фінансування контори» на «фінансування лісу», тобто створення точок зростання економічної активності на основі об’єднаних лісогосподарських підприємств, які стануть драйверами розвитку цих територій. У процесі припинення діяльності знаходиться 127 державних лісогосподарських підприємств, з яких в процесі реорганізації буде звільнено близько 950 працівників і працівниць. Це лише 2% від загальної чисельності по галузі. Зараз у лісовій галузі фактично працює 42 000+ тисяч людей. При цьому ми маємо 3235 вакансій! Деякі професії банально втратили свою актуальність через науково-технічний прогрес. Наприклад, виробничий процес, при якому на нижній склад доставляються деревні хлисти з подальшим розкряжуванням на сортименти бензопилами, є економічно недоцільним та операційно нелогічним. Лише за рахунок цих операцій по ДП «Дубровицький лісгосп» собівартість продукції можна зменшити на 10 млн 231 тис грн. Сучасний лісівник – людина з профільною освітою. Він працює в лісі, а не в конторі, немов у палаці. У руках лісівника – смартфон, у кожному лісництві є інтернет. 5. ПОДАТКИ ЗАЛИШАЮТЬСЯ ГРОМАДАМ Деякі територіальні громади висловлюють стурбованість із приводу можливої втрати податкових надходжень до місцевих бюджетів від державних лісогосподарських підприємств через їхню реорганізацію. Будьте впевнені, податки залишаються громадам! Місцеві податки та збори, які платять державні лісогосподарські підприємства, сьогодні і після реформування будуть сплачуватися до бюджетів тих самих громад, сільських та селищних рад, оскільки головні структурні підрозділи (лісництва) не ліквідуються та не об’єднуються. Тобто рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів та податок за лісові землі відповідно до діючого законодавства і далі буде перераховуватися до місцевого  бюджету за місцезнаходженням лісової ділянки. Податок на доходи фізичних осіб (ПДФО), нарахований працівникам структурних підрозділів (лісництв, нижніх складів тощо), перераховуватиметься до місцевого бюджету за місцезнаходженням такого підрозділу. Підприємствами галузі за 10 місяців 2021 року до сплачено 5,5 млрд грн, що на 2 мільярди грн більше аналогічного періоду.
03 Грудня, 2021 р., 15:08
Увага! Якщо Ви не зареєстровані в Централізованому банку даних з проблем інвалідності (далі - ЦБІ), Вам необхідно подати заяву про первинну реєстрацію в ЦБІ – пункт головного меню Електронного кабінету особи з інвалідністю «Заява про первинну реєстрацію в ЦБІ». Після реєстрації в ЦБІ процедура реєстрації в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ (далі – Електронний кабінет) максимально спрощена. Для реєстрації у якості користувача Електронного кабінету Вам необхідно виконати наступне: 1. Якщо у Вас є кваліфікований електронно-цифровий підпис (КЕП) Ви можете виконати первинну реєстрацію в Електронному кабінеті самостійно без необхідності особисто звертатися до органів соціального захисту населення - посилання «Реєстрація» на головній сторінці електронного кабінету АБО 2. Якщо Ви не маєте КЕП, Ви повинні особисто звернутися до відділення соціального захисту та подати заяву про реєстрацію в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ. В результаті опрацювання Вашої заяви Ви повинні отримати розписку про одержання коду авторизації – коду, за яким Ви зможете самостійно завершити повний цикл первинної реєстрації в Електронному кабінеті. Увага! Цей код авторизації є секретним, тому його необхідно зберігати в таємниці до закінчення первинної реєстрації! Для завершення первинної реєстрації необхідно виконати наступні дії: ? зайти головну сторінку Електронного кабінету в мережі Інтернет та обрати пункт меню «Реєстрація»; ? заповнити реєстраційну форму – ввести логін, пароль, підтвердження паролю, електронну адресу, обрати вид реєстрації – без КЕП або з КЕП; При заповненні реєстраційних даних будьте пильними – для підвищення рівня захисту Ваших персональних даних на ВЕБ-порталі ЦБІ логін та пароль визначайте такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. При реєстрації без КЕП Вам необхідно ввести код авторизації, який Ви отримали у відділенні соціального захисту. Увага! Реєстрація Електронному кабінеті ЦБІ за одним кодом авторизації здійснюється лише один раз! При реєстрації за КЕП, Вам необхідно заповнити дані КЕП (обрати АЦСК, файл підпису КЕП та ввести пароль до КЕП); ? натиснути кнопку «Зареєструватися». За результатами реєстрації на Вашу електронну адресу прийде лист, який підтвердить факт реєстрації Вас в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ. Доступ до електронних послуг Електронного кабінету ЦБІ надається після авторизації - кнопка «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету
03 Грудня, 2021 р., 15:08
https://rada.info/upload/users_files/04412596/b64dcb2046cb48255b60742ad5c07dd2.pdf
03 Грудня, 2021 р., 13:48
Усі українські працівники мають право на компенсацію втраченого заробітку за час тимчасової втрати працездатності, догляду за хворими родичами, самоізоляції від COVID-19, на період відпустки по вагітності та пологах тощо. Цей страховий захист забезпечує Фонд соціального страхування України. Упродовж січня–листопада 2021 року за виплатами відповідно до загальнообов’язкового державного соціального страхування звернулись 2,8 мільйона українців – на 598 тисяч осіб, або 27,1% більше, ніж за той же період минулого року. Для них було нараховано матеріальне забезпечення (зокрема, лікарняні і декретні допомоги) на суму 18,4 мільярда гривень. Зростання потреби у видатках порівняно з минулим роком склало 3,9 мільярда грн, або 26,7%. Нагадаємо, аби отримати допомогу від Фонду, працівник має передати своєму роботодавцю листок непрацездатності, на підставі якого здійснюється формування заяви-розрахунку. Дата фінансування Фондом допомоги прямо залежить саме від дати подання заяви-розрахунку. Дізнатись, чи вже перераховано кошти для виплати допомоги роботодавцю, застраховані особи можуть з щоденної звітності Фонду про стан фінансування страхувальників, яка розміщується у телеграм-каналі https://t.me/socialfund за тегом #фінансування_страхувальників. Нагадаємо, за підсумками жовтня потреба у видатках Фонду на лікарняні, декретні і страхові виплати перевищила надходження на понад 2,1 мільярда гривень. Це призводить до затримок у фінансуванні матеріального забезпечення, однак усі допомоги виплачуються Фондом у повному обсязі. Докладніше: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/978253. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь