ЗАПИТУЄТЕ – ВІДПОВІДАЄМО
Чому в травні я отримав житлову субсидію в меншому розмірі?
Житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком призначається до дати закінчення опалювального сезону і розраховується:
• на неопалювальний сезон – з 1 травня по 30 вересня;
• на опалювальний сезон – з 1 жовтня по 30 квітня.
Разом з тим житлова субсидія за жовтень та квітень розраховується з урахуванням тривалості опалювального сезону з 16 жовтня по 15 квітня включно.
Саме тому розмір житлової субсидії за квітень, який виплачено у травні, змінився в порівнянні з розміром, виплаченим у квітні (за березень): житлову субсидію на оплату централізованого, автономного та індивідуального опалення (постачання теплової енергії, постачання та розподілу природного газу / електричної енергії для опалення) за квітень розраховано із застосуванням соціальних нормативів за 15 днів опалювального сезону (з 1 по 15 квітня включно) (пункт 70 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 “Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”).
Як можна онлайн перевірити інформацію про розмір нарахованої пенсії у 2025 році?
Переглянути інформацію про розмір пенсії можна в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
1. Для цього зайдіть на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) та натисніть “Вхід”.
2. Авторизуйтесь будь-яким зручним способом: з використанням кваліфікованого електронного підпису, через BankID (за номером банківської картки) або за допомогою “Дія.Підпис”, та натисніть “Увійти”.
3.У лівому боковому меню зайдіть до розділу “Моя пенсія” та ознайомтесь із розміром пенсії.
Інформаційна безбар’єрність: доступніше, простіше, зручніше
З метою забезпечення доступності громадян до інформаційних послуг у Пенсійному фонді України значна увага приділяється питанню комунікаційної безбар’єрності.
Так, інформаційна сторінка вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України має адаптовану версію для осіб з порушенням зору, завдяки чому можна легко отримати доступ до необхідної інформації та взаємодіяти з Фондом у зручний спосіб. Ця опція дозволяє налаштувати розмір шрифту, обрати колірну тему (чорну чи білу), а також відключити зображення або зробити їх чорно-білими.
Також на вебресурсах Пенсійного фонду України та його головних управлінь, зокрема на інформаційних сторінках та сторінках у соціальних мережах Facebook, Платформа Х (Twitter), Telegram, WhatsApp, щоденно розміщуються інформаційні повідомлення, підготовлені із застосуванням методів спрощеної мови та у форматі легкого читання.
Створення текстових та візуальних повідомлень відбувається переважно з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, у тому числі осіб з різним рівнем комунікаційних можливостей, у форматах, доступних для сприйняття викладеної інформації.
Повідомлення викладаються у формі роз’яснень, відповідей на актуальні питання, покрокових алгоритмів, інфографік. При цьому до інфографік з хештегом “#ІнформаційнаБезбар’єрність” надається текстовий опис (альтернативний текст – “текст заміщення”), еквівалентний зображенню. За допомогою цього сервісу користувач із порушеннями зору може читати текстовий опис за допомогою скрінрідера та отримувати практично стільки ж інформації, скільки й людина, яка бачить зображення.
Пенсійний фонд України активно розвиває двосторонню комунікацію: через гарячі лінії, сторінки в соцмережах, електронну пошту та звернення онлайн, зокрема через аплікаційні форми інформаційної сторінки вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України.
Наша мета – не лише інформувати, а й чути людей. Відгуки та пропозиції допомагають вдосконалювати послуги та робити їх зручнішими.
Комунікаційна безбар’єрність – це діалог.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області