Холминська територіальна громада
Чернігівська область, Корюківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація, що має громадсько - суспільний інтерес

28 Травня, 2021 р., 09:34
Головне управління ДПС у Чернігівській області нагадує, що відповідно до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо соціальної підтримки платників податків на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 04.12.2020 №1072-ІХ (далі Закон 1072), що набрав чинності 10 грудня 2020 року: «у разі погашення у повному обсязі грошовими коштами платниками податків протягом шести місяців з дня набрання чинності Законом 1072 України суми податкового боргу (без штрафних санкцій, пені, крім несплачених процентів за користування розстроченням/відстроченням), що виник станом на 1 листопада 2020 року, та за умови сплати поточних податкових зобов'язань у повному обсязі, штрафні санкції і пеня, що залишилися несплаченими на дату повної сплати такого податкового боргу, підлягають списанню у порядку, визначеному для списання безнадійного податкового боргу, за заявою платника податків». Штрафні санкції і пеня, що підлягають застосуванню та нарахуванню у зв'язку зі сплатою такого податкового боргу, не підлягають застосуванню та нарахуванню, а нараховані підлягають коригуванню до нульових показників. Платники податків на яких поширюється положення пункту 23 підрозділу 10 розділу XX Кодексу, які виявлять бажання скористатися можливістю списання податкового боргу з штрафних санкцій та пені за умови слати податкового боргу за основним платежем, мають подати до органу ДПС за місцем обліку такого податкового боргу заяву про наміри скористатись положеннями пункту 23 підрозділу 10 розділу XX Кодексу. Повідомляємо, що станом на початок травня 2021 року до Головного управління ДПС у Чернігівській області платниками подано 19 заяв про наміри скористатись положеннями пункту 23 підрозділу 10 розділу XX Кодексу. Сума погашеного боргу зазначеними платниками - 5,7 млн гривень, сума списаних штафних санкцій та пені після сплати основної суми боргу – 3,6 млн гривень. Звертаємо увагу, що платникам надано право виконати вимоги пункту 23 та подати заяви - протягом шести місяців з дня набрання чинності цим пунктом, тобто не пізніше 09.06.2021 року. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
28 Травня, 2021 р., 08:55
Фонд соціального страхування України продовжує фіксувати значне зростання кількості листків непрацездатності, що надаються на оплату до ФССУ. За перші чотири місяці 2021 року кількість прийнятих на оплату лікарняних листків зросла на 29,6 %, потреба у видатках за ними – на 60,3 %. Так, у січні-квітні Фонд прийняв на фінансування 1 мільйон 642 тисячі 355 листків непрацездатності на загальну суму понад 5,7 мільярда гривень. Динаміка збільшення числа лікарняних і днів непрацездатності застрахованих осіб спостерігається з 2020 року та призвела до перевищення потреби у видатках над надходженнями за той же період. Найбільше листків непрацездатності передано роботодавцями на оплату в місті Києві (303,8 тис. лікарняних), Дніпропетровській (187 тис.), Харківській (107 тис.), Львівській (99,8 тис.), Донецькій (96 тис.), Запорізькій (89,7 тис.) і Одеській (82 тис.) областях. Ріст числа листків непрацездатності пов'язаний із захворюванням українських працівників на коронавірусну хворобу, сезонним підвищенням захворюваності на респіраторні хвороби, збільшенням потреби у догляді за хворими дітьми, ізоляцією від COVID-19 контактних осіб, загостренням хронічних захворювань тощо. Нагадаємо, середньоденний розмір допомоги по тимчасовій втраті працездатності за підсумками січня-квітня 2021 року зріс на 15,2 % порівняно з тим же періодом 2020 року та склав 368,07 грн. Щоденна інформація щодо стану фінансування Фондом матеріального забезпечення у розрізі статей видатків оновлюється на телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund.
27 Травня, 2021 р., 16:22
28 травня 2021 року по Чернігову та області очікуються грози, місцями значні опади. Вдень при грозах шквали, пориви вітру до 15-20 м/сек, подекуди град. Прошу вжити заходів щодо підготовки сил та засобів по ліквідації можливих наслідків.
27 Травня, 2021 р., 13:05
Нові правила призначення і нарахування субсидій викликають багато запитань у існуючих та потенційних отримувачів. Міністерство соціальної політики України відібрало питання, що найчастіше зустрічаються, і підготувало вичерпні відповіді. Які документи потрібні для переоформлення житлової субсидії згідно з новими правилами? Як і раніше, у загальному випадку, для призначення субсидії потрібно подати заяву відповідної форми і декларацію. Для отримання бланків і подання документів обов’язково особисто приходити до управління соціального захисту? Ні. Міністерство соціальної політики України вже довело до відома структурних підрозділів з питань соціального захисту і територіальних громад нові форми бланків відповідних документів: заяви про призначення та надання житлової субсидії й декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії. Отримати їх можна безкоштовно і надаються вони у разі звернення громадянина безпосередньо до органу надання субсидій. Але їх також можна роздрукувати з сайту Міністерства соціальної політики (у цьому людям похилого віку можуть допомогти діти, онуки, знайомі). І тоді нікуди не треба ходити. Заповнивши ці форми, можна відправити їх поштою на адресу місцевого управління соціального захисту населення (адреси управлінь вказані на сайтах регіональних органів виконавчої влади, а також на сайті Міністерства соціальної політики). Також документи можна подати: уповноваженій посадовій особі виконкому місцевої ради територіальної громади; у Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) територіальної громади. Вони протягом трьох робочих днів передадуть заповнені документи структурному підрозділу з питань соціального захисту населення. Можна також заповнити бланки в електронному вигляді і надіслати їх електронною поштою. Більшість отримувачів субсидій – пенсіонери, які не вміють користуватися інтернетом і звикли всі питання вирішувати особисто. Як тут бути? Пенсіонерам у заповненні та надісланні документів можуть допомогти діти, онуки, сусіди, знайомі. Люди поступово адаптуються до технічних новацій. І кількість звернень в електронній формі постійно зростає. Як діяти мешканцям громад, які були укрупнені шляхом об’єднання? З питаннями оформлення субсидій громадяни можуть звертатися до: старост, виконкому територіальної громади, структурного підрозділу з питань соціального захисту громади, Центру з надання адміністративних послуг (ЦНАП) територіальної громади, органу соціального захисту держадміністрації району. До якого часу можна подати документи на отримання субсидії в неопалювальний період? Для громадян, які мають оновити документи для призначення субсидії, перехідний період триватиме з травня до кінця вересня, тобто, подавати документи можна протягом п’яти місяців. При цьому, незалежно від строку звернення, субсидія буде призначена і нарахована з травня. Чи всім одержувачам необхідно подавати документи для продовження отримання субсидії? Ні. Відповідно до рішення Уряду від 19 травня цього року встановлено, що розгляд питань щодо призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020-2021 років, проводиться без звернень громадян, крім домогосподарств, яким житлова субсидія: надавалася у грошовій безготівковій формі; була призначена за фактичним місцем проживання особам, які орендують житлові приміщення на підставі договору найму; індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію; внутрішньо переміщеним особам; була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), які не проживають за місцем реєстрації. Чи можна зараз оформлювати субсидію вже на опалювальний період? Наразі проводиться оформлення субсидії на неопалювальний період. Але субсидії призначаються з 1 травня й до кінця наступного опалювального періоду, тобто, до 30 квітня 2022 року. До поданих зараз документів інших у жовтні чи листопаді додавати нічого не потрібно. Як і раніше, інформацію про доходи громадян органи соцзахисту населення отримуватимуть самостійно. Відповідні запити будуть опрацьовуватися у режимі автоматичного обміну інформацією з Пенсійним фондом, фіскальною службою, фондами соціального страхування. Як довго доведеться чекати призначення субсидії? Вже скасовані комісії, які вирішували питання призначення субсидій в окремих випадках. Зараз призначення субсидії у всіх випадках призначатимуться безпосередньо органами соціального захисту населення на підставі поданих документів. І завдяки цьому термін призначення субсидії скорочується. У комісій це займало до 30 днів. Тепер процедура відбуватиметься у 10-денний термін. Як призначатиметься субсидія на понаднормову житлову площу? Норма житла, на яку призначається субсидія, на домогосподарство з однієї особи складає майже 49 кв. м., і 13,65 - на кожну наступну особу. Тобто, на сім’ю з трьох осіб - близько 75 кв. У минулий опалювальний період в Україні було близько 450 тис. домогосподарств, які одержували субсидію на понаднормову площу. Постановою, яка регламентує призначення житлових субсидій, визначено, що субсидія на понаднормову площу розповсюджується лише в одному випадку - якщо до складу домогосподарства входять непрацюючі непрацездатні особи (особи з інвалідністю, пенсіонери, діти). У таких випадках субсидії на понаднормову площу, як і в попередні опалювальні періоди, будуть нараховані автоматично на підставі інформації про склад домогосподарства та про соціальний статус його членів. У наданні субсидії відмовлять, якщо: площа квартири перевищує 130 кв. м, площа будинку понад 230 кв. м. При призначенні субсидій не враховуються житлові приміщення, які перебувають у спільній частковій або сумісній власності, або розташовані у сільській місцевості й отримані як спадщина. Чи існують винятки в призначенні субсидій власникам кількох житлових помешкань? Виняток буде зроблено лише тим, хто має кілька житлових приміщень у сільській місцевості, з огляду на їхню низьку вартість і неліквідність (як правило, це успадковане майно). Чи передбачена субсидія у випадку, якщо хтось із членів родини мешкає за іншою адресою чи за кордоном? Працездатні особи, котрі більше 60 днів відсутні за місцем реєстрації й не декларують своїх доходів, втрачають права на субсидію. Тож треба або задекларувати доходи, або змінити склад домогосподарства, інакше кажучи, місце реєстрації. На це, відповідно до закону «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», дається 30 днів. Але якщо людина працює за кордоном й офіційно сплачує там податки, лікується чи доглядає за дитиною, то малозабезпечені члени її домогосподарства в Україні мають право на субсидію. Чи можуть претендувати на житлові субсидії власники індивідуальних транспортних засобів? Якщо конкретний член одного домогосподарства має авто, випущене менше п’яти років тому або два чи більше автомобілів віком не старше 15 років, то субсидія в такому випадку не призначається. Відповідно, якщо один автомобіль або кілька старші за 15-річний вік, на призначення субсидії це не впливає. Які зміни в нарахуванні субсидій чекають власників розділених особових рахунків? Ніяких змін не буде. Якщо в одному домогосподарстві мешкають дві родини чи більше, які сплачують комунальні послуги на різні особові рахунки, і це документально підтверджено, їм субсидії будуть призначатися на загальних підставах. Яку суму грошей можна тримати на банківському депозиті, щоб людина не втратила права на субсидію? Попередньо була визначена сума в еквіваленті 25 прожиткових мінімумів або 56 тисяч гривень. Зараз ця сума становить 100 тисяч гривень. При цьому до сукупного доходу при розрахунку розміру субсидії дивіденди, отримані від розміщення депозиту, враховуватися не будуть. Чи вплине на призначення субсидії сплата за навчання або лікування, якщо це буде велика сума? Ні. Які категорії населення втратять право на субсидії? Право на субсидії втратять ті, хто: здійснив покупку квартири, земельної ділянки, транспортного засобу (крім мопеда або причепа), товарів довгострокового використання на суму понад 50 тисяч гривень одноразово протягом року, що передує року звернення за субсидією; має банківський депозит у сумі понад 100 тисяч гривень; здійснив купівлю-продаж валюти та банківських металів протягом року до звернення за субсидією на суму понад 50 тисяч гривень; декларує відсутність доходу і перебував за кордоном понад 60 днів, за винятком перебування на лікуванні, у відрядженні, для нагляду за дитиною; має заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг та з оплати аліментів понад три місяці; не повернув до бюджету незаконно отриману субсидію за попередній період; має авто, якому менш ніж 5 років з дати випуску; має два і більше автомобілів, яким немає 15 років з дати випуску; не має доходів і при цьому ніде не навчався, не працював, не мав статусу безробітного. Які найпоширеніші способи зловживань при оформленні державних субсидій було виявлено при верифікації? У минулий опалювальний період житлові субсидії отримували трохи більше 3 млн домогосподарств. Кількість тих, хто декларував недостовірну інформацію, склала близько 2-3%. Найтиповіші зловживання пов’язані з поданням недостовірних даних про склад домогосподарства або приховування інформації про його зміну та здійснення дороговартісних покупок на суму понад 50 тисяч гривень одномоментно (транспортних засобів та іншого майна) чи одномоментне придбання валюти у великих розмірах після оформлення субсидії. Дехто робить внески до статутних капіталів, великі благодійні внески на розвиток підприємств, купує корпоративні права чи акції й при цьому позиціонує себе як безробітного чи такого, що живе на мінімальну зарплату. Верифікація, яка проводилася протягом двох останніх років, засвідчила, зокрема, що 830 отримувачів субсидій купили сумарно валюти майже на 140 мільйонів гривень. Однак говорити про масовість таких зловживань і що це не дасть більшості оформити житлову субсидію, недоречно. Дійсно вразливим верствам населення, для яких сплата комунальних послуг у повному обсязі є непосильною, хвилюватися не треба. З 1 травня завершився процес монетизації субсидій. Яким чином ті, хто отримував їх у безготівковій формі, зможуть отримати «живі» гроші? Монетизація субсидій почалася у 2019 році, і житлова субсидія надавалася грошовими коштами, але двома різними механізмами. Готівку у минулому опалювальному періоді отримували 95% субсидантів, а 5% (це 160 тисяч домогосподарств) користувалися безготівковою формою, яку адміністрував «Ощадбанк». Принциповим положенням нових правил призначення субсидій є завершення процесу їх монетизації. Перехід винятково на грошову форму отримання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг дасть можливість громадянам оперативно управляти залишками коштів після всіх розрахунків, не чекаючи закінчення опалювального сезону. Всі, хто користувався безготівковою субсидією в минулому опалювальному періоді, зможуть отримати відповідні кошти до грудня поточного року. Тим, хто має рахунок в Ощадбанку, вони надійдуть вже у червні, а хто не має його, мусить відкрити, щоб отримати гроші, зекономлені протягом минулого опалювального періоду, які можна буде використати на власні потреби.
27 Травня, 2021 р., 08:35
Середньоденний розмір допомоги по тимчасовій втраті працездатності за підсумками січня–квітня 2021 року зріс на 15,2% порівняно з тим же періодом 2020 року, він склав 368,07 грн. Сума середньоденної виплати допомоги по вагітності та пологах за той же період зросла на 14,8% та склала 320,35 грн. Зазначені виплати здійснюються Фондом соціального страхування України працевлаштованим особам у разі настання страхового випадку та компенсують працівникам втрачений заробіток. Допомога по тимчасовій втраті працездатності залежить від тривалості страхового стажу працівника та складає 50% середньої заробітної плати (якщо стаж не перевищує 3 років), 60% (при стажі від 3 до 5 років), 70% (від 5 до 8 років) і 100% (якщо стаж – понад 8 років, або за наявності пільг відповідно до законодавства). Розмір допомоги по вагітності та пологах не залежить від тривалості страхового стажу жінки та фінансуються у розмірі 100% середньої заробітної плати застрахованої особи. Виключенням є застраховані особи, які в останній рік не знаходились у трудових відносинах і працевлаштувались менш ніж за півроку до виходу в декретну відпустку. Для них розмір допомоги розраховується виходячи з нарахованої заробітної плати (доходу), з якої сплачуються страхові внески, але не більше за розмір допомоги, обчислений із двократного розміру мінімальної заробітної плати. Збільшення розмірів матеріального забезпечення викликано зростанням фонду оплати праці по країні. Нагадаємо, у зв’язку із пандемією видатки Фонду за лікарняними листками почали суттєво зростати з 2020 року. Зокрема, за підсумками І кварталу 2021 року видатки Фонду за лікарняними зросли на 1,4 млрд грн, або 51,8% відносно того ж періоду минулого року. Це призвело до перевищення обсягів потреби у видатках Фонду над доходами від частки ЄСВ, з якої складається бюджет ФССУ. Так, у І кварталі на рахунок Фонду надійшло 6,85 млрд грн частки від ЄСВ, потреба у видатках за той же період без врахування заборгованості на початок року склала 8,27 млрд грн, з яких 7,78 млрд грн – видатки на лікарняні, декретні та страхові виплати потерпілим на виробництві. Зверніть увагу, дата фінансування декретної допомоги прямо залежить від дати подання роботодавцем заяви-розрахунку на виплату коштів працівнику. Слідкувати за станом надання матеріального забезпечення застраховані особи можуть онлайн у телеграм-каналі Фонду https://t.me/socialfund. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
26 Травня, 2021 р., 16:59
26 травня в другій половині дня та 27 травня 2021 року по Чернігову та області очікуються грози, шквали вітру до 15-20 м/сек, подекуди град. Прошу вжити заходів щодо підготовки сил та засобів по ліквідації можливих наслідків.
26 Травня, 2021 р., 11:25
У Головному управлінні ДПС у Чернігівській області повідомили, що до місцевих бюджетів усіх рівнів протягом січня-квітня 2021 року надійшло понад 2,2 млрд грн від сплати податків і зборів. Найбільшу частку у загальній сумі (63,4 відс.) займає податок на доходи фізичних осіб, якого надійшло більш як 1,4 млрд грн, з них до обласного бюджету спрямовано 283,3 млн гривень. Податку на майно (за земельні ділянки, житлову та нежитлову нерухомість, а також автомобілі преміум-класу) сплачено 317,4 млн гривень (14,2 відс. доходів бюджетів територіальних громад). Єдиного податку на підприємницьку діяльність надійшло 318,4 млн гривень (14,3 відс. загальної суми). Решта податків і зборів у загальній сумі становить 8,1 відс. обсягу надходжень: податку на прибуток сплачено 33,9 млн грн, рентної плати за користування природними ресурсами – 62,2 млн грн, акцизного податку від реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів – 48,8 млн грн, плати за ліцензії на виробництво та продаж підакцизних товарів – 5,4 млн грн, екологічного податку – 6,9 млн гривень. Четверту частину надходжень до місцевих бюджетів області від сплати податків забезпечили установи сфери державного управління, освіти та охорони здоров’я (26,2 відс. загальної суми або 584,3 млн грн). Також у значних розмірах сплачено податки представниками галузі сільського господарства (19 відс. або 423,5 млн грн) та промисловості (14,5 відс. або 323,7 млн грн). Від громадян надійшло 315,6 млн грн податків з підприємницької діяльності та плати за майно (14,1 відс. загальної суми). Суб’єктами господарювання, що працюють у сфері торгівлі та громадського харчування, сплачено 178,9 млн грн (8 відс. доходів місцевих бюджетів), транспорту – 123,3 млн грн (5,5 відс.), галузі лісового господарства – 75,2 млн грн (3,4 відс.), будівництва – 31,9 млн грн (1,4 відсотка). Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
26 Травня, 2021 р., 11:25
Фонд соціального страхування України здійснив фінансування одноразових допомог за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням на загальну суму 4 мільйони 049 тисяч 500 гривень членам сімей 18 працівників закладів охорони здоров’я, які померли внаслідок гострого професійного захворювання на COVID-19. Допомогу у розмірі 227 тисяч гривень профінансовано для сімей фельдшера з медицини невідкладних станів з Вінницької області, лікаря-терапевта з Волинської області, лікаря загальної практики - сімейного лікаря з Дніпропетровської області, сімейного лікаря із Закарпатської області, медичної сестри з Івано-Франківської області, лаборанта клініко-діагностичної лабораторії і лікаря загальної практики - сімейного лікаря з Миколаївської області, медичної сестри з Харківської області, лікаря-невропатолога і лікаря-акушера-гінеколога з Херсонської області, реєстратора медичного відділення первинної медичної допомоги і лікаря-педіатра-дільничного з Чернігівської області, а також рентген-лаборанта з Києва. Допомогу у розмірі 219 тисяч 700 гривень профінансовано для сімей медичного реєстратора з Вінницької області, медичної сестри і лікаря загальної практики - сімейної медицини із Запорізької області, лікаря приймального відділення з Миколаївської області, а також медичної сестри з Харківської області. Кошти надійдуть на рахунки сімей упродовж декількох банківських днів. Загалом ФССУ профінансував надання одноразової допомоги за кошти Фонду відповідно до загальнообов’язкового державного соціального страхування для родин 116 працівників. Висловлюємо співчуття близьким і рідним. Нагадаємо, розмір зазначеної одноразової допомоги від Фонду становить 100 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого на момент настання страхового випадку. З 01 грудня 2020 року розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб планово збільшився з 2 197 гривень до 2 270 гривень, відповідно зросли пов’язані із ним страхові виплати. Після завершення розслідування випадку інфікування медичного працівника COVID-19, за наявності необхідних документів виплати допомог здійснюються ФССУ в оперативному режимі. Працівники Фонду знаходяться на зв’язку із усіма особами, що мають право на виплати, консультують та допомагають зібрати необхідні документи. Прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
26 Травня, 2021 р., 07:59
До бюджетів усіх рівнів платниками Чернігівщини у січні - квітні 2021 року сплачено понад 4,4 млрд грн податків, зборів та обов’язкових платежів. У Головному управлінні ДПС у Чернігівській області повідомляють, що надходження збільшились майже на 27 відс. відповідно до минулого року. Також за 4 місяці сплачено близько 1,9 млрд грн єдиного внеску, що також на 17 відс. перевищує минулорічні надходження. Між державним та місцевими бюджетами надходження розподілилися наступним чином. До державного бюджету спрямовано понад 2,2 млрд грн, що становить близько 50 відс. сплачених податків за цей період. Значна частина надходжень забезпечена від сплати податку на додану вартість – 989 млн грн (44 відс.), податку на доходи фізичних осіб і військового збору – 630 млн грн (28 відс.), рентних платежів за користування природними ресурсами – 264 млн грн (12 відс.) та податку на прибуток – 285 млн грн (12,8 відс.). До місцевих бюджетів усіх рівнів платниками податків сплачено понад 2,2 млрд гривень. Факт минулого року перевищено на 17 відс. або на 326 млн грн, в основному за рахунок збільшення сплати по бюджетоформуючих податках: податку на доходи фізичних осіб – на 16,7 відс., податку на прибуток – майже 79 відс. та єдиному податку з підприємницької діяльності – на 10 відсотків. Добровільна сплата до бюджетів усіх рівнів складає 99 відс. від загальної суми податків. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
26 Травня, 2021 р., 07:57
Якщо земельні ділянки приватизовані громадянами - членами садівничого товариства і кожен громадянин отримав документ, що засвідчує право на земельну ділянку, то такі громадяни, крім тих, кому надані пільги щодо сплати земельного податку згідно зі ст. 281 Податкового кодексу України, є платниками земельного податку. При цьому, нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку.      Садівницьке товариство є платником земельного податку за земельні ділянки, включаючи земельні ділянки загального користування, надані такому товариству для ведення садівництва і щодо яких члени товариства не оформили право на свою земельну ділянку. Детальніше, на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія питання 111.01). Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь