Холминська територіальна громада
Чернігівська область, Корюківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація, що має громадсько - суспільний інтерес

24 Грудня, 2021 р., 09:31
Трапляється, що ім’я в е-лікарняному несуттєво відрізняється від паспортних даних – пропущена буква у прізвищі, відсутній апостроф, Євгенівна замість Євгеніївна тощо. Це означає, що була допущена помилка при заключенні декларації із сімейним лікарем – дані з декларації вносяться до реєстру пацієнтів та використовуються при створенні медичних висновків, на підставі яких формуються е-лікарняні Сьогодні саме інформація з реєстру пацієнтів використовується для відображення на «лицьовому боці» електронного лікарняного – тобто тій його частині, яка відображається працівнику та роботодавцю в їх кабінетах на вебпорталі Пенсійного фонду. Наразі фахівці вже працюють над тим, аби в е-лікарняному пріоритетно відображались ті дані застрахованої особи, які наявні в Державному реєстрі застрахованих осіб, а не реєстрі пацієнтів – це допоможе уникнути більшості помилок невідповідності ПІБ. Однак доки таке оновлення напрацьовують, Фонд соціального страхування України приймає е-лікарняні до оплати попри наявні неточності, аби незначні помилки не призводили до уповільнення виплат допомог. Водночас важливо, аби при оформленні заяви-розрахунку за такими лікарняними роботодавець вказав правильні ідентифікаційні дані свого працівника, зазначені в ДРЗО. Якщо помилка в ПІБ, наявна в е-лікарняному, буде продубльована також і в заяві-розрахунку, це призведе до невідповідностей в автоматизованому процесі верифікації. Але найкраще – завчасно перевірити правильність написання свого ПІБ у декларації із сімейним лікарем та за потреби внести зміни. Адже якщо помилок в декларації буде багато, е-лікарняний не створиться – невідповідність ідентифікаційних даних є найчастішою причиною, чому для застрахованої особи може не бути сформовано лікарняний. З’ясувати, коли оплатять е-лікарняний, можна онлайн – інформація про стан фінансування лікарняних і декретних допомог щоденно оновлюється у телеграм-каналі https://t.me/socialfund. Щоб зорієнтуватись у стані фінансування, потрібно знати точну дату подання роботодавцем заяви-розрахунку за е-лікарняним – саме від неї залежить дата виплати допомоги.
23 Грудня, 2021 р., 12:53
22 Грудня, 2021 р., 11:09
оформлення заяви-розрахунку Відсьогодні в особистих кабінетах роботодавців почали з’являтись електронні лікарняні їх працівників за сумісництвом, створені з 01 жовтня по 20 грудня. Через великий обсяг, відображення всіх е-лікарняних відбувається поступово і займе трохи часу, однак багато роботодавців уже можуть приступити до призначення за ними допомог від Фонду соціального страхування України. Раніше електронні лікарняні, попри надходження за основним місцем роботи, в кабінетах роботодавців за сумісництвом не відображались. Це призводило до неможливості призначити матеріальне забезпечення поза основним місцем роботи, адже був відсутній електронний документ, який є для цього підставою. Особливістю електронних лікарняних сумісників є те, що в роботодавців за сумісництвом відображається не е-лікарняний безпосередньо, а його цифрова копія. Вона відрізняється від оригінального документу порядковим номером копії, який додається до унікального номеру е-лікарняного. Наприклад, е-лікарняний з унікальним номером ХХХХХХ-ХХХХХХХХХХ-Х буде відображено так за основним місцем роботи і в особистому кабінеті застрахованої особи. Однак в кабінеті роботодавця за сумісництвом до нього через крапку буде додано порядковий номер копії: ХХХХХХ-ХХХХХХХХХХ-Х.1. Якщо в працівника декілька роботодавців за сумісництвом, цифра після крапки буде зростати за порядком (.2 і далі). Зазначена цифра є технічною інформацією про те, що це копія електронного лікарняного, а застрахована особа працює в роботодавця за сумісництвом. Номер копії не є складовою частиною унікального номеру е-лікарняного – тож при формуванні заяви-розрахунку для працівників за сумісництвом необхідно вказувати номер їх лікарняного до знаку крапки. Детальніше про номер е-лікарняного та його складові: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/978473 Тож, якщо у вашому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду вже є е-лікарняні сумісників, ви можете розпочати призначення допомог по тимчасовій втраті працездатності і по вагітності та пологах. Зверніть увагу, якщо ви вже призначили працівникам за сумісництвом допомоги за відповідні періоди непрацездатності (наприклад, на підставі паперового лікарняного), е-лікарняний брати до роботи не потрібно.
22 Грудня, 2021 р., 11:08
За січень-листопад поточного року надходження податку на майно від фізичних осіб склали 142,4 млн гривень. У порівнянні з минулим роком місцеві бюджети області додатково отримали 8,3 млн грн ( 6,2 відс.). 
22 Грудня, 2021 р., 10:57
Головне управління ДПС у Чернігівській області інформує, що Законом України від 02 грудня 2021 року № 1932-IX «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» щодо надання допомоги в рамках Програми «єПідтримка» внесено зміни до Закону України від 15 грудня 2021 року № 1082-Х «Про Державний бюджет України на 2021 рік» (далі – Закон № 1082), а саме встановлено, що порядок надання допомоги в рамках Програми «єПідтримка», її розмір та вимоги до суб'єктів затверджуються Кабінетом Міністрів України (п. 12 розділу «Прикінцеві положення» Закону № 1082). Таке роз'яснення надано ДПС України. Одночасно додатком № 3 до Закону № 1082 «Розподіл видатків Державного бюджету України на 2021 рік» передбачено видатки державного бюджету на бюджетну програму «Надання допомоги в рамках Програми «єПідтримка». Постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2021 року № 1272 затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання допомоги в рамках Програми «єПідтримка» (далі – Порядок), яким визначено механізм використання зазначених коштів (далі – бюджетні кошти). Водночас бюджетні кошти (далі – допомога) спрямовуються фізичним особам - громадянам України віком від 18 років, яким присвоєно реєстраційний номер облікової картки платника податків, які мають у мобільному додатку Порталу Дія (Дія) сформований сертифікат, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, однією дозою однодозної вакцини або двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров'я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях (далі - отримувачі допомоги), відповідно до Порядку надання допомоги в рамках Програми «єПідтримка», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2021 року № 1272 «Деякі питання надання допомоги в рамках Програми «єПідтримка». Крім того, відповідно до п. 2 Порядку головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінекономіки. Положеннями Порядку передбачено, що для виплати отримувачам допомоги: Мінекономіки відкриває в Казначействі небюджетний рахунок групи 35 (далі – небюджетний рахунок) (п. 4 Порядку); Казначейство забезпечує відкриття асигнувань загального фонду державного бюджету та на підставі платіжного доручення Мінекономіки перераховує з реєстраційного рахунка загального фонду державного бюджету Мінекономіки суму, на яку відкрито асигнування, на небюджетний рахунок Мінекономіки (п. 5 Порядку). Оподаткування доходів фізичних осіб регулюється розділом IV Податкового кодексу України (далі – Кодекс), відповідно до підпункту 165.1.1 пункту 165.1 статті 165 якого до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податків не включається, зокрема, сума державної та соціальної матеріальної допомоги, державної допомоги, компенсацій (включаючи грошові компенсації особам з інвалідністю, на дітей з інвалідністю при реалізації індивідуальних програм реабілітації осіб з інвалідністю, суми допомоги по вагітності та пологах), винагород і страхових виплат, які отримує платник податку з бюджетів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування та у формі фінансової допомоги особам з інвалідністю з Фонду соціального захисту інвалідів згідно із законом. Відповідно до підпункту 1.7 пункту 161 підрозділу 10 розділу ХХ «Прикінцеві положення» Кодексу звільняються від оподаткування збором доходи, що згідно з розділом IV цього Кодексу не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб (не підлягають оподаткуванню, оподатковуються за нульовою ставкою). Таким чином, оскільки виплата допомоги здійснюється в рамках бюджетної програми «єПідтримка», а також за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті на відповідний рік, то сума такої допомоги не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податків, тобто не оподатковується податком на доходи фізичних осіб відповідно до підпункту 165.1.1 пункту 165.1 статті 165 Кодексу і військовим збором згідно з підпунктом 1.7 пункту 161 підрозділу 10 розділу ХХ «Прикінцеві положення» Кодексу.
22 Грудня, 2021 р., 10:45
ТОВ «Чернігівгаз Збут»: у листопаді підписники тарифу «Твій газ Рівномірний платіж» скоротили витрати на газ майже на мільйон гривень Лише в листопаді цього року клієнти ТОВ «Чернігівгаз Збут», які обрали тариф «Твій газ Рівномірний платіж», змогли зменшити свої витрати на блакитне паливо на 994,8 тисяч гривень. Практика оплати за газ рівними частинами впродовж усього року не нова й широко застосовується в багатьох європейських країнах. Цьогоріч такою системою оплати, уперше, змогли скористатися й побутові клієнти ТОВ «Чернігівгаз Збут», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ». «Переваги цього тарифу його підписники відчули вже в листопаді. Незважаючи на істотне похолодання і збільшення споживання газу, клієнти сплатили майже на мільйон гривень менше, ніж за умови розрахунку за фактично використане паливо. А в грудні, за нашими прогнозами, ця сума може бути меншою на 3,5 мільйони гривень», – зазначила очільниця відділу продажів фізичним особам ТОВ «Чернігівгаз Збут» Марина Войтенко. Житель Чернігова Володимир Купа до зими почав готуватися завчасно. У червні чоловік обрав тариф «Твій газ Рівномірний платіж» і щомісяця сплачує фіксовану суму. «Взимку ми, зазвичай, використовуємо до 250 кубометрів газу на місяць, якщо порахувати в цінах цього року вийде до 2000 гривень, а для пенсіонера це вагома сума. Але завдяки можливості сплачувати за газ рівними частинами протягом року, плачу 850 гривень. Це значно полегшує навантаження на сімейний бюджет», — запевняє пан Володимир. Нагадаємо, у травні-вересні цього року побутові клієнти ТОВ «Чернігівгаз Збут» отримали можливість перейти на тариф «Твій газ Рівномірний платіж». За умовами пропозиції весь річний обсяг споживання газу для них ділився на рівні частини. Тож, до травня наступного року такі клієнти сплачують однакову суму, незалежно від того, скільки палива використали. По завершенні дії тарифу для цих споживачів буде проведено звірку обсягів споживання й кожен із них отримає звіт із відповідним перерахунком. Питання, пов’язані з газопостачанням, побутові споживачі можуть вирішити за телефонами: (0462) 616-304; або у інший зручний для себе спосіб, за допомогою інформації на сайті ТОВ «Чернігівгаз Збут» https://cngaszbut.com.ua/blog. «ТВІЙ ГАЗЗБУТ». Надійний та зручний для кожного.
21 Грудня, 2021 р., 14:18
- До електронної трудової книжки має доступ тільки роботодавець? Чи може працівник контролювати, як роботодавець вносить до неї записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення? - У особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ застрахованій особі надано можливість переглядати всю інформацію, наявну в електронній трудовій книжці. - Яку особисту інформацію можна переглянути в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ? - В особистому кабінеті застрахованої особи можна переглянути дані особи з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Користувачам, визначеним у системах ПФУ як фізичні особи, після входу за КЕП (кваліфікованим електронним підписом) надаються всі дані, включаючи персоніфіковані (ПІБ, дата народження, дані паспорта) про заробітну плату, страховий стаж, пенсію (для пенсіонерів), електронну трудову книжку, періоди тимчасової втрати працездатності , документи особи, надіслані запити й звернення та інформація щодо їх опрацювання тощо. У разі входу за логіном і паролем (без КЕП) для перегляду доступні лише деперсоналізовані дані.
21 Грудня, 2021 р., 14:18
- До електронної трудової книжки має доступ тільки роботодавець? Чи може працівник контролювати, як роботодавець вносить до неї записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення? - У особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ застрахованій особі надано можливість переглядати всю інформацію, наявну в електронній трудовій книжці. - Яку особисту інформацію можна переглянути в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ? - В особистому кабінеті застрахованої особи можна переглянути дані особи з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Користувачам, визначеним у системах ПФУ як фізичні особи, після входу за КЕП (кваліфікованим електронним підписом) надаються всі дані, включаючи персоніфіковані (ПІБ, дата народження, дані паспорта) про заробітну плату, страховий стаж, пенсію (для пенсіонерів), електронну трудову книжку, періоди тимчасової втрати працездатності , документи особи, надіслані запити й звернення та інформація щодо їх опрацювання тощо. У разі входу за логіном і паролем (без КЕП) для перегляду доступні лише деперсоналізовані дані.
21 Грудня, 2021 р., 09:07
Аби упередити поширення коронавірусної інфекції Фонд соціального страхування України компенсує усім застрахованим особам незалежно від місця роботи втрачений за час самоізоляції від COVID-19 заробіток. З початку пандемії вже майже 154 тисячі українців знаходились на оплачуваній за кошти Фонду самоізоляції після контакту з хворими. Станом на сьогодні на фінансування прийнято лікарняні по ізоляції від COVID-19 на суму понад 171 мільйон гривень. Зокрема, з 2020-го по 20 грудня 2021 року на самоізоляції знаходились 15,8 тисячі медичних працівників, сума компенсацій за кошти Фонду склала для них 27,9 мільйона гривень. Допомога фінансується ФССУ на підставі електронного лікарняного листка із причиною непрацездатності «10 – Перебування в самоізоляції, обсервації під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СoV-2». Сума компенсації втраченого за період самоізоляції заробітку складає 50% середнього доходу незалежного від тривалості страхового стажу та 100% – для медичних працівників. ФССУ здійснює фінансування, починаючи з шостого дня ізоляції, перші п’ять днів оплачуються роботодавцем. Направлення на самоізоляцію під меднаглядом здійснює лікар у разі контакту застрахованої особи з хворим на COVID-19.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь