Холминська територіальна громада
Чернігівська область, Корюківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація, що має громадсько - суспільний інтерес

08 Червня, 2021 р., 08:06
Індекс споживчих цін (індекс інфляції) у січні–квітні 2021р. в області становив 105,1%, в Україні – 104,8%. На продовольчому ринку області найбільше (на 32,5%) подорожчала олія соняшникова, на 10,2–22,8% – фрукти, продукти переробки зернових, кисломолочна продукція, овочі, м’ясо птиці, цукор, на 6,4–9,1% – рис, макаронні вироби, риба та продукти з риби, сири, сметана, яйця. На 2,2–5,7% зросли ціни на хліб, масло, молоко, яловичину, сало. Водночас безалкогольні напої знизилися в ціні на 2,3%. Тютюнові вироби стали дорожчими на 5,9%. Тарифи на електроенергію підвищилися на 36,6%, каналізацію – на 36,7%, водопостачання – на 33,3%. Разом із тим, на 10,7% відбулося зниження цін на природний газ. Палива та мастила зросли в ціні на 25,7%, проїзд у залізничному пасажирському транспорті – на 8,9%, у автодорожньому – на 3%. Інтернет став дорожчим на 19,1%, міжміський та місцевий телефонний зв'язок – на 11,2% та 9,5% відповідно.
08 Червня, 2021 р., 08:05
Чисельність наявного населення в області, за оцінкою, на 1 квітня 2021р. становила 972,5 тис. осіб. Упродовж січня–березня 2021р. кількість жителів Чернігівщини зменшилася на 4170 осіб. Порівняно із січнем–березнем 2020р. обсяг природного скорочення збільшився на 789 осіб. Упродовж січня–березня 2021р. народився 1331 малюк. Кількість померлих склала 5307 осіб.
07 Червня, 2021 р., 14:40
Звертаємо Вашу увагу на те, що нараховані і сплачені суми податків, зборів та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску обліковуються в інтегрованих картках платників (ІКП), які відкриваються органами ДПС за кожним платником та кожним видом платежу. Облік нарахованих і сплачених сум ведеться автоматично. Для того, щоб сплачена Вами сума була відображена саме у Вашій ІКП, необхідно чітко дотримуватись вимог Порядку заповнення реквізиту «Призначення платежу» розрахункових документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, платежів на бюджетні рахунки та/або єдиного внеску на небюджетні рахунки, а також на єдиний рахунок, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.07.2015 № 666 із змінами (далі Порядок 666). В цьому Порядку в доступній формі, з прикладами описано як правильно заповнювати реквізит «Призначення платежу» розрахункових документів. Важливо! Саме реквізит «Призначення платежу» в першу чергу використовується для автоматичної ідентифікації платника податку та занесення сплаченої суми до його ІКП. В разі некоректного заповнення Вами цього реквізиту сплачена сума буде обліковуватись як нез’ясована, а у Вашій ІКП може виникнути податковий борг, на який у свою чергу відповідно до чинного законодавства нарахуються пеня та штрафні санкції за несвоєчасну сплату. Навіть у разі встановлення належності Вам сплаченої суми, її можна буде занести до Вашої ІКП тільки поточною датою. Коректно заповнений реквізит «Призначення платежу» повинен виглядати таким чином: * ;101 ; 1111111111 ;текст призначення в довільній формі ; ; ; * - обов’язковий символ ; - обов’язковий символ 101 – код виду сплати відповідно до Порядку 666 (у прикладі – для добровільної сплати) ; - обов’язковий символ 1111111111 – код платника (ЄДРПОУ для юридичної особи (8 символів), РНОКПП для фізичної (10 символів). Саме в ІКП платника з цим кодом буде зарахована сплачена сума. ; - обов’язковий символ Враховуйте це при заповненні платіжних документів (в тому числі й через банківські термінали, застосунок Приват 24, тощо) та вимагайте від операторів банків, поштових відділень коректного заповнення вказаного реквізиту.
07 Червня, 2021 р., 14:40
Шановні платники податків! Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо соціальної підтримки платників податків на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 04.12.2020 №1072-ІХ (далі Закон 1072), що набрав чинності 10 грудня 2020 року: «у разі погашення у повному обсязі грошовими коштами платниками податків протягом шести місяців з дня набрання чинності Законом 1072 України суми податкового боргу (без штрафних санкцій, пені, крім несплачених процентів за користування розстроченням/відстроченням), що виник станом на 1 листопада 2020 року, та за умови сплати поточних податкових зобов'язань у повному обсязі, штрафні санкції і пеня, що залишилися несплаченими на дату повної сплати такого податкового боргу, підлягають списанню у порядку, визначеному для списання безнадійного податкового боргу, за заявою платника податків». Штрафні санкції і пеня, що підлягають застосуванню та нарахуванню у зв'язку зі сплатою такого податкового боргу, не підлягають застосуванню та нарахуванню, а нараховані підлягають коригуванню до нульових показників. Платники податків на яких поширюється положення пункту 23 підрозділу 10 розділу XX Кодексу, які виявлять бажання скористатися можливістю списання податкового боргу з штрафних санкцій та пені за умови слати податкового боргу за основним платежем, мають подати до органу ДПС за місцем обліку такого податкового боргу заяву про наміри скористатись положеннями пункту 23 підрозділу 10 розділу XX Кодексу. Звертаємо увагу, що платникам надано право виконати вимоги пункту 23 та подати заяви - протягом шести місяців з дня набрання чинності цим пунктом, тобто не пізніше 09.06.2021 року.
04 Червня, 2021 р., 16:51
НАСЕЛЕННЯ. Чисельність наявного населення в Корюківському районі, за оцінкою, на 1 квітня 2021р. становила 87,8 тис. осіб. Упродовж січня–березня 2021р. кількість жителів району зменшилася на 485 осіб. Упродовж січня–березня 2021р. народилися 127 малюків. Кількість померлих склала 555 осіб. РИНОК ПРАЦІ. У І кварталі 2021р. на підприємства, в установи, організації (з кількістю найманих працівників 10 осіб і більше) району було прийнято 1104 особи, тоді як звільнено 780 осіб (відповідно 8,6% та 6,1% середньооблікової кількості штатних працівників). Загалом середньооблікова кількість штатних працівників у І кварталі 2021р. становила 12872 особи (7,6% від загальної кількості в області). Середньомісячна номінальна заробітна плата штатних працівників підприємств становила 10089 грн. Це в 1,7 раза більше рівня мінімальної заробітної плати (6000 грн), але на 1,5% менше середньообласного показника (10242 грн). СІЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО. Підприємствами1 Корюківського району в січні–березні 2021р. реалізовано на забій худоби та птиці (у живій масі) 343 т, вироблено 5450 т молока. У структурі реалізації аграрними підприємствами худоби та птиці на забій частка великої рогатої худоби становила 77,7%. Обсяг вирощування сільськогосподарських тварин у І кварталі 2021р. становив 264 т. Станом на 1 квітня 2021р. в підприємствах1 району нараховувалися 9322 голови великої рогатої худоби (10,1% загальної кількості в області), у т.ч. 4367 корів (11,2%). БУДІВНИЦТВО. У січні–березні 2021р. прийнято в експлуатацію 418 м2 загальної площі житлових будівель, що на 61,3% менше, ніж у січні–березні 2020р.
04 Червня, 2021 р., 15:08
Допомога по тимчасовій втраті працездатності фінансується Фондом соціального страхування України з метою компенсації застрахованим особам втраченого за час лікування, догляду за хворими дітьми або самоізоляції від COVID-19 заробітку. Її розмір залежить від середнього доходу працівника та тривалості його страхового стажу: від 50% середньої зарплати (стаж до 3 років) і до 100% (стаж – понад 8 років), а в разі самоізоляції – 50% доходу незалежно від тривалості стажу. За підсумками чотирьох місяців 2021 року середньоденний розмір допомог за лікарняними листками зріс на 15,2 % порівняно з тим же періодом 2020 року і склав 368,07 грн у середньому по країні. При цьому у розрізі регіонів середньоденний розмір допомоги по тимчасовій втраті працездатності коливається від 296,4 грн на Чернігівщині і до 460,3 грн у Києві. Також один з найменших розмірів середньоденної допомоги за лікарняними в Сумській (300,3 грн), Волинській (302,1 грн), Житомирській (303,1 грн), Тернопільській (305,6 грн) і Кіровоградській (308,2 грн) областях. Один з найвищих – у Київській (384,1 грн), Донецькій (385 грн), Запорізькій (393,8 грн) і Миколаївській (407,7 грн) областях. Нагадаємо, у зв’язку із пандемією видатки Фонду за лікарняними листками почали суттєво зростати з 2020 року. Зокрема, за підсумками І кварталу 2021 року видатки Фонду за лікарняними зросли на 1,4 млрд грн, або 51,8 % відносно того ж періоду минулого року. Це призвело до перевищення обсягів потреби у видатках Фонду над доходами від частки ЄСВ, з якої складається бюджет ФССУ. Так, у І кварталі на рахунок Фонду надійшло 6,85 млрд грн частки від ЄСВ, потреба у видатках за той же період без врахування заборгованості на початок року склала 8,27 млрд грн, з яких 7,78 млрд грн – видатки на лікарняні, декретні та страхові виплати потерпілим на виробництві. Зверніть увагу, дата фінансування допомог від Фонду прямо залежить від дати подання роботодавцем заяви-розрахунку на виплату коштів працівнику. Слідкувати за станом надання матеріального забезпечення застраховані особи можуть онлайн у телеграм-каналі Фонду https://t.me/socialfund.   Прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
03 Червня, 2021 р., 11:01
Головне управління ДПС у Чернігівській області звертає увагу, що відповідно до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» сільгоспвиробникам, які зберігають пальне для власних потреб необхідно оформити ліцензію на право зберігання пального. Для отримання ліцензії необхідно подати заяву та платіжне доручення, на суму 780 грн. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області Звертаємо увагу громадян, які мають у власності земельні ділянки Головне управління ДПС у Чернігівській області інформує платників податків, що відповідно до норм Податкового кодексу України, фізичні особи, які мають у власності земельні ділянки є платниками земельного податку. Нарахування фізичним особам сум плати за землю здійснюють органи податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки та надсилають громадянам податкові повідомлення-рішення із зазначеною сумою податку та реквізитами для сплати. Нараховану суму податку необхідно сплатити протягом 60 днів з дня отримання повідомлення-рішення. Якщо відбувся перехід права власності на земельну ділянку протягом календарного року від одного власника - юридичної або фізичної особи до іншого, податок сплачується попереднім власником за період з 01 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося його право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності. У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - фізичної особи до іншого протягом календарного року, податковий орган надсилає (вручає) податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності. Якщо  перехід відбувається після 01 липня поточного року, податковий орган надсилає (вручає) попередньому власнику нове податкове повідомлення-рішення, а попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним). У разі якщо платник виявив розбіжності між даними, зазначеними в повідомленні – рішенні та даними, зазначеними в документах на земельну ділянку, що підлягає оподаткуванню, він може звернутися до державної податкової інспекції за місцем реєстрації для проведення звірки. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
03 Червня, 2021 р., 10:49
З 1 січня наступного року в Україні починає діяти державна програма, яка перетворюватиме малозабезпечених і довготривалих безробітних на підприємців. Механізми цієї програми були успішно апробовані в пілотному проекті «Рука допомоги», який був реалізований Міністерством соціальної політики України за підтримки Світового банку в межах проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України» у 2016-2019 роках. Тоді понад 230 довготривалих безробітних у трьох областях отримали безвідсоткову поворотну допомогу від держави на початок власної справи. Більше 90% з них успішно працюють і сьогодні.
03 Червня, 2021 р., 10:07
Кабінет Міністрів України виділив 400 мільйонів гривень фінансової підтримки для здійснення Фондом соціального страхування України виплат за листками непрацездатності. Відповідну постанову «Деякі питання виділення коштів для виплати застрахованим особам матеріального забезпечення за страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності» Уряд затвердив сьогодні, 02 червня. Після надходження на рахунок Фонду зазначені кошти будуть направлені на виплати допомог по тимчасовій втраті працездатності, а також по вагітності та пологах. Державна фінансова допомога дозволить скоротити строки фінансування матеріального забезпечення для застрахованих осіб та частково компенсує перевищення обсягів потреби у видатках Фонду над доходами, яке спостерігається у зв’язку із пандемією. Нагадаємо, за перші чотири місяці 2021 року порівняно з тим же періодом 2020 року кількість прийнятих на оплату лікарняних листків зросла на 29,6%, потреба у видатках за ними – на 60,3%. Так, у січні–квітні Фонд прийняв на фінансування 1 мільйон 642 тисячі 355 листків непрацездатності на загальну суму понад 5,7 мільярда гривень. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
03 Червня, 2021 р., 10:06
після важкої хвороби, операції чи травми за кошти ФССУ Реабілітаційне лікування на базі санаторно-курортних закладів дозволяє швидше відновитись після важких захворювань, операцій і травм, а в деяких випадках уберегти від настання первинної інвалідності. Кожна застрахована (офіційно працевлаштована) особа, яка знаходиться в стаціонарі закладу охорони здоров’я, має можливість пройти курс такого лікування за кошти Фонду соціального страхування України. Пацієнти направляються на реабілітацію після закінчення гострого періоду захворювання та за наявності визначеної медичної потреби. Отримати консультацію щодо можливості пройти відновне лікування на базі реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів за кошти ФССУ застраховані особи можуть за телефонами: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/975533 (оберіть відділення за територіальною ознакою). Також до відповідальних осіб за телефонами вище можуть звертатись лікуючі лікарі, чиї пацієнти потребують продовження стаціонарного лікування на базі санаторно-курортних закладів. Механізм отримання реабілітації за кошти Фонду: – після надання висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я щодо необхідності реабілітації за певним профілем, лікувальний заклад повідомляє робочий орган Фонду про наявність на лікуванні особи, яка має покази для проходження відновного лікування; – пацієнту надається перелік санаторіїв, які відповідають вимогам по профілю його хвороби, і він самостійно обирає санаторно-курортний заклад для проходження лікування; – орган Фонду узгоджує з санаторієм наявність вільних місць і укладається тристоронній договір – між Фондом, санаторієм і хворим; – застрахована особа направляється до санаторно-курортного закладу на відновне лікування зі стаціонару лікарні; – на час реабілітації пацієнту продовжується лікарняний листок, за яким Фондом фінансується допомога по тимчасовій втраті працездатності, аби компенсувати працівнику втрачений за час лікування заробіток; – після проходження реабілітації застрахованою особою підписується акт приймання-передачі наданих послуг. Фонд соціального страхування України фінансує медичну реабілітацію за такими профілями: – нейрореабілітація, – м’язово-скелетна реабілітація, – кардіо-пульмонарна реабілітація, – медико-психологічна реабілітація учасників АТО, – реабілітація після оперативних втручань на органах зору, – реабілітація при порушенні перебігу вагітності, – інша (соматична) реабілітація (після оперативних втручань на органах травлення, сечостатевої системи, жіночих статевих органах). Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь