Холминська територіальна громада
Чернігівська область, Корюківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація, що має громадсько - суспільний інтерес

24 Листопада, 2021 р., 15:51
Відповідно до ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 481) ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) терміном на один рік. Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами справляється щоквартально рівними частками і зараховується до місцевих бюджетів згідно з чинним законодавством. Контроль за сплатою річної плати за ліцензії здійснюється органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України видавати ліцензії на виробництво спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, і пального, оптову торгівлю спиртом, оптову та роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, і пальним, на зберігання пального. Для здійснення контролю суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) подає зазначеному органу копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату (ст. 16 Закону № 481). Отже, суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через своє зареєстроване постійне представництво) здійснюють внесення плати за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими щоквартально рівними частками до закінчення терміну, зазначеного на оригіналі ліцензії у відмітці про поточне (щоквартальне) внесення плати за ліцензію. Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами зараховується до місцевих бюджетів за місцем здійснення діяльності згідно з чинним законодавством. Реквізити рахунків для сплати за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами по Чернігівській області з 01.01.2021 року  знаходяться на субсайті Головного управління ДПС у Чернігівській області ch.tax.gov.ua у розділі «Бюджетні рахунки» за посиланням (https://ch.tax.gov.ua/data/files/254265.xls).
24 Листопада, 2021 р., 15:50
До місцевих бюджетів усіх рівнів Чернігівської області у січні-жовтні 2021 року надійшло 5,9 млрд грн від сплати податків і зборів. Які податки найбільше впливають на наповнення місцевих бюджетів пояснила начальниця Головного управління ДПС у Чернігівській області Людмила Слотюк. Найбільшу частку у загальній сумі (64 відс.) займає податок на доходи фізичних осіб, якого надійшло 3,8 млрд гривень. Податку на майно (за земельні ділянки, житлову та нежитлову нерухомість, а також за автомобілі преміум - класу) сплачено 873 млн гривень (14,7 відс. доходів бюджетів територіальних громад). Єдиного податку на підприємницьку діяльність надійшло 819,7 млн гривень (13,8 відсотків загальної суми надходжень). Частина решти податків і зборів становить 7,4 відс. у загальній сумі обсягу надходжень: податку на прибуток сплачено 67 млн грн, рентної плати за користування природними ресурсами – майже 137,6 млн грн, акцизного податку від реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів – 189 млн грн, плати за ліцензії на виробництво та продаж підакцизних товарів – 15,8 млн грн, екологічного податку – 17,7 млн гривень. Найбільшу частину надходжень до місцевих бюджетів області від сплати податків забезпечили установи сфери державного управління, освіти та охорони здоров’я (26 відс. загальної суми або 1,5 млрд грн). Також у значних розмірах сплачено податки представниками галузі сільського господарства (19,8 відс. або 1,1 млрд грн) та промисловості (13,7 відс. або 815,7 млн грн). Від громадян надійшло 891 млн грн податків з підприємницької діяльності та плати за майно (15 відс. загальної суми). Суб’єктами господарювання, що працюють у сфері торгівлі та громадського харчування, сплачено 474 млн грн (8 відс. доходів місцевих бюджетів), транспорту – 314,5 млн грн (5,3 відс.), галузі лісового господарства – 187,6 млн грн (3 відс.), будівництва – 87 млн грн (1,5 відс.).
23 Листопада, 2021 р., 16:51
У першу неділю листопада приймають вітання з нагоди професійного свята працівники соціальної сфери. До їх когорти належать і фахівці служби зайнятості, які надають допомогу та підтримку громадянам у разі втрати роботи. Тож з якими здобутками зустрічає професійне свято колектив обласної служби зайнятості? Про це наша розмова з директоркою Чернігівського обласного центру зайнятості Лідією Падалкою. Якщо говорити мовою статистики, то лише в цьому році послугами служби зайнятості в області скористалися майже 32 тисячі громадян. Саме стільки наших земляків мали статус безробітного, отримували послуги служби зайнятості та матеріальне забезпечення на випадок безробіття. Майже кожного другого з них охоплено активними заходами сприяння зайнятості. Відтак маємо понад 9 тисяч працевлаштованих за сприяння служби зайнятості, майже дві з половиною тисячі скерованих на професійне навчання, близько двох тисяч залучених до громадських та інших робіт тимчасового характеру. Нині служба зайнятості - активний посередник на ринку праці між роботодавцями і шукачами роботи. Вона на безоплатній основі надає послуги із сприяння працевлаштуванню та підбору персоналу. Сьогодні це сервісна установа сучасного формату, яка пропонує нові можливості для клієнтів. Тож які це можливості? Перш за все, хочу зауважити, що усі структурні підрозділи державної служби зайнятості працюють за єдиною, перевіреною роками та відпрацьованою до дрібниць технологією. Наші клієнти, незалежно від місця проживання, можуть звернутися до будь-якого з них та отримати всі передбачені законодавством послуги. У нас створено уніфіковану в межах країни базу вакансій, яка оновлюється щодня та дає змогу розширити зону пошуку роботи за межі області. Для підвищення конкурентоспроможності громадян на ринку праці служба зайнятості пропонує низку освітніх можливостей для дорослого населення – безкоштовно і в стислі терміни можна здобути затребувану на ринку праці професію чи підвищити кваліфікацію. У системі державної служби зайнятості діють 11 центрів професійно-технічної освіти, які здійснюють професійну підготовку за 95 ліцензованими робітничими професіями. Аби стати затребуваними, громадяни старше 45 років можуть отримати ваучер на навчання. Зокрема, у поточному році за ваучерами проходили навчання 29 мешканців області. Крім того, існує можливість підтвердити результати неформального професійного навчання. Шукати роботу та будувати кар’єру нашим клієнтам сьогодні допомагають кар’єрні радники, які забезпечують їх індивідуальний супровід на шляху до працевлаштування. На допомогу роботодавцям створено інститут консультанта роботодавця. Служба зайнятості демонструє сучасний підхід у підборі кадрів, працюючи на засадах рекрутингу, тобто на повному ринку праці. З метою оперативного підбору кадрів створено інтерактивні карти вакансій, доступні всім користувачам мережі Інтернет; діють й інші корисні для шукачів роботи та роботодавців онлайнсервіси. Хотілося б більш детально почути про можливості щодо роботи в онлайнрежимі, оскільки наразі це досить актуально. Дистанційно можна отримати й профорієнтаційні послуги, скориставшись онлайнплатформою з профорієнтації та розвитку кар’єри. Зручний сервіс з онлайнтестування допоможе пройти комплексну профдіагностику та оцінити власний потенціал, аби усвідомлено обрати майбутню професію та розробити стратегію кар’єрного зростання. А для всіх, хто прагне опанувати нові знання та розвивати власні компетенції, функціонує освітній портал державної служби зайнятості, який пропонує онлайнкурси, вебінари, дистанційні навчальні програми та безліч іншої корисної для пошуку роботи та працівників інформації. А чи можна сьогодні зареєструватися у службі зайнятості онлайн? Так, це можна зробити на сайті державних послуг «Дія». Для цього необхідно обрати послугу «Допомога по безробіттю», виконати кілька простих кроків для реєстрації і наші фахівці допоможуть вам із пошуком роботи. А з мобільним застосунком «Дія» ви можете у службі зайнятості користуватися своїми е-документами. Отож, курс, яким зараз прямує державна служба зайнятості, націлений на модернізацію та осучаснення послуг, цифровізацію всіх процесів та отримання послуг в онлайнрежимі.
23 Листопада, 2021 р., 14:23
Асоціація професійних журналістів та рекламістів Житомирщини запрошує редакторів та журналістів реформованих ЗМІ Житомирської, Сумської та Чернігівської областей 26 листопада взяти участь у вебінарі з навчання проведення SMM-кампаній місцевими та локальними ЗМІ Під час вебінару учасники дізнаються : -як і для чого популяризувати періодичне видання у соціальних мережах -що таке контент-план SMM-кампанії; -про інструменти для створення та просування контенту Реєструйтесь на вебінар, який відбудеться 26 листопада (п’ятниця), початок о 12.00 за посиланням https://ngo.zt.ua/smmm (якщо гіперпосилання не працює, то скопіюйте посилання до адресної строки браузера) Тренерка – Вікторія Безсмертна, Голова ГО «Інститут Креативних Інновацій», координаторка проєкту «Посилення політики рівних можливостей в Житомирській області»(НДІ), національна експертка проєкту Ради Європи «Молодь за демократію в Україні». Програма вебінару надсилається зареєстрованим учасникам/цям. Вебінар відбудеться в рамках проекту «Менторинговий курс інституційного розвитку локальних медіа Житомирської, Сумської та Чернігівської областей «ЗМІ нових громад», що здійснюється у партнерстві з ГО «Сумський прес-клуб» (Суми), ГО «Медіа-центр «Моє місто» (Чернігів) і ГО «Інститут Креативних Інновацій» за фінансової підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.
23 Листопада, 2021 р., 14:22
https://thedigital.gov.ua/news/poslugi-dlya-avtoperevezen-na-gidi
23 Листопада, 2021 р., 14:13
Ведення обліку нарахованих та сплачених податків, зборів та єдиного внеску в органах ДПС здійснюється за податковим номером – кодом ЄДРПОУ для юридичних осіб та реєстраційним номером облікової картки платника податків (далі – рнокпп) для фізичних осіб (номером паспорта для осіб, що відмовились від отримання рнокпп). Можливість сплати податків та ЄСВ реалізована в Електронному кабінеті в розділі «Стан розрахунків з бюджетом». Для цього в реквізитах платежу потрібно обрати спосіб оплати. З метою коректного відображення сплачених сум у інтегрованих картках, уникнення неправомірного податкового боргу, пені та штрафних санкцій, просимо вас уважно заповнювати платіжні документи та контролювати їх заповнення операторами відділень банків та Укрпошти. Зокрема, один платіжний документ повинен бути заповнений тільки по одному платнику, а в розділі «призначення платежу» повинен бути вказаний податковий номер цього платника. Порядок заповнення реквізиту «Призначення платежу» розрахункових документів у разі сплати (стягнення) податків, зборів, платежів, єдиного внеску затверджений наказом Мінфіну від 24.07.2015 №666 зі змінами. Як приклад, для сплати військового збору ТОВ «АБВ» (код 22334455) у платіжному дорученні поле «Призначення платежу» необхідно заповнити таким чином: * ;101 ;22334455 ;військовий збір за листопад 2021 ; ; ; 1 2 3 4 5 6 4 1 – друкується службовий код (*) 2 – друкується розділовий знак ";" та код виду сплати (зокрема, "101" - сплата суми податків і зборів / єдиного внеску, "140" – погашення заборгованості) 3 – друкується розділовий знак ";" та податковий номер платника, щодо якого здійснюється перерахування коштів (наприклад, ТОВ «АБВ», податковий номер 22334455) 4 - друкується розділовий знак ";" та роз'яснювальна інформація про призначення платежу в довільній формі 5 - друкується розділовий знак ";" 6 - друкується розділовий знак ";" 7 - друкується розділовий знак ";" Увага! Вказаний порядок заповнення реквізиту «Призначення платежу» не стосується платників, які обрали єдиний рахунок для сплати податків, зборів, єдиного внеску. Інформацію про стан розрахунків з бюджетом платники податків та єдиного внеску мають можливість відслідковувати у Електронному кабінеті. У разі необхідності отримання відповідної довідки платник направляє запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС форми «F/J13002» через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини електронного кабінету. Відповідь на Запит платнику надсилається через електронний кабінет (автоматично) у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення за формою «F/J14002».
23 Листопада, 2021 р., 14:13
У Головному управлінні ДПС у Чернігівській області звертають увагу,  що Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2021 р. № 496 затверджено Порядок ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб, який набуває чинності з 26 листопада 2021 року. Порядок визначає правила ведення обліку товарних запасів та поширюється на фізичних осіб – підприємців, у тому числі платників єдиного податку, які відповідно до Закону «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» зобов'язані вести облік товарних запасів та здійснювати продаж лише тих товарів, що відображені в такому обліку. Облік товарних запасів здійснюється фізичною особою – підприємцем шляхом постійного внесення до форми ведення обліку товарних запасів інформації про надходження та вибуття товарів на підставі первинних документів. При цьому заборонено продаж товарів, на які в місцях продажів таких товарів (господарських об'єктах) відсутні первинні документи і записи у формі обліку про такі первинні документи. Вести облік товарних запасів фізична особа – підприємець може за власним вибором – у паперовій або в електронній формі. Первинні документи, на підставі яких внесено записи до форми ведення обліку товарних запасів, є обов'язковими додатками до такої форми. Внесення даних до форми ведення обліку товарних запасів щодо надходження товарів на підставі первинних документів здійснюється до початку їх реалізації. Товарний облік зобов'язані вести фізичні особи-підприємці, які торгують товарами та здійснюють розрахункові операції на загальній системі оподаткування, платники єдиного податку 3-ї групи – платники ПДВ та підприємці платники єдиного податку будь-якої групи, які торгують: - технічно складними побутовими товарами, що підлягають гарантійному ремонту; - лікарськими засобами та виробами медичного призначення; - ювелірними та побутовими виробами з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння; - підакцизними товарами.
22 Листопада, 2021 р., 16:12
Відповідно до п. 15 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) одноразова (спеціальна) добровільна декларація (далі – Декларація) підлягає перевірці у спеціальному порядку. Уточнююча Декларація подається декларантом: у разі виявлення контролюючим органом, за результатами камеральної перевірки арифметичних та логічних помилок у відповідній Декларації, що не призвели до недоплати суми збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування; у разі виявлення контролюючим органом, за результатами камеральної перевірки відповідної Декларації арифметичної помилки, що призвела до недоплати суми збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування; у разі виявлення контролюючим органом, за результатами камеральної перевірки відповідної Декларації арифметичної помилки, що призвела до переплати суми збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування; після подання Декларації з урахуванням положень абзацу першого п. 9 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX ПКУ та протягом періоду одноразового (спеціального) добровільного декларування декларант може одноразово скористатися правом додаткового розміщення коштів у національній та/або іноземній валюті у готівковій формі та/або банківських металах на спеціальному рахунку. При цьому, згідно з абзацом першим п. 9 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX ПКУ для цілей одноразового (спеціального) добровільного декларування декларант має розмістити кошти в національній та іноземній валютах у готівковій формі та/або банківських металах на поточних рахунках із спеціальним режимом використання в банках України до подання Декларації; після завершення періоду проведення одноразового (спеціального) добровільного декларування платник податків має право подати уточнюючий розрахунок до раніше поданої Декларації виключно у випадках, передбачених підрозд. 9 прим. 4 розд. XX ПКУ; При цьому, в даному випадку уточнююча Декларація подається декларантом за умови подання ним звітної (нової звітної) Декларації до строку закінчення зазначеного декларування та отримання за результатами проведеної камеральної перевірки повідомлення. Уточнююча Декларація подається протягом 20 календарних днів з дня отримання такого повідомлення.
22 Листопада, 2021 р., 16:11
Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (далі – Порядок), а також сум нарахованого єдиного внеску, та форма такого Податкового розрахунку (далі – Розрахунок) затверджені наказом Мінфіну від 13.01.2015 р. № 4, у редакції наказу Мінфіну від 15.12.2020 р. № 773. Заголовна частина Розрахунку містить інформацію щодо обраного платником типу Розрахунку, інформацію про податкового агента та платника ЄСВ, а також інформацію про додатки, що є невід’ємною частиною Розрахунку (п. 1 розд. ІІІ Порядку). У рядку 01 заголовної частини Розрахунку платником зазначається необхідний тип Розрахунку: рядок 011 «Звітний» – якщо Розрахунок подається за звітний (податковий) період перший раз. Розрахунок з типом «Звітний», який прийнятий контролюючим органом та пройшов всі контролі, у т. ч. під час завантаження до Реєстру страхувальників та до Реєстру застрахованих осіб, залишається чинним під час прийняття контролюючим органом наступного Розрахунку за такий звітний (податковий) період; рядок 012 «Звітний новий» – якщо Розрахунок подається наступним за звітний (податковий) період до закінчення граничного строку подання з даними про уточнення в сумах нарахованого ПДФО, військового збору, ЄСВ та/або реквізитах. Подається у разі виявлення помилок у сумах нарахованого ПДФО, військового збору, ЄСВ у Розрахунку та/або в сумах нарахованого ПДФО, військового збору, ЄСВ або реквізитах у рядках додатків до Розрахунку та містить виключно коригування даних на підставі інформації з попередньо поданих за такий звітний (податковий) період Розрахунків з типом «Звітний» або «Звітний новий», як передбачено порядком коригування даних Розрахунку (додатків); рядок 013 «Уточнюючий» – якщо Розрахунок подається після закінчення граничного строку подання для відповідного звітного (податкового) періоду з даними про уточнення в сумах нарахованого ПДФО, військового збору, ЄСВ та/або реквізитах. Подається у разі виявлення помилок у сумах нарахованого ПДФО, військового збору, ЄСВ у Розрахунку та/або в сумах нарахованого ПДФО, військового збору, ЄСВ або реквізитах у рядках додатків до Розрахунку та містить виключно коригування даних на підставі інформації з попередньо поданих за минулий звітний (податковий) період Розрахунків, як передбачено порядком коригування даних Розрахунку (додатків); рядок 014 «Довідковий» – якщо Розрахунок подається платником ЄСВ з типом «Звітний», у додатках якого наявна інформація щодо призначення пенсії застрахованим особам або матеріального забезпечення, страхових виплат. У рядку 02 заголовної частини Розрахунку вказується звітний (податковий) період, за який подається Розрахунок з типом «Звітний» («Звітний новий»), або звітний (податковий) період, що уточнюється, для Розрахунку з типом «Уточнюючий», та обов’язково зазначається номер Розрахунку (у хронологічному порядку незалежно від типу Розрахунку), що подається за звітний (податковий) період. Отже, нумерація Розрахунків здійснюється у хронологічному порядку незалежно від типу Розрахунку («Звітний», «Звітний новий», «Звітний» як «Довідковий», «Уточнюючий») в межах одного звітного (податкового) періоду (кварталу) та не продовжується в наступних.
22 Листопада, 2021 р., 16:10
Про підтримку обороноздатності нашої країни платниками податків Чернігівщини протягом десяти місяців поточного року інформує громадськість начальниця Головного управління ДПС у Чернігівській області Людмила Слотюк. За січень – жовтень 2021 року платниками податків Чернігівської області сплачено понад 395,5 млн грн військового збору. Це на 67,8 млн грн більше, ніж за аналогічний період минулого року. У жовтні поточного року військового збору сплачено 44,3 млн грн та перевищено надходження жовтня минулого року на 5,1 млн гривень. Підтримали обороноздатність протягом січня – жовтня поточного року понад 7 тис податкових агентів - юридичних осіб в сумі понад 365,5 млн грн та більше 18 тис фізичних осіб (приватних підприємців та громадян) в сумі 30 млн гривень. Найбільші суми військового збору надійшли від платників міст: Чернігова, Прилук, Ніжина, а також Козелецького, Чернігівського та Бобровицького районів.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь